ТАЛЛИННСКАЯ ГУМАНИТАРНАЯ ГИМНАЗИЯ
Кафедра социальных наук
ШКОЛЬНЫЕ КОНФЛИКТЫ И МЕТОДЫ ИХ
УРЕГУЛИРОВАНИЯ С ТОЧКИ ЗРЕНИЯ УЧИТЕЛЯ И
УЧЕНИКА
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ РАБОТА
Марина Иванова
Руководитель: Ольга Ларина
Таллинн 2017
2
АННОТАЦИЯ
Данное исследование направлено на изучение и определение особенностей школьного
конфликта с точки зрения учеников и учителей Таллиннской гуманитарной гимназии. В
работе дан теоретический обзор научной литературы на тему школьного конфликта, были
выделены виды, причины возникновения и способы урегулирования конфликтных
Kuupäev Kuupäev Kuupäev Kuu 32509 01-01-1989 1 1 32510 02-01-1989 2 1 32511 03-01-1989 3 1 32512 04-01-1989 4 1 32513 05-01-1989 5 1 32514 06-01-1989 6 1 32515 07-01-1989 7 1 32516 08-01-1989 8 1 32517 09-01-1989 9 1 32518 10-01-1989 10 1 32519 11-01-1989 11 1 32520 12-01-1989 12 1 32521 13-01-1989 13 1 32522 14-01-1989 14 1 32523 15-01-1989 15 1 32524 16-01-1989 16 1 32525 17-01-1989 17 1 32526 18-01-198
Tallinna Tõnimäe Reaalkool KEEMILISED AINED KARASTUSJOOKIDES Uurimistöö Autor: Viktoriya Strelnikova Juhendaja: Lidia Rõbnikova Tallinn 2016 Uurimistöö.............................................................................................................................1 ................................................................................................................................4 1 ...............................................5 1.1 ....................................................................................5 1.1.1 Coca-Cola......................................................................
Viimsi Keskkool Anette Leis VASAKUKÄELISE ÕPILASE TOIMETULEK KOOLIS VIIMSI KESKKOOLI NÄITEL Uurimistöö Juhendaja: Ruth Lobjakas Viimsi 2016 SISUKORD 1.2.1Vaba vaatluse meetod..................................................................................................7 1.2.2Vaatlemine mängimisel...............................................................................................7 3.1.1Vasakukäelisuse esinemine sugulaste seas................................................................17 3.1
Kuressaare Gümnaasium ÕPILASTE SUHTUMINE SEKSUAALVÄHEMUSTESSE Uurimistöö Kuressaare 2008 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1 1. Seksuaalne orientatsioon..................................................................................................................5 1
......................................... 7 2.1 Töö planeerimine........................................................................................................................... 7 2.2 Töö allikatega ................................................................................................................................ 7 2.3 Metoodika ja andmeanalüüs .......................................................................................................... 8 2.4 Uurimistöö struktuur ..................................................................................................................... 8 3. PRAKTILISE TÖÖ TEOSTAMINE ................................................................................................ 13 3.1. Töö planeerimine ....................................................................................................................... 13 3.2. Tööprotsess ...................................................................
, -- [ ] (+/- () ) : , . , . «» . C. . 9- c 8 2008 : : 2- 7 2000 -- 7 2008 (. . 31 1999 ) (2000-2004) (.., 2004) -: (2004-2007) (2007-2008) : : 5- 16 1999 -- 7 2000 (. . 9 1999 ) ( : 31 1999) : : -- : -- : · · · · o · o · o · · o o · o o · · · · · · · · · · · · : o 17 1991 o 25 1993 o 12 1993 · : o 1995 · 1999 · 2003 · 2007 · : o 1996 · 2000 · 2004 · 2008 · · · · · (. 7 1952 (56 ), , , ) -- , 8 2008 -- . 7 2000 7 2008 ( . .
Kadrioru Saksa Gümnaasium GÜMNAASIUMIÕPILASTE TEADMISED VALKUDEST Uurimistöö Kelli Lepa 11a Juhendaja: Sirje Kaljula Tallinn 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 1.KIRJANDUSE ÜLEVAADE....................................................................................... 5 1
Tartu Ülikool Pärnu Kolledz Turismi- ja hotelliettevõtlus Miks õpitakse rohkem humanitaaraineid kui reaalaineid Uurimustöö Juhendaja: Liina Käär Pärnu 2008 3 Sisukord Sissejuhatus.......................................................................................................................4 1 Probleemi püstitamine.................................................................................................... 6 2 Hüpotees........................................................................................................................ 6 3 Õpetajate palgad Eestis...................................................................................................6 3.1 Õpetajate keskmise palga ja Eesti keskmise palga võrdlus.....................................7 4 Reaalainete ja humanitaarain
Kõik kommentaarid