Nimi: Tellimuse tühistamine Osalejad: Administraator Kirjeldus: Administraator tühistab kliendi tellimuse. Nimi: Laovarude hinnang talu poolt Osalejad: Talu Kirjeldus: Talu hindab enda laovarusid ning saadab tulemused administraatorile. 11 4. Infosüsteemi andmevaade 4.1. Andmemudel 12 4.2.OBJEKTIDE JA ATRIBUUTIDE SEMANTIKA (PK) primaarvõti (ingl. k. Primary key) (FK) välisvõti (ingl. k. Foreign key) OBJEKTID JA SEMANTIKA ATRIBUUDID KLIENT Internetipoelt tellimuse esitanud juriidiline või füüsiline isik Kliendi_id (PK) Unikaalne identifikaator Eesnimi Perekonnanimi Aadress Kauba kohaletoimetamise aadress Postiindeks Telefon Kliendi seisund (FK) Viide kliendi seisundile. E-mail
..........................................................14 4 INFOSÜSTEEMI ANDMEVAADE..................................................................................................18 4.1 KONTSEPTUAALMUDEL............................................................................................................ 18 4.2 ANDMEMUDEL........................................................................................................................ 19 4.3 OBJEKTIDE JA ATRIBUUTIDE SEMANTIKA..........................................................................19 4.4 CRUD MAATRIKS................................................................................................................... 23 5 INFOSÜSTEEMI AJALINE VAADE...............................................................................................25 5.1 FOTOGRAAFI KOHLE KUTSUMISE TEGEVUSDIAGRAMM...............................................................25 5
..........................8 Arvete arvestus..............................................................................................................................9 4 Infosüsteemi andmevaade...................................................................................................10 4.1 Andmemudel...............................................................................................................................................10 4.2 OBJEKTIDE ja ATRIBUUTIDe semantika................................................................................................10 4.3 CRUD maatriks............................................................................................................................................13 5 Infosüsteemi ajaline vaade..................................................................................................14 5.1 Hoolduse teostamise tegevusdiagramm...................................................................
Kliendi ja paki andmed Kauba ostmine ja maksmine Pakkide väljastamine Admin Kauba üleandmine Klient Kuller 1. Nimi: Toote sisestamine infosüsteemi Tegutsejad: admin, laohaldur Kirjeldus: Kasutusjuht algab kui kaup on tarnijalt AS Arvuti Tehnika lattu jõudnud, siis administrator sisestab toote infosüsteemi ja laohaldur märgib infosüsteemi kauba koguse ja uuendab laoseisu infosüsteemis pidevalt. 2. Nimi: Kauba ostmine ja maksmine Tegutsejad: klient Tüüpiline sündmuste käik: Tegutseja tegevus Süsteemi vastus 1. Klient valib internetipoest toote välja. 2. Süsteem kuvab kliendile, kas toode on laos
................................................17 2.2 KONTSEPTUAALMUDEL..................................................................................................................18 3.ANDMEMUDEL.................................................................................................................................20 4.TEGEVUSDIAGRAMM....................................................................................................................21 4.1 PILETI TRÜKKIMISE TEGEVUSDIAGRAMM.....................................................................................21 4.2 ARVE MAKSMISE TEGEVUSDIAGRAMM..........................................................................................22 5. OLEKUDIAGRAMM.......................................................................................................................23 5.1 BUSSIJUHI TÖÖLEVÕTMISE OLEKUDIAGRAMM.............................................................................23 5
........................................................................ 13 1.2.1 EESMÄRGID............................................................................................................................ 13 1.2.2 ALLSÜSTEEMI KASUTAVAD PÄDEVUSALAD............................................................................ 13 1.2.3 ALLSÜSTEEMI POOLT KASUTAVAD REGISTRID....................................................................... 13 1.2.4 ALLSÜSTEEMI PÕHIPROTSESSI TEGEVUSDIAGRAMM.............................................................. 14 1.2.5 ALLSÜSTEEMI KASUTUSJUHTUDE ESKIISMUDEL..................................................................... 15 1.2.6 TÄIENDAVAD NÕUDMISED...................................................................................................... 17 1.3 TELLIMUSE REGISTER............................................................................................................. 19 1.3.1 EESMÄRGID................................
................43 2.3.3.9 Registrite kasutus.......................................................................................44 2.3.3.10 Seosed teiste allsüsteemidega...................................................................44 2.3.3.11 Allsüsteemi mudelid Rational Rose'is.....................................................45 2.3.3.12 Use case'ide kirjeldused...........................................................................45 2.3.3.13 Tegevusdiagramm laenutamise protsessile..............................................48 2.3.3.14 Kontseptuaalne klassidiagramm...............................................................49 2.3.3.15 Klasside definitsioonid.............................................................................49 2.3.4 Tellimissüsteemi allsüsteemi spetsifikatsioon.........................................................50 2.3.4.1 Taust..............................................................
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Iseseisev töö aines 'Infosüsteemide projekteerimine': Kino infosüsteemi strateegilise arenduse dokumentatsioon Teostajad: Indrek Kempi (001546) Pärtel Lias (010617) Eero Ringmäe (010636) Õpperühmad: LAP51 ja LAP 52 Juhendaja: Lea Elmik Tallinn 2003 Autorideklaratsioon: Kinnitame, et käesolev projekt on meie
turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.