TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Massiivid Juhendaja: Margit Aarna Teadur Tallinn 2011 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. 2 Sisukord Ülesande püstitus..........................................................................lk4 Algoritm.................................................................................lk5-6 Programmikood.........................................................................lk7-9 Töö seletus................................................................................lk10 Pilt programmist...
h> #include <math.h> int main (void) { double a, h, c, ym, x, y, d; int i, n; printf("Vvedite nachalnoe znachenie A: "); scanf("%lf", &a); printf("Vvedite nizhnij predel YM: "); scanf("%lf", &ym); printf("Vvedite shag H: "); scanf("%lf", &h); printf("Vvedite koefficient shaga C: "); scanf("%lf", &c); i=0; while (i<16 && y>=ym) { if (i==1) { n=0; } else { n=1; } x=a+h*pow(c,n)*i; printf("%.2lf | ", x); if (x==2 || x==-2) { printf("znachenie otsutstvuetn"); } else { if (x>-4) { d=(sqrt(pow(x,3)+4*pow(x,2))); y=(d(4-pow(x,2)));...
variant Üliõpilane: *********** Matrikli number: ****** ****** Hindaja: ****** Tallinn 2011 Sisukord 1. Tiitlileht 2. Sisukord 3. Selgitus 4. Graafik 5. Algotim 6. Programm Selgitus On antnud funktsioon f(x)=. Esimeskes kasutaja sisestab x argumendi algväärtus (a) , mis võib olla iga. Edasi ta sisestab x argumendi lõppväärtus (b), mis peab olema rohkem kui väärtus a (a0), kui see tingims ei ole tehtud, siis kasutja sis...
6 Kellele see algkursus on mõeldud?..................................................................6 Mida sellel kursusel ei õpetata?.......................................................................6 Mida selle kursusel õpetatakse?......................................................................6 Kuidas õppida?.................................................................................................7 Mis on kompilaator?.............................................................................................8 Milliseid kompilaatoreid kasutada ja kust neid saab?......................................8 Millist keelt valida?...........................................................................................8 ESIMENE TEEM...
text NrOfConsonants text NrOfWords Selles lauses kakskümmend neli konsonanti 24 Tegevusdiagramm (NrO Selles tekstis on viis sõna 5 Tegevusdiagramm (NrOfConsonants) Tegevusdiagramm (NrOfWords) m (NrOfWords) ...
AS3 programmeerija, Rakenduste administraator, Tööpakkumised Graafiline disainer erialale Tööportaalide otsing meie erialale sobivate tööpakkumiste Eliise Seling http://www.cvkeskus.ee/view_jobad.php?job_id=210920&w=1 AS3 programmeerija Töö kirjeldus: - Flashis ActionScript 3-s e-kursuste programmeerimine, - Koostöö projektijuhtide, manuskripti kirjutajate, disainerite ja teiste kaastöötajatega. Nõudmised kandidaadile - Actionscript 3 hea tundmine, senine flashis programmeerimise töökogemus - Huvi programmeerimise vastu ning soov ennast arendada - Inglise keele oskus arusaamise ja ene...
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoloogia teaduskond Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Online Restoran Andmebaaside programmeerimine IDU0120 Juhendaja: Erki Eessaar Tallinn 2011 Sisukord SISUKORD 4 SISSEJUHATUS 8 1. STRATEEGIA ETAPP............................................................................................................ 9 1.1 TERVIKSÜSTEEMI ÜLDVAADE.................................................................................................... 9 1.1.1 ORGANISATSIOONI EESMÄRGID................................................................................................ 9 1.1.2 INFOSÜSTEEMI EESMÄRGID...
......... (rühm) (registri nr) Ott Merila PRAKTIKAARUANNE Juhendaja(d) ............................... Esitamine TPT-sse ............ 2013 Hinne ................. Kuupäev ............. Õpetaja allkiri ....................... Tallinn 2012 SISUKORD KOKKUVÕTE ..................................................................................................................16 LISAD Fotod iseseisvast tööst............................................................................................17 Lisa 1. PRAKTIKAPÄEVIK...
Distribution of weight Raskuse jaotamine 2. Belt Rihm 3. Chain Kett 4. To keep breaking Pidevalt katkema 5. Effort Jõupingutus 6. Currently Käesoleval ajal 7. Option Valik 8. Advantage Eelis 9. All-wheel-drive Täisvedu / nelivedu 10. To power Tööle panama 11. To control Kontrollima 12. Interrelationship Tihe seos 13. Power plant Jõuseade 14. Power train Jõuülekandesüsteem 15. Power transmission Jõuülekanne 16. Running gear Veermik 17. Control system Juhtsüsteem 18. Subsystem Allsüsteem 19. Fuel system Toitesüsteem 20. Exhaust system Väljalaskesüsteem 21. Lubrication system Õlitussüsteem 22. Cooling system Jahutussüsteem 23. Drive system veosüsteem 24. Clutch sidur 25. Differential Diferentsiaal 26. Drive shaft Veovõll 27. Suspension vedrustus 28. Shock absorber Amortisaator 29. Support system Tugisüsteem 30. Steering system juhtimissüstee...
Komisjonile anti pmts truu agendi võim, kes pidi huve paremini teenima. Regioonidele antud võim oli aga sümboolne ning limiteeritud (valitsustevaheliste teoreetikute arusaam) Kui tuua tähelepanu poliitika detailidele, siis võiksid mitmetasandilise valitsemise teoreetikud efektiivselt lloendada valitsustevahelise riigikorra nõudeid: liikmesriikide keskvalitsused võivad olla otsustanud regulatsioonide raamistiku ning finantsjaotuste osakaalu, kuid Komisjonil on siiski volitus otsustada fondiväljamaksete tingimused. Vaidlusi tekitanud küsimused 1. Suveräänsus on liikunud riigist rahvusülestele institutsioonidele. Valitsustevahelisuse pooldajad ütlevad, et ühtekuuluvuspol on kõrvalmakse väiksematele liikmesriikidele, et saada suuremaid kasusid = ratsionaalne valik. 2. Strukturaalfondide kaks printsiipi programeerimine ning tähelepanu tähendasid seda, et raha ei jaotatud väikestele projektidele ning suunati mõnelele suuremale projektile, kus taheti suurt muudatust läbi viia. 3. Subsidiaarsusprintsiibi vähene kasutus (otsuseid peaks tegema rahvale kõige lähemal tasandil ning teine arvamus ja ka uuendus: EL peaks sekkuma, kui probleeme pole rahuldaval tasemel liikmesriikides lahendatud) Süvendatud regioonide mobiliseerimine EL-i tasandil Esimeseks indikaatoriks mitmetasandilise valitsuse hindamiseks on regioonide mobilisatsioon. Lai nõusolek on järgnevate suhtes: 1. Piirkondlike omavalitsuste juhid on kaasatud poliitikavaldkondadesse 2. Kaasatus on võimaldanud nendel mobiliseeruda EL tasandil mitmel moel 3. Seega on saanud suhted võimalikuks, mis enne polnud (EL tasand & kohalik tasand) 4. Selline kaasatus annab võimalused loomiseks ja virgutuseks ühiskondade suhtes Teoreetikud aga ei nõustu sellega, et KOVi...
Suhtelist niiskust b. Temperatuuri Töövahendid: HOBO andur (Foto 4), sülearvuti. Töö käik: Kõigepealt tuleb andur programmeerida. Arvuti ja anduri vahelise ühenduse saamiseks tuleb kasutada spetsiaalset juhet, mille üks ots läheb arvutisse ja teine anduri küljes olevasse avasse. Seejärel programmeeritakse andur ning paigaldatakse sobivasse kohta. Programmeerimise käigu kirjeldus on järgnev – arvutist peab valima programmi HOBOware Pro. Selle saab enda arvutisse laadida aadressilt http:www.onsetcomp.comproductssoftware Klikkides programmi ikoonil avaneb järgmine tabel, millest tuleb valida ikoon launch - ehk programmeerimine. Sellega me alustame anduri programeerimist. Vajuta Launch ja alusta programmeerimist (Joonis 2). Joonis 2. Anduri programeerimine Programmeerimisel käitu järgmiselt: 12 1. Anna tööle nimi 2. Märgi linnukesega, mida sa tahad mõõta 3. Vali mõõtmistsükli sagedus ja kestvuse aeg 4. Vali mõõtmise alustamise kuupäev 5. Vali mõõtmise alustamise kellaaeg 6. Vali anduri käivitamise viis: a) nupp „start“ käivitab anduri b) trigger „anduri must nupp“ käivitab anduri (Joonis 3) Joonis 3. Anduri käivitamine Kui mõõtmistsükkel on möödas tuleb andmed andurist maha laadida. Selleks tuleb valida ikoon Readout logger (Joonis 3). Joonis 3. Anduri mahalaadimine 13 Vajutades „Readout device” ikooni palub arvuti sul faili salvestada. Selleks tee arvutisse enda nimeline katal...
Järgmine oli Gta San Andreas ja oli kolmes linnas Los Santos ehk siis LA San Fierro ehk San Francsico. Tegevus toimus üheksakümnendatel ja sai esimest korda ujuda ja oli esimest korda oma tegelast treenida, riideid osta, juuksuris käjia ja sai autot tuunida, sõõmas käimas. Sai ka reisilennukitega sõita. Nüüd tuli esimene Gta Liberty City Stories aga oli samas kohas kus Gta 3 ja see oli PSPle. Aasta 2008 Tuli Gta IV XBOX 360 PS3 ja PC le. Gta 4 tehti palju modificationeid ehk siis uusi relvi, autosi graafika moode, uusi riideid Gta IV võttis aset Liberty Citys. Gta 4 sai esiklaasist välja lennata kui sõidad umbes 100-200 kmh vastu seina saad käija joomas ja sõidad pärast kõnniteel ja ajad täispeaga inimesi alla, käija bowlingus . Gta 4 viga oli mängu programeerimine ja selle ära mahutamine konsoolidele sest mängu maht oli suur. Esimest korda oli Gta 4 multiplayer teed sõpradega kaost. Pärast Gta 4 tuli 2 DLC ehk EFLC mille nimed olid The Ballad Of Gay Tony ja The Lost And Damned kus oli uued sõidukid ja uued relvad. Gta 4 tegi ajalugu 24 tunniga 3mln koopia ja esimese päevaga 6mln koopiat ja tõi firmasse 300 mln dollarit 1 päevaga ja said guinessi rekorditesse. Aasta 2009 tuli PSPle ja Nintendo DSile Chinatown Wars ja on ka Iphone Peal. Järgmine mäng on Gta v mis tuli aasta 2013 Xbox 360 ja PS3 peale. Gta v sa saad mängida 3 tegelasega sa saad autosi tuunida poode panku röövida sõbraga jooma minna, relvi modifitseerida maju osta söömas käija. Gta v teenis rohkem kui 800 mln dollarit. RAGE Rockstar Games on töötanud välja oma mängumootori mille nimi on RAGE (Rockstar Advanced Game Engine). Rockstar Games on töötanud oma mängumootori Arvutile, XBOX360, PS3 ja...
sql) 15 - PHP ja MySQL - OOP (Ülesanne 9) Sissejuhatus Viimase teemana selles grupis viskame pilgu peale programmeerimise viisile, mida kutsutakse lühidaltOOP. Pikalt lahtikirjutatuna peaks see olema objektorienteeritud programmeerimine. Vaatame mida see mõiste endas sisaldab, millised on kasutatavad mõisted ning teeme mõne sissejuhatava näite. Tegemist on raske teemaga ning on esimesel korral päris segadusse ajav. Alguses plaanisin seda siia mitte panna, aga teisel aastal programmeerimist õppides, võiks see juba tuttavam olla. Lohutuseks võib öelda, et teeme selgeks selle kõige põhilisema osa: klass objekt meetod Mis on OOP Objektorienteeritud programeerimine on hoopis teistsugune lähenemine, kui meie seniõpitud protseduuriline programmeerimine. OOP'i puhul räägime objektidest, mis lisatakse klassidesse, mida kutsutakse ka objektitüübiks. Klassi sisse lisatakse salapärased objektid ja meetodid. Üheskoos moodustavad need malli, mille järgi kõik teised objektid luuakse. Võtame näiteks autode jaoks loodud klassi, see tähendab mallis on kenasti teada, et autod on mingit värvi, teatud mootoriga, kiirendavad, pidurdavad jne. Kuigi need omadused olla erinevad, siis tegemist on ikka sama objektiga - autod. Nii saab suua klassi näiteks bussidele, rongidele, lennukitele jne. Iga loodud klass vastutab iseseisvalt oma tegevuse eest ja samal ajal suudavad erinevad objektid omavahel kenasti suhelda. OOP'i kasutamise plussid: programmi erinevateks osadeks jaotamine ja organiseeritus vigade leidmine on kergem korduvkasutus lühendab koodi pikkust ...
Mis on treeningu kontrolli eesmärk ja millised on kontrolliliigid? Sportalse ettevalmistuse protsessi ja võistlustegevuse optimeerimine tema ettevalmistuse erinevate külgede ja funktsionaalsete süsteemide objektiivse hindamise põhjal. Eristatkse kolme kontrolli liiki - etapikontroll, jooksev kontroll ja operatiivne kontroll 4. Millisel eesmärgil kasutatakse kompleksset kontrolli? Etapikontrolli, jooksva kontrolli ja operatiivse kontrolli paralleelne kasutamine . Kusjuures kasutades pedagoogilisi, sotsiaal-psühholoogilisi ja meditsiinilisbioloogilisi meetodeid. 5. Millised on treeningutehnoloogia elemendid? Neid on kokku 10! Mudeldamine, võimekuse diagnoosimine, planeerimine, programeerimine , juhtimine, registreerimine, kontroll, kalkuleerimine, analüüs, korrigeerimine SPORDITREENINGU SPETSIAALPRINTSIIBID. 6. Mida mõistetakse sporditreeningu printsiipide all? Millised ka ei oleks sporditreeningu iseärasused, peavad selle protsessi aluseks alati olema üldpedagoogilised printsiibid: nõudlikkus ja isiksuse austamine, individuaalsete iseärasuste arvestamine, teadlikkus, aktiiv- sus, näitlikkus, süstemaatilisus jt. 7. Milliseid bioloogilise tagasiside signaale sportlane peab õppima tundma ja tõlgendama? Normaalsest suurem lihaste valulikkus;südame löögisagedus;üleväsimus javõi treenimissoovi kadumine; Lihaskonstruktsiooni tunnetamine harjutuste sooritamisel 8. Milline on üld- ja spetsiaalettevalmistuse vahekord eri treeninguperioodidel? Kumbagi ei saa kõrvale jätta, kahjustamata teist, kahjusta- mata kogu sportliku...