Vajad kellegiga rääkida?
Küsi julgelt abi
Nüüd on õige aeg krüptot osta! Ära riski ja kauple turvalisel lehel! Tee konto Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamiuuringud" - 6 õppematerjali

62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasut...

Meedia - Keskkool
166 allalaadimist
9
doc

Turunduse eksami küsimuste vastused

Turunduse definitsioon, selle olulisemad rõhud. Turunduse majandusteooriast eristavad momendid. Turundus on ideede, kaupade ja teenuste kontseptsiooni, hinna, müügitoetuste ja jaotuse planeerimise ning teos- tamise protsess loomaks soodsaid vahetusi individuaalsete ja organisatsiooniliste eesmärkide saavutamiseks.Turundus jaguneb: praktiliseks tegevuseks ja teoreetiliseks käsitluseks. 2.Turunduse tu...

Turundus - Eesti Maaülikool
427 allalaadimist
15
docx

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused - mõjustamisreeglid põhinevad eksperimentides saadud andmete üldistamisele ning on väljendatavad tegurite toime ja koostoime funktsioonidena - funktsiooniks on nõustumise tõenäosus(sagedus), hoiakumuutused, eelistatud alternatiiv _ sõltumatuks muutujaks on tingimused, mõjurid või omadused, millest funktsioon sõltub 1. Reklaamiteate mõjukuse sõltuvus teate esitaja...

Meedia -
25 allalaadimist
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Reklaamiuurimuses põhiküsimused: 1) Teemauurimused - mida tuleb tarbijale teadustada. 2) Vormiuuringud - kuidas tuleb seda teha. 3) Teabelevimeediumide uuringud - kus, kunas ja mille kaudu seda teha. 4) Efektiivsusuuringud - kui efektiivne see oli ning milles väljendus efekt. Reklaamiuuringud: 1) Rakendusliked - valdavalt firmade tellitud või läbi viidud. 2) Teaduslikesed - valdavalt teadlaste läbi viidud ning puht-teaduslikke eesmärke järgivaid. Trükireklaami eeltestimuse meetodid: 1) Otsene küsitlus. 2) Rühmaarutelu. 3) Järjestustestid. 4) Paarivõrdluse meetodid. 5) Albumitestid - kontrollitakse meeldejäämist. 6) Spetsiaalselt testimiseks valmistatud ajakirjade kasutamine. 7) Tahhistoskoopilised hinnangu-...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
74 allalaadimist
1
docx

Ankeedi koostamise rusikareeglid

Väljenduda selgelt ja täpselt 2. 2.Vastusevahemikud ei tohi kattuda 3. Kasutada lihtsat keelt 4. Küsimustes ei tohiks olla suunavaid sõnu või fraase 5. Tuleb vältida kahekordseid küsimusi 6. Kas küsimusele on võimalik vastata nagu me soovime 7. Alternatiivide vajalikkus 8. Valiidsuse ja usaldatavuse kriteeriumid 9. Ei tohi...

Kirjandus -
1 allalaadimist
42
docx

UUIRMISTÖÖALUSED

Kes on laps? TURU-UURINGUD • Kasvav trend sotsiaalteaduslikes rakendusuuringutes • Nõudlusuuringud, kliendiuuringud, hinnauuringud, brändiuuringud, reklaamiuuringud , maineuuringud • Kombineeritud meetodid • Turu uuringute roll firma tegevuses KVALITATIIVNE LÄHENEMINE • Positivism: sotsiaalne elu on mõõdetav, nähtused operatsionaliseeritavad, skaleeritavad, mõõdetavad • Kvalitatiivne paradigma: skeptiline positivistliku maailmakäsitluse suhtes, soov kirjeldada subjektiivset • USA-Euroopa traditsiooni erinevus VÕRDLU...

Uurimistöö alused -
36 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun