Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Vanad vene autod(vene keeles) (0)

1 Hindamata
Punktid
Vene keel - vene keelsed luuletused

Lõik failist

C P A

Hans-Erik Tõnissoo 8.b klass

· «"
,
.
· «»
«», «», «»,
«», «».

· («») --
,
,
.
· 31 1929. Ford
Motor Company

.

Vasakule Paremale
Vanad vene autod vene keeles #1 Vanad vene autod vene keeles #2 Vanad vene autod vene keeles #3 Vanad vene autod vene keeles #4 Vanad vene autod vene keeles #5 Vanad vene autod vene keeles #6 Vanad vene autod vene keeles #7 Vanad vene autod vene keeles #8 Vanad vene autod vene keeles #9 Vanad vene autod vene keeles #10 Vanad vene autod vene keeles #11 Vanad vene autod vene keeles #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-12-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 15 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Bob Smith Õppematerjali autor
kirjeldan mitut vene autootjat
Slideshow

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
56
odp

AUTOAJALUGU SLAIDIESITLUS GAZ

autotehase ehitamise käsu. 1929. aasta 6- ndal aprillil kiitis valitsus heaks tulevase tehase ehituskoha Nini Novgorodi lähistel. Kuidas loodi tehas? 1929. aasta 31. mail allkirjastasid Nõukogude Liidu valitsus ja ameeriklaste Ford Motor Company tehnilise abi lepingu Ford-A tüüpi sõiduautode ja Ford-AA tüüpi veokite masstootmise käivitamisel ja vahendamisel. Projekteerimis- ja ehitusprojekti planeerimist viisid peamiselt läbi vene insenerid Ford Motor Company tiheda koostööna. Ehituslik- konstruktsioonilise projekit töötas välja Austin Co. Esimene nurgakivi tulevase autotehase loomisel Nini Novgorodi lähistele pandi paika 1930. aasta 2. mail. Tänu hästi ettevalmistatud projektile, efektiivsele juhtimisele ja peaaegu kõigi osaliste isiklikule pühendumusele püstitati tehas kõigest 18 kuuga. Millal ja kuidas alustas tehas oma tööga? Tehas alustas tööd 1932

Arvutiõpetus
thumbnail
10
ppt

Hübriidauto - Hybrid car

Hybrid car Natali Koppel TÖ41 Vo c abulary · Fuel efficient ­ kütusesäästlik · Lightweight ­ kerge · Aerodynamic ­ voolujooneline, aerodünaamiline · Purchase ­ soetama, omandama, ostma · Reduce ­ vähendama Intro duc tio n · Care for the environment? · Want to save the planet? · Then you must think in terms of fuel efficiency, non-polluting, and eco-friendly transport. · The answer doesn't lay completely in purchasing and using a hybrid car. They do make a statement by being compact and fuel efficient, but also carry various issues. Why to purc has e a hybrid c ar? 1. Made of lightweight materials hybrids are small in size. The engine is designed to be fuel efficient. When the car halts at a signal, the engine will automatically shut down and restart when the car shifts into gear. 2. These cars have the advantage of being powered by a gasoline engine and an electric motor that t

Inglise keel
thumbnail
10
doc

Auto ajalugu

Sisukord Sissejuhatus lk 3 1. Varajased autod lk 3 1.1. Aurumootoriga autod lk 3 1.2. Elektrimootoriga autod lk 4 1.3. Sissepõlemismootoriga autod lk 5 2. Veterani ajastu lk 6 3. Messingi ehk Edwardi ajastu lk 6 4. Vintage ajastu lk 7 5. Teise Maailmasõja eelne ajastu lk 7 6. Sõjajärgne ajastu lk 8 7. Tänapäevane ajastu lk 8 Kokkuvõte lk 9 Lisad lk 9 Kasutatud materjal lk 11 Sissejuhatus Auto ajalugu ulatub tagasi juba aastasse 1769, kui leiutati esimene auru jõul liikuv masin, mis oli mõeldud inimeste vedamiseks. Aastal 1806 ilmus esimene sissepõlemismootoriga auto, mis töötas gaasil. See omakorda viis tänapäevase bensiinil või diislil põhineva sissepõlemismootorini. 20. Sajandi alguses ilmusid ka elektriautod, kuid populaarsust saavutamata kadusid nad üsna ruttu. Saksa inseneri Karl Benzi peetakse üldiselt auto leiutajaks, kuigi Nikolaus Otto leiutas neljataktilise bensiinil põhineva sissepõlemismootori ja Rudolf Diesel leiutas ka neljataktilise sissep

Ajalugu
thumbnail
11
docx

Eesti ajaloo inimesed

Ta oli Katariina II aegne Liivimaa- (1762­ 1783) ja Eestimaa kubermangu kindralkuberner · Johann Georg Eisen - oli Eesti vaimulik ja kameralist. · August Wilhelm Hupel- Põltsamaa pastor aastatel 1764­ 1804, kodu-uurija ja literaat. hoolitses innukalt nii eestlaste kui ka sakslaste hingeelu eest · Karl XII - oli Rootsi kuningas 1697­1718. kaotas Karl Rootsi riigile kuulunud Eestimaa ja Liivimaa kubermangu 1710. aasta Venemaale. · Peeter I - oli Vene tsaar 1682­1721 ja Venemaa Keisririigi keiser. Ta orienteerus tugevalt Lääne- Euroopale. tuli jagu saada majanduse ja kultuuri mahajäämusest, Vallutas Eesti Põhjasõja käigus. · August II Tugev - oli Saksimaa kuurvürst 1694­ 1733 ning Poola kuningas ja Leedu suurvürst 1697­1733. · Katariina II - Venemaa keisrinna 1762­1796. Ta oli Peeter III abikaasa ning Paul I ema. Iseseisvumine · Jaan Poska - Sügisel 1917 aastal valiti Poska Vene Asutava

Ajalugu
thumbnail
8
docx

Iseseisev töö Minu lemmik auto

Tartu Kutsehariduskeskus Autode- ja masinate remondiosakond MINU LEMMIK AUTO Iseseisevtöö Tartu 2012 Ajalugu Volkswagen Golf on autoajalooliselt tähtis automudel. Ta on tootmises, küll mitte täpselt algsel kujul, alates 1974. aastast kuni tänapäevani (juba umbes 35 aastat). Samuti oli Golf väga tähtis auto Volkswagenile, sest 1970. aastate alguses oli Volkswagen tõsistes rahalistes raskustes. Volkswageni mudeli Beetle müüginumbrid olid pidevalt langenud ja uute autode ostjatele ei pakkunud enam huvi Volkswageni õhkjahutusega ja tagamootoriga mudelid. Saksa autogigandi päästjaks osutus tema kontrolli all olnud Auto Union, mille omand oli tuntud Audi automark. Auto Unioni kaudu pääses Volkswagen ligi Audi kogemustele vedelikjahutusega mootorite ja esirattaveo valdkonnas, mis olid vajalikud, et luua uus põlvkond Volkswageneid. Audi 50 kontseptsioonil põhinev Golf oli koos Audi 50 teisiku, Volk

Sissejuhatus autotehniku erialasse
thumbnail
333
xlsx

Andmetöötlus 2. kodutöö (loogika- ja otsingufunktsioonid)

Liiklusregistris seisuga 31.05.2018 aasta arvel olevad veoautod [1] NB! Sisaldab peatatud registrikandega sõidukeid. Määramata- mittetöödeldaval kujul või puuduvad andmed Kategooria Mark Mudel N1 ANTONELLI CONDOR 72VA N1 AUDI 90 N1 AUDI A4 AVANT N1 AUDI A4 AVANT N1 AUDI A6 ALLROAD N1 AUDI A6 ALLROAD QUATTRO N1 AUDI A6 ALLROAD QUATTRO N1 AUDI A6 AVANT N1 AUDI A6 AVANT N1 AUDI Q7 N1 AUDI Q7 N1 AUDI

Andmetöötlus
thumbnail
33
pptx

Auto Ajalugu

Elektriga toimiv katus ja automaatkäigukast olid ühed tähelepanuväärsemad. Sel ajal tekkis ka ameerikalik elulaad, kus auto oli kesksel kohal. · Tekkisid drive in kinod, restoranid ja Lõuna Californias isegi drive in kirik. 50ndatele iseloomulikud uimedega autod kadusid lõplikult 70 aastate keskel. · 70 aastate jooksul hakati tootma autosid, mida me juba tänapäeval oleme harjunud nägema. Kuna oli suur energia ja eelkõike nafta kriis, siis vanad ja suured "gas guzzlerid" ja muud muskelautod muutusid ebapraktilisteks. Uued autod olid palju keerulisemad võrreldes vanemate autodega. Insenerid olid välja töötanud palju uusi lahendusi autode kokkupanemiseks ja ka palju uusi lisaseadmeid ning abivahendeid. Autod koosnesid sadadest osadest, mis kõik lisati auto kere külge ükshaaval. Autod hakkasid minema väikemateks ja kompaktsemateks, mahutades tavaliselt 5 inimest ja keskmise suurima kiirusega kuni 160km/h

Auto õpetus
thumbnail
15
xls

Filtri kasutamine

d Andmetöötluse alused 25,3 Kodune töö 4 20,2 Proovitükk nr. 24,75 Hinnangud, hüpoteesid, regressioon 23,45 22,25 Punkthinnangud, vahemikhinnangud, valimi maht 16,85 22,8 Eeldame, et teie proovitükil mõõdetud andmete põhjal tahame teha järeldusi samalaadse 18 üldkogumi kohta 23,75 Selleks arvuta järgmised statistikud oma proovitüki kohta 24,85 1) Leida 1. rinde enamuspuuliigi diameetri kohta (rühmitamata andmetest) järgmised suurused: 21,7 aritmeetiline keskmine, 18,05 dispersioon, 19 standardhälve, 25,35 valimi maht, 20,4 standardviga, 21,5 variatsioonikordaja, 21,4 suhteline standardviga e katsetäpsus. 17,5 2) Leida diameetri usalduspiirid: 20,25 aritmeetilise keskmise 95%lised usalduspiirid, 21,74 25,25 aritmeetilise keskmise 90%lised usald

Informaatikainsenerile




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun