Aastasadade vältel realiseerus see huvi peamiselt erinevate loomade mitmekesiste käitumisavalduste kirjeldamises. Loomade käitumise seletamisel ja põhjendamisel lähtusid varased looduseuurijad tihti loomade käitumise sarnasusest inimese enda käitumisele, mistõttu loomadele omistati, sageli põhj...
Tartu Ülikool Kehakultuuriteaduskond Ants Antsoni nimeline kiiruisuhall Spordijuhtimine I Äriplaan Koostaja: Anti Pungar Tartu 2010 Sissejuhatus............................................................................................................................ 3 Kiiruisuklubi eeliseks on...
Ameerika popkunst ja kuulsamad kunstnikud Kunstiajaloo uurimustöö Juhendaja: Aimar Rolf Autor: Kadri Ilves 12.klass Avinurme Gümnaasium 2010 Sisukord: lk.1 tiiteleleht lk.35-38Tom Wesselmann lk2.sisukord lk.39Skulptuur popkunstis lk3.Mis o...
Gaasilised ja vedel dielekrtilised materjalid REFERAAT Õppeaines: Elektrimaterjalid Mehaanikateaduskond Õpperühm: KTI 11 Juhendaja: Uno Muiste Tallinn 2011 SISUKORD...
Tallinna Tehnikakõrgkool University of Applied Sciences Kask Kuusk LASTEAED KURSUSEPROJEKT Õppeaines: EELARVESTAMINE JA NORMEERIMINE Ehitusteaduskond Õpperühm: Õppejõud: Tallinn 2010 KURSUSEPROJEKTI ÜLESANNE EHO 018 NORMEERIMINE JA EELA...
2 SISSEJUHATUS..........................................................................................................3 1. ARHITEKTUURNE-TEHNILINE LAHENDUS.................................................... 4 1.1. Hoone üldiseloomustus...
Uuringust, mis Ameerikas läbi viidi selgub, et püsiv liikumine toimub reklaamide digitaliseerumise suunas. Näiteks Ameerika ühe suurima majandusosa Texase pealinnas Austinis suureneb 2017 aastaks mobiilisisene turundus rohkem kui 6 korda. Samas suureneb ka Out-Of-Home (OOH) e. reklaam, millega inimene puutub kokku kodust väljas olles, avalikes kohtades. Kodust-väljas reklaami heaks näiteks on reklaamtahvlid , mida on viimasel aastakümnel palju juurde tekkinud (7). (vt. ka joonist 3) Joonis 3 (Joonise allikas: http:www.biakelsey.comwebinarsLocal-Ad-Dollars-2013-What- Business-Categories-are-Spending-and-Where.pdf ) Areng majanduslikus mõttes on teinud trükkimise odavamaks ja kiiremaks. Tehastel ja väikefirmadel on võimalik teha kiireid tellimustöid, mida võimaldab digitrükk. Digitrükk on ka üks arengutrenditest, mis viim...
Soojakud 10tk 12 kuu 192 23040 8112 Välikäimlad 5tk 12 kuu 95,87 5753 812 Teed ja laod 8121 Killustikalus ajutiste teede jaoks, 300mm 410 m2 0 4,93 7,12 0,88 5302 815 Piirded ja reklaamtahvlid 8151 Ajutise piirde ja autovärava paigaldamine ja rent 235 jm 0,2 9,19 0,64 2,6 2922 818 Tellingud 180 ööpä 14 2520 12 ...
3 kompl 36,0 1879,09 522,0 7203,27 7541 andurid1: Detaileelarve jätk [2] Tabel 7542 Valvesüsteem ESS 3 kompl 6,2 308,31 80,6 1166,73 EHITUSPLATSI 8 KORRALDUSKULUD Ajutised ehitised 81 ehitusplatsil 811 Soojakud ja olmeruumid 8111 Tööliste soojakud, 2 tk 9 kuu 192,0 3456,0 815 Piirded ja reklaamtahvlid 8151 Ehitusplatsi ajutine piire 133 jm 0,1 0,64 1,3 258,02 818 Tellingud, lavad, tõstukid Tellingud koos montaazi ja 150 m2 0,2 1,33 2,6 589,5 8181 demontaaziga koos laenutusega 82 Ajutised tehnosüsteemid 823 Valgustus 8231 Ajutine valgustus 270 jm 0,1 1,3 351,0 83 Masinad ja seadmed 832 Mobiilkraana 8321 Aut...
Üheks Igapäevaseks ressursi liigtarbimiseks on pidev elektrienergia liigtarbimine, ikka ja jälle unustatakse tuppa kus parasjagu ei olda tuli põlema või lihtsalt ühiskond on harjunud valgusreostusega, mistõttu põlevad inimtühjades tänavates tänavavalgustused, samuti ka poodide vaateakned säravad tuledes ka keset ööd, samuti ka reklaamtahvlid , mis tekkitavad omakorda üsnagi suurt valgusreostust. Peale selle, et eelpool mainitu tekitab valgusreostust, tekib ka tohutu energiakulu, mida tegelikkuses inimestel pole vaja. Tegemist on vägagi suure energiakuluga, mille otstarve on süvendada enamjaolt inimeste tarbimist. Mis omakorda soodustab erinevate ressursside ületarbimist. Elektrit toodetakse Eesti puhul enamjaolt põlevkivi energiast, põlevkivi on taastumatu maavara, mill...