Eesti
Ettevõtluskõrgkool Mainor
Ettevõtluse
Instituut
EESTI
HOTELLI - JA TURISMIKÕRGKOOL
Turunduskommunikatsiooni
analüüs
Koostajad:
….
Rühm:
EV-1-S-E-tal
Tallinn
2011
Sisukord
...........................14 4Logistiline tegevus.....................................................................................21 5KOKKUVÕTE...............................................................................................22 KASUTATUD ALLIKAD....................................................................................22 1 SISSEJUHATUS Praktikant valis Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkooli praktika läbiviimise kohaks, kuna kokkuleppeliselt võimaldati seal läbi viia kaks praktikat järjest – esmalt juhtimispraktika ning seejärel erialane lõpupraktika, ehk turunduspraktika. Lisaks pakub praktikandile huvi haridusvaldkond just suhtekorralduslikul ja turunduslikul tasandil. Ka on praktikandil eelnev töökogemus hariduse infokorralduse alal. Enne praktikale asumist ei teadnud praktikant EHTE-st peaaegu mitte midagi. Tänu sellele sai
Töötajate tagasiside Teenindusstandardite täitmise jälgimine ja hindamine Media tagasiside Mud tagasiside võimalused Mystery shopping e. teeninduse testimine 12 TURISMIGEOGRAAFIA 28. Turismigeograafia mõiste Distsipliin mis uurib kuidas geograafilisest aspektist lähtuvalt on võimalik vaadelda turismi. Tutvutakse nii sise kui rahvusvahelise turismi nähtustega, uuritake, milliste nähtuste tulemusel on turism kui selline arenenud ning milliste mõjude tagajärjel areneb tulevikus. Turism kui geograafiline nähtus = majanduslikud, sotsiaalsed, kultuurilised ja poliitilise suhted inimeste ning ruumi, erinevate keskkonnaruumide vahel Turism turistide liikumist kirjeldav, neile parimat ligitõmmet pakkuda sooviv majandusharu, huvireisimine või matkamine, mis ühtlasi pakub ka aktiivset puhkust.
................................................................................60 Viidatud allikad.............................................................................................................63 Summary........................................................................................................................91 SISSEJUHATUS Käesoleva magistritöö teema on aktuaalne, sest tulenevalt turismiedendajate pühendu- misest välisturgudele sisenemisele, on Pärnu kaotamas Eesti pereturisti segmenti. Lähenemisnurk teemale on Pärnu tingimustes uus, sest varem pole uuritud, kuidas Pärnu eestlaste seas taas atraktiivseks muuta ja millised on võimalused säilitada kuurorditraditsiooni kaasaegses kohalikke elanikke kaasavas võtmes. Magistritöö uurimisprobleem on Eesti siseturisti, sh valdavalt Eesti pereturisti Pärnu külastamise vähenemise põhjuste kohta informatsiooni puudumine. Töö tulemusena
EESTI KALANDUSE STRATEEGIA 2014 2020 Eesti Vabariik Põllumajandusministeerium Tallinn 2013 2 Sisukord 1. Sissejuhatus ................................................................................................................ 6 1.1. Eesti geograafia ja kliima.................................................................................... 7 1.2. Veevarud ja keskkonna seisund .......................................................................... 8 1.3. Rahvastik ja tööhõive .......................................................................................... 9 1.4. Majanduslik olukord ......................................................................................... 10 2
Kõik kommentaarid