Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Konfliktid uurimistöö (0)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Lõik failist

ТАЛЛИННСКАЯ ГУМАНИТАРНАЯ ГИМНАЗИЯ 
Кафедра социальных наук  
 
 
 
 
ШКОЛЬНЫЕ КОНФЛИКТЫ И МЕТОДЫ ИХ 
УРЕГУЛИРОВАНИЯ С ТОЧКИ ЗРЕНИЯ УЧИТЕЛЯ И 
УЧЕНИКА 
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ РАБОТА 
 
 
Марина Иванова 
Руководитель: Ольга Ларина 
 
 
 
 
Таллинн  2017  

 
АННОТАЦИЯ 
Данное  исследование  направлено  на  изучение  и  определение  особенностей  школьного 
конфликта с точки зрения учеников и учителей Таллиннской гуманитарной гимназии. В 
работе дан теоретический обзор научной литературы на тему школьного конфликта, были 
выделены  виды,  причины  возникновения  и  способы  урегулирования  конфликтных 

Vasakule Paremale
Konfliktid uurimistöö #1 Konfliktid uurimistöö #2 Konfliktid uurimistöö #3 Konfliktid uurimistöö #4 Konfliktid uurimistöö #5 Konfliktid uurimistöö #6 Konfliktid uurimistöö #7 Konfliktid uurimistöö #8 Konfliktid uurimistöö #9 Konfliktid uurimistöö #10 Konfliktid uurimistöö #11 Konfliktid uurimistöö #12 Konfliktid uurimistöö #13 Konfliktid uurimistöö #14 Konfliktid uurimistöö #15 Konfliktid uurimistöö #16 Konfliktid uurimistöö #17 Konfliktid uurimistöö #18 Konfliktid uurimistöö #19 Konfliktid uurimistöö #20 Konfliktid uurimistöö #21 Konfliktid uurimistöö #22 Konfliktid uurimistöö #23 Konfliktid uurimistöö #24 Konfliktid uurimistöö #25 Konfliktid uurimistöö #26 Konfliktid uurimistöö #27 Konfliktid uurimistöö #28 Konfliktid uurimistöö #29 Konfliktid uurimistöö #30 Konfliktid uurimistöö #31 Konfliktid uurimistöö #32 Konfliktid uurimistöö #33 Konfliktid uurimistöö #34 Konfliktid uurimistöö #35 Konfliktid uurimistöö #36 Konfliktid uurimistöö #37 Konfliktid uurimistöö #38 Konfliktid uurimistöö #39 Konfliktid uurimistöö #40 Konfliktid uurimistöö #41 Konfliktid uurimistöö #42 Konfliktid uurimistöö #43 Konfliktid uurimistöö #44 Konfliktid uurimistöö #45 Konfliktid uurimistöö #46 Konfliktid uurimistöö #47 Konfliktid uurimistöö #48 Konfliktid uurimistöö #49 Konfliktid uurimistöö #50
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 50 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-10-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor marinaivnva Õppematerjali autor
Uurimistöö eesmärgiks oli välja selgitada koolikonfliktide omadused, lahendamise meetodid ja vastuseis nendele lähtudes Tallinna Humanitaargümnaasiumi õpilaste ja õpetajate vaatenurgast. Läbiviidud uurimistöö põhjal saab vastata küsimusele: milles seisneb koolikonfliktide erilisus lähtudes õpilaste ja õpetajate arvamustest? ? Koolikonfliktid erinevad üksteisest oma tekkimise liikide, põhjuste ja lahendamise meetodite järgi. Läbiviidud uurimistöö põhjal võib järeldada, et igapäevases koolielus esineb kõige rohkem konflikte õpilaste vahel või õpetajate ja õpilaste vahel. Õpetajate vaatenurgast on konfliktide põhjused enamasti seotud distsipliini, tegemata koduste ülesannete ja rahulolematusega seoses hinnetega. Õpilaste vaatenurgast on põhilised konfliktide põhjused üksteisest mittearusaamine, mis on põhjustatud suurest vanusevahest, tegemata kodused ülesanded ja õpetajatepoolne negatiivne suhtumine õpilastesse.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
345
xlsx

Jõe vooluhulga aegrea analüüs. Hüdroloogia I exceli praktikum 1

Kuupäev Kuupäev Kuupäev Kuu 32509 01-01-1989 1 1 32510 02-01-1989 2 1 32511 03-01-1989 3 1 32512 04-01-1989 4 1 32513 05-01-1989 5 1 32514 06-01-1989 6 1 32515 07-01-1989 7 1 32516 08-01-1989 8 1 32517 09-01-1989 9 1 32518 10-01-1989 10 1 32519 11-01-1989 11 1 32520 12-01-1989 12 1 32521 13-01-1989 13 1 32522 14-01-1989 14 1 32523 15-01-1989 15 1 32524 16-01-1989 16 1 32525 17-01-1989 17 1 32526 18-01-198

Hüdroloogia
thumbnail
30
docx

Keemilised ained karastusjookides

Tallinna Tõnimäe Reaalkool KEEMILISED AINED KARASTUSJOOKIDES Uurimistöö Autor: Viktoriya Strelnikova Juhendaja: Lidia Rõbnikova Tallinn 2016 Uurimistöö.............................................................................................................................1 ................................................................................................................................4 1 ...............................................5 1.1 ....................................................................................5 1.1.1 Coca-Cola......................................................................

Toidukeemia
thumbnail
36
docx

Vasakukäelise õpilase toimetulek koolis

Viimsi Keskkool Anette Leis VASAKUKÄELISE ÕPILASE TOIMETULEK KOOLIS VIIMSI KESKKOOLI NÄITEL Uurimistöö Juhendaja: Ruth Lobjakas Viimsi 2016 SISUKORD 1.2.1Vaba vaatluse meetod..................................................................................................7 1.2.2Vaatlemine mängimisel...............................................................................................7 3.1.1Vasakukäelisuse esinemine sugulaste seas................................................................17 3.1

Pedagoogika
thumbnail
65
odt

Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse

Kuressaare Gümnaasium ÕPILASTE SUHTUMINE SEKSUAALVÄHEMUSTESSE Uurimistöö Kuressaare 2008 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1 1. Seksuaalne orientatsioon..................................................................................................................5 1

Teadus tööde alused (tta)
thumbnail
60
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ JUHEND

......................................... 7 2.1 Töö planeerimine........................................................................................................................... 7 2.2 Töö allikatega ................................................................................................................................ 7 2.3 Metoodika ja andmeanalüüs .......................................................................................................... 8 2.4 Uurimistöö struktuur ..................................................................................................................... 8 3. PRAKTILISE TÖÖ TEOSTAMINE ................................................................................................ 13 3.1. Töö planeerimine ....................................................................................................................... 13 3.2. Tööprotsess ...................................................................

Essee filmist
thumbnail
40
doc

Putinist referaat..

, -- [ ] (+/- () ) : , . , . «» . C. . 9- c 8 2008 : : 2- 7 2000 -- 7 2008 (. . 31 1999 ) (2000-2004) (.., 2004) -: (2004-2007) (2007-2008) : : 5- 16 1999 -- 7 2000 (. . 9 1999 ) ( : 31 1999) : : -- : -- : · · · · o · o · o · · o o · o o · · · · · · · · · · · · : o 17 1991 o 25 1993 o 12 1993 · : o 1995 · 1999 · 2003 · 2007 · : o 1996 · 2000 · 2004 · 2008 · · · · · (. 7 1952 (56 ), , , ) -- , 8 2008 -- . 7 2000 7 2008 ( . .

Vene keel
thumbnail
28
docx

Nimetu

Kadrioru Saksa Gümnaasium GÜMNAASIUMIÕPILASTE TEADMISED VALKUDEST Uurimistöö Kelli Lepa 11a Juhendaja: Sirje Kaljula Tallinn 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 1.KIRJANDUSE ÜLEVAADE....................................................................................... 5 1

Kategoriseerimata
thumbnail
23
doc

Miks õpitakse rohkem humanitaaraineid kui reaalaineid

Tartu Ülikool Pärnu Kolledz Turismi- ja hotelliettevõtlus Miks õpitakse rohkem humanitaaraineid kui reaalaineid Uurimustöö Juhendaja: Liina Käär Pärnu 2008 3 Sisukord Sissejuhatus.......................................................................................................................4 1 Probleemi püstitamine.................................................................................................... 6 2 Hüpotees........................................................................................................................ 6 3 Õpetajate palgad Eestis...................................................................................................6 3.1 Õpetajate keskmise palga ja Eesti keskmise palga võrdlus.....................................7 4 Reaalainete ja humanitaarain

Turismi -ja hotelli ettevõtlus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun