Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Venemaa riigipead (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Михаил Сергеевич Горбачёв

  • Детство и юность
  • Семья
  • Начало карьеры
  • Лидер перестройки
  • Награды
  • День рождение ( 80 ) в Лондоне
  • Ленина надо похоронить …….
  • СD
  • Концерты
  • Фотографии
    Борис
    Николаевич Ельцин
  • Детство и юность
  • Семья
  • Начало карьера
  • Награды
  • Викторина – tietovisa
  • YouTubes
  • Фотографии
    Владимир Владимирович Путин
  • Детство и юность
  • Служба в КГБ
  • Работа в Санкт – Петербурге
  • Работа в Москве
  • Награды
  • Личная жизнь
  • Гибель подводной лодки «Курск»
  • Партия «Единая Россия»
  • YouTubes
  • Фотографии
    Димитрий Анатольевич Медведев
  • Детство и юность
  • Начало карьеры
  • Работа в Москве
  • Отношение к Сталину
  • Бизнес
  • Фильмография
  • Личная жизнь
  • Звания , награды
  • Фотографии

  • Venemaa riigipead #1 Venemaa riigipead #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-10-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor ervin Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    6
    pptx

    Counter-Strike 1.6 - esitlus

    CounterStrike 1.6 Tauri Hermet 7b CounterStrikest CounterStrike on esimeses isikus arvutimäng, mis arenes välja HalfLife'i modifikatsioonist. Tahad mängida? Ø Sa ei pea seda OSTMA, sa saad selle tõmmata TASUTA!! Kõige lihtsam viis: Mine Google.ee ja trüki CounterStrike 1.6 download või vaata YouTubes videosi. Arvutist Ø System Requirements Minimum: 500 MHz protsessor, 96MB RAM, 16MB videokaart, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection. Ø Recommended: 800 MHz protsessor, 128mb ram, 32mb + video kaart, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection. Parimad Relvad 1. M4A1 2. Ak47 3. Desert Eagle 4. Benelli M3 super 90 5. MP5A3 6. AWP Mis on mängu põhimõte? · Mäng on maailmas 1 online põnevusmäng. Osaled uskumatult realistlikus sõjas, mis on metsikult populaarne meeskonna põ

    Informaatika
    thumbnail
    30
    docx

    Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

    Oskar Lutsu Palamuse Gümnaasium Margit Orma 11. klass SOTSIAALMEEDIAS POSTITUSTE LEVIMINE JA SELLE MÕJU Uurimistöö Juhendaja: Marjo Toomik Palamuse 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Minu teemaks on sotsiaalmeedias postituste levimine ja selle mõju. Teema valimisel mängisid suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise osa tarbeks postitasin sotsiaalmeediasse Facebook ühe pildi ja ühe video. Pildil ning videos palusin inimestel postitust jagada. Tö

    Meedia
    thumbnail
    4
    doc

    Youtube

    Strengths: Weaknesses: -Üle maailma levinud -Kasutajaid on nii palju, et on raske kontrollida -Väga populaarne mida keegi räägib seal. (halvad kommentaarid) -Domineeriv -Laetakse üles videosid, mis ei ole sobivad ja -Kättesaadav kõigile, kellel on ligipääs võivad solvata kedagi. internetile -Kerge kasutada -Pidevalt arenev -Kasutaja ei pea teenuse eest maksma -Inimesed ei pea tegema kasutajat, et vaadata videosid -Korraldatakse erinevaid üritusi, mis tõstab veelgi selle populaarsust Opportunities: Threats: -Arvutid levivad aina rohkem -Terve youtube server võib kokku joosta. -Aina rohkemad tehnikaesemed toetavad -Võidakse üles laadida andmekaitseseadusega youtube't (nt iphoned) kaitstud filme ja sarju, mis tähendab et yout

    Majandus
    thumbnail
    14
    docx

    IT alused - Referaat teemal Hispaania - variant 25

    TTÜ Carl Siitsman HISPAANIA Referaat 2017 Suurimad linnad Sisukord L k 2 / 14 Suurimad linnad 1. AJALUGU 1) EELAJALUGU JA EEL-ROOMA RAHVAD PÜRENEE POOLSAAREL Tänapäeva inimese eellased, hakkasid Ibeeria poolsaarele saabuma Püreneedest umbes 35000 aastat tagasi. Poolsaare ajaloolised asukad olid ibeerlased ja keldid, neist esimesed ida- ja teised läänerannikul. Keskplatool segunedes said nendest keltibeerid. Varaseim linnakultuur usutakse olevat poolmüütiline lõunapoolne linn Tartessos. Umbes perioodil 500 eKr ­ 300 eKr asutasid meresõitjatest foiniiklased ja kreeklased hulga kolooniaid Vahemere rannikul. Kiirelt aga võtsid Puunia sõdade käigus jõupositsiooni Vahemerel üle kartaagolased ­ kuni roomlased nad purustasid ja positsiooni üle võtsid. 2) ROOMA IMPEERIUM Teise Puunia sõja ajal allutas laienev Rooma Impeerium endale Vahemere rannikul olevad Kartaago

    It
    thumbnail
    8
    docx

    Reklaamid kui internetis edu saavutajad

    Reklaamid kui internetis edu saavutajad Tänapäeval on reklaamid kõikjal meie ümber. Telekas, raadios, linnatänavatel ja isegi ühistranspordis ja autodel . Reklaamid on juba osake meie ühiskonnast ning laieneb iga aastaga . Reklaamid ise on kas mingit toodet või teenust tutvustav video, pilt või heli. Reklaami eesmärkideks saab pidada tarbija ligimeelitamist ja toote või teenuse teadlikkuse edendamist, mõlemate juhtude puhul on tegu turundusliku eesmärgiga . Reklaamid võivad olla ka manipuleerivad ning neid saab liigitada mitmeti: meediakanalite, teemade/valdkondade, piirkonna ja tellijate järgi. Kuidas sai interneti reklaamidest multi-miljoni dollariline tööstusharu? Interneti tulekuga on enamus paberkandjatel olevatest reklaamidest kolinud üle netiavarustesse ning sellest on saanud multi-miljoni dollariline tööstus. Emaili teel saadetava reklaami nimeks pandi “spämm” ning selle loojaks oli Gary Thuerk. Maailma esimeses spämm emailis kutsuti inimesi Ameerika

    Makroökonoomia
    thumbnail
    5
    pdf

    LIIKUMISPUUE-K Tobber

    LIIKUMISPUUDE MÕJU LAPSE TEGEVUSVÕIMELE Alguses kirjelda lühidalt, mida see häire endast kujutab. Liikumispuue on seotud liikumisfunktsiooni häire või kahjustusega. Halvemal juhul võib isegi olla liikumisfunktsiooni puudumisega. Liikumispuue võib olla kaasasündinud või tekkinud haiguse või trauma(de) tagajärjel. Liikumispuue võib olla erineva iseloomu ja raskusastmega. LIIKUMISPUUDE MÕJU LAPSE ARENGULE Kuidas liikumispuue mõjutab lapse kognitiivset arengut? Tavaliselt on liikumispuudega lapse kognitiivsed oskused maha jäänud. Mahajäämine on seotud ka vähese liikumise ja suhtlemisega. Arendada tuleb mängulisi oskusi kui ka kõiki tajuliike (eriti ruumi- ja kompimistaju). Kuidas liikumispuue mõjutab lapse sotsiaalset arengut? Liikumispuudega laps ei pruugi kõnes olla samal tasemel kui norm laps, teistel võib olla raske teda mõista. Ta ei pruugi osada ennast mõistetavaks teha. Kuid samas võib olla laps väga sotsiaa

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    5
    pdf

    LIIKUMISPUUDE MÕJU LAPSE TEGEVUSVÕIMELE

    LIIKUMISPUUDE MÕJU LAPSE TEGEVUSVÕIMELE Alguses kirjelda lühidalt, mida see häire endast kujutab. Liikumispuue on seotud liikumisfunktsiooni häire või kahjustusega. Halvemal juhul võib isegi olla liikumisfunktsiooni puudumisega. Liikumispuue võib olla kaasasündinud või tekkinud haiguse või trauma(de) tagajärjel. Liikumispuue võib olla erineva iseloomu ja raskusastmega. LIIKUMISPUUDE MÕJU LAPSE ARENGULE Kuidas liikumispuue mõjutab lapse kognitiivset arengut? Tavaliselt on liikumispuudega lapse kognitiivsed oskused maha jäänud. Mahajäämine on seotud ka vähese liikumise ja suhtlemisega. Arendada tuleb mängulisi oskusi kui ka kõiki tajuliike (eriti ruumi- ja kompimistaju). Kuidas liikumispuue mõjutab lapse sotsiaalset arengut? Liikumispuudega laps ei pruugi kõnes olla samal tasemel kui norm laps, teistel võib olla raske teda mõista. Ta ei pruugi osada ennast mõistetavaks teha. Kuid samas võib olla laps väga sotsiaa

    Lapsehoidja
    thumbnail
    4
    doc

    Innovatsioon loeng 2

    Loeng 2: 1. Kuidas on arusaam innovatsiooniprotsessi toimumisest muutunud läbi aja? I põlvkond sai alguse peale II maailmasõda. Teaduse poolt surutud ja lükatud, põhiargument on see, et meil on turg paremas ääres, aga vaskus ääres on tegelikult teadus ja tehnoloogia ja teadusarendustegevus, mis tegelikult määrab ära kõik mida ettevõtted teevad ja kuidas nad saavad edukad olla. Rõhutatakse seda, et kõik saab alguse teadustegevusest ja arendustegevusest. Teadus-, arendustegevus, tootmine, turustamine ja müük, see käib sellise lineaarse rajana. Avaldati raamat ,,Teadus-piiritlematud võimalused" kus argumenteeriti seda, et kõige aluseks on väga tugev teadus ja sealt kaudu saab ka meie ettevõtlus olla edukas ja me saame nii palju sotsiaalseid probleeme ja ka majanduslikke probleeme selle kaudu lahendada. Vastukaaluks ilmusid koheselt inimesed kes ütlesid, et pidage kinni, pigem on turg see mis määratleb ära mida tahetakse ja tur

    Innovatsioon




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun