Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Programmeerimine keeles C kodune töö 1 - sarnased materjalid

else, printf, include, other, while, stdio, char, sisesta
thumbnail
1
txt

Programmeerimine keeles C kodune töö 2

#include #include #include #include using namespace std; int main() { char s[50]; char a[50]; int i; int lowercase = 0; int uppercase = 0; int number = 0; int other = 0; FILE *fp; char rida[50], *failinimi="Paroolid.txt"; fp=fopen(failinimi, "a"); if(!fp){printf("Faili %s ei leia!n", failinimi); return 1;} cout << "Sisesta parool: "; cin >> s; cout << endl; i = 0; while (s[i] != 0) { if ((s[i] >= 'a' && s[i] <= 'z')) { lowercase++; i++; } else if ((s[i] >= 'A' && s[i] <= 'Z')) { uppercase++; i++; } else if ((s[i] >= '0' && s[i] <= '9')) { number++; i++; } else { other++; i++; } } if(uppercase>=1 && lowercase>=1 && number>=1 && other>=1){

Informaatika
68 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Labyrinth 2. kodutöö

cout << "n"; cout << "Uus kasutaja nimega " << username << " loodud! nAsud hetkel ruumis " << ruum << ".n"; K2sud: cout << "Mida sisestada, et saada andmeid laburindist? n"; cout << "Asukohast ja edasiliikumisest: "kus".n"; cout << "Millised isikud veel samas ruumis: "kes".n"; cout << "Käskudest: "abi".n"; cout << "Labürindis liikumiseks kirjuta vastav ilmakaar, kuhu tahad liikuda!.n"; cout << "Tudengi loodud laburyndi sisestamiseks: "tudeng".nn "; while (1) { string cmd; cin>>cmd; if (cmd == "exit") goto End; if (cmd == "kus") p1->getRoom()->print(); else if (cmd == "kes") p1->getRoom()->printPlayers(); else if (cmd == "abi") goto K2sud; else if (cmd == "tudeng") goto Labyrinth2; else p1->move(cmd); } End: cout << "Press ENTER to exit." << endl; cin.ignore(100,'n'); return EXIT_SUCCESS; Labyrinth2: cout << "Tudengi loodud labyrint. n";

Keel c ja objektorienteeritud...
26 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Battlearene 3. kodutöö

" << endl; } if(action==1){ op1->attack(op2); } } else{ op1->attack(op2); } } if(op1->getHP()<=0 || op2->getHP()<=0){ break; } if(igetName()<<" enter 1 if you want to attack and other symbol if you want to skip:"<>action){ break; } cout << "Invalid number, please try again" << endl; } if(action==1){ op2->attack(op1); } } else{ op2->attack(op1); } } } }

Keel c ja objektorienteeritud...
29 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Programmeerimine keeles C 1. kodutöö

/* Koostada programm, mis auto registreerimismärgi (autonumbri) numbri alusel otsustab, kas tegemist on tavalise, eritellimusel tehtud või reeglitele mittevastava numbrimärgiga. Tavalisel numbrimärgil on kaks või kolm numbrikohta, millele järgnevad kolm tähte. Näiteks "367ARZ", "82ZBG". Tellitud ja muud erinumbrid on kuni 9-märgilised, millest vähemalt üks on number, teised on tähed. Näiteks "MEDIA7", "R2", "MARIKA13". Esitamise tähtaeg - 3. märts 2014 */ char regn[100]; int length = 0, i, j=0; printf("Sisesta registreerimism4rgi number > "); scanf("%s", regn); length = strlen(regn); //printf("%dnn", length); // 1 Reeglitele vastavus // 1.1 Reg. nr. pikkus if ( length < 2 || length > 9 ){ printf("nReg. number %s ei vasta reeglitele!n", regn); return 0; } // 1.2 Sisaldab vähemalt 1 numbrit for(i=0, j=0;i 47 && (int)regn[i] < 58 ){ j+=1; } } if(j==0){

Informaatika
43 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Kodutöö 1 BST

using namespace std; // BST - Binary Search Tree // http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_search_tree // Täisarvude otsimise kahendpuu koosneb dünaamilisse mällu paigutatavatest // omavahel viitadega seotud tippudest: struct node { int value; int kordsus; node *left, *right; node( int uus) { value = uus; kordsus = 1; left = NULL; right = NULL; } void insert( int v ) { if(v == value) { kordsus++; } else if ( v < value ) { if( left == NULL) { node *uus = new node(v); left = uus; } else left->insert(v); } if ( v > value ) { if( right == NULL) { node *uus = new node(v); right = uus; } else right -> insert(v); } } int search( int v ) { if(value == v) { cout<<" esineb puus "<

Keel c ja objektorienteeritud...
28 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Kodutöö 1 BST

using namespace std; // BST - Binary Search Tree // http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_search_tree // Täisarvude otsimise kahendpuu koosneb dünaamilisse mällu paigutatavatest // omavahel viitadega seotud tippudest: struct node { int value; int kordsus; node *left, *right; node( int uus) { value = uus; kordsus = 1; left = NULL; right = NULL; } void insert( int v ) { if(v == value) { kordsus++; } else if ( v < value ) { if( left == NULL) { node *uus = new node(v); left = uus; } else left->insert(v); } if ( v > value ) { if( right == NULL) { node *uus = new node(v); right = uus; } else right -> insert(v); } } int search( int v ) { if(value == v) { cout<<" esineb puus "<

Programmeerimine
3 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kodune töö 2 aines „Programmeerimine I“, Massiivid Variant 3

int sisse() { printf("Sisesta tekstirida (kuni 25 symbolit):"); scanf("%s", &S); printf("Sisesta esimene symbol:"); scanf("%s", &c1); printf("Sisesta teine symbol:"); scanf("%s", &c2); return 0; } int lause() { int i,j,n1,n2,l; l=strlen(S); n1=100; n2=100; for(i=0; i else if (n2==100) { printf("n Teist symbolit ei esine lauses!"); return 1; } else if(n1>n2) { printf("n Vasakult paremale esimesest teise symbolini lugeda ei saa!"); return 1; } else { j=0; for(i=n1; i<=n2; i++) { T[j]=S[i]; j++; } T[j]=''; return 0; } } int main() { int l; sisse(); if(lause() == 0) { l=strlen(T);

Programmeerimine
192 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Algoritmide ja andmestruktuuride praktikum

Algoritmide ja andmestruktuuride Praktikum Sügis 2009 Koostas: Elli Kopli Juhendas: Ain Isotamm Praktikum 2 (14.09.2009) Ülesanne 1 Koosta programm, mis küsib kasutjalt lause ja siis pöörab selle ümber. Programmi ajaline keeukus on O(n). Lahendus #include #include #include int main(){ char jutt[100]; char a,b; int i,n,m; printf("Palun sisesta oma tekst.n"); memset(jutt,'',100); //Täidab listi sümpolitega 0 gets(jutt); //küsib stringi if(strlen(jutt)==0){ //Kui string on tühi printf("Sisestatud string on tühi!n"); return(0); }else{ printf("jutt :",jutt); //keerab ringi n=strlen(jutt); //n on stringi pikkus m=n>>1; for(i=0; i

Algoritmid ja andmestruktuurid
172 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Funktsiooni tabuleerimine

Algoritm Programmikood #include #include int main() { double a, s, n, x, y, i, sulg; printf("Sisesta algväärtus a: "); scanf("%lf", &a); printf("sisesta samm s: "); scanf("%lf", &s); printf("sisesta sammude arv n: "); scanf("%lf", &n); i=0; while(i while ja if alamtsüklitest. Int tsüklis kästakse kasutajal sisestada algväärtus A, samm S ning sammu arv N.

Programmeerimise põhikursus...
147 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Programmeerimine 2. esimene kodutöö

2) faili F2 väljastatakse keskmisest madalama vanusega kirjed; 3) faili F3 väljastatakse keskmiset suurema palgaga kirjed. Programmikood #include #include #include #include int i=0; // Globaalne indeksmuutuja int n; // Ridade ehk isikute arv failis double keskm_vanus,keskm_palk,sum_palk=0,sum_vanus=0; #define DEBUG 0 // Silumisinfo kuvamiseks peab muutuja olema 1 /** Isikuandmete struktuur ja muutujate kirjeldus **/ struct isik { char nimi[100]; int vanus; double palk; }; struct isik *palgaandmed; /** Failinimede muutujad **/ char f1[]="f1.txt"; char f2[]="f2.txt"; char f3[]="f3.txt"; FILE *fp1,*fp2,*fp3; /* Funktsioon sisendfaili olemasolu kontrolliks ja kirjete arvu määramiseks failis **/ int sisendfaili_kontroll(void) { char rida[122]; // Maksimaalne tähemärkide arv ühel failireal on 120 märki int n=0,p; // n - ridade arvu loendur, p - ühe failirea tähemärkide arv fp1=fopen(f1,"r"); // Faili avamine lugemiseks

Informaatika 2
69 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Algoritmi ajaline keerukus

Otsime massiivist etteantud arvuga võrdset elementi. Etteantud elementi võrdleme massiivi keskmise elemendiga, kui etteantud element on keskmisest väiksem võrdne siis jätkame otsinguid massiivi esimeses pooles vastasel korral teises pooles. Võrdleme etteantud elementi järelejäänud massiviosa keskmise elemendiga jne. Otsingu lõpu tunnusena võime kasutada tingimust et alammassiivi suurim element on suurem vähimast. C++ kood on järgmine(kasutades while tsükli lauset): #include #include #include const int N=10; int kahendotsing(int a[N],int N,int x); int main() { time_t algusaeg, lopuaeg; int tooaeg; algusaeg= clock(); int a[10]={1,2,3,4,5,6,7,8,9,10}; int x=5; int vastus=kahendotsing(a,N,x); cout <<"Arvu x indeks massiivis on (-1 kui puudub) "<

Matemaatika ja statistika
51 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Programmeerimine 2 kodutöö 2 R-26

h> #include #include float* array; int size; int flag; void setData(); void printData(); int fact(int); int main() { printf("Homework 2 ­ R26 n"); setData(); printData(); return 0; } void setData() { float e; float X; do { printf("Enter progression step.n"); scanf("%f",&X); printf("Enter max(not more than 1 or less than 0) difference between two consecutive elements of array.n"); scanf("%f",&e); } while ((e>=1 || e<=0)&&(X>=1 || X<=0)); printf("Array defenition is in progress ... "); array = (float*)malloc(size*sizeof(float)); if (array==NULL) printf("problem!n"); int var,tempf,factorial; size=15; array[0]=1; factorial=1; for (var = 1; var < size; ++var) { tempf=fact(factorial); array[var]=pow(X,factorial)/tempf; if (fabs(array[var]-array[var-1])>=e) { flag=var+1;

Programmeerimine 2
129 allalaadimist
thumbnail
230
pdf

Programeerimise algkursus 2005-2006

TARTU ÜLIKOOLI TEADUSKOOL PROGRAMMEERIMISE ALGKURSUS 2005-2006 Sisukord KURSUSE TUTVUSTUS: Programmeerimise algkursus.........................................6 Kellele see algkursus on mõeldud?..................................................................6 Mida sellel kursusel ei õpetata?.......................................................................6 Mida selle kursusel õpetatakse?......................................................................6 Kuidas õppida?.................................................................................................7 Mis on kompilaator?.............................................................................................8 Milliseid kompilaatoreid kasutada ja kust neid saab?......................................8 Millist keelt valida?...........................................................................................8 ESIMENE TEEMA: sissejuhatav sõnavõtt ehk 'milleks on v

Programmeerimine
31 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Masiivid programeerimine

1. Klvaiatuurilt korduvalt sisestatakse naturaalarvud; 2. ekraanile väljastatakse neev arvud, mis ei sisalda korduvaid numbreid; 3. jätkatakse kuni küsimusele järkamse soovi kohta sisestatakse vastus 'ei'. 4 Algoritm 5 6 Programmikood #include #include int main(int argc, char *argv[]) { int numbrid[10]; int i,j; int e; int tunnus=0; char vastus [5]=("ei"); char sisestus [5]; char arvud[5][5]; do{ for(i=0; i<10; i++){ numbrid[i]=0; } //do{ 7 for(i=0; i<5; i++){ printf(" Sisestage arvn"); scanf("%s",&arvud[i]);} printf("mitte korduvad arvud onn");

Programmeerimine
82 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Programmeriimine 1 esimene kodutöö

#include #include int main(void) { double A, a, b, h, y, m, g, j, l; int n, i; printf("Vvedite nachalnoe znachenie A: "); scanf("%lf", &A); printf("Vvedite konechnoe znachenie B: "); scanf("%lf", &b); printf("Vvedite chislo shagov N: "); scanf("%d", &n); h=(b-a)/n; printf("Dlina shaga %lf n", h); l=1; i=0; while(i0) { m=A*A; g=A/2; j=sqrt(1/(2*A)); y=m+g-j; printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("f(x)=%.3lf n", y); } else if (a==0) { printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("net reshenijan"); } else { printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("f(x)=kompleksnoe chislon"); } i++; l++; } getchar(); getchar(); return 0; }

Programmeerimine
77 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Tabuleerimine kodutoo

Pärast kõike väärtuste sisestamist, programm alustab arvutama. Esimeseks ta arvutab kõike x väärtuste valemi x=a+k*h kaudu, ja prast trükkib seda erkaanile. Edasi programm kontorllib kas on mittetäidetavad tingimused (murru nimiteaja on 0 []; ruutjuur negativsest arvut [x>0] ) kui sellist tingimusi ei ole, siis programm alustab arvutama funktisooni väärtus f(x) Arvutamist tükkel kordub kuni (a+(k-1)*h) < b kus k on x väärtuse positsioon. Oma programmis kasutasin for, do while ja while tsüklid ning veel ka if funktsioon. Graafik Algoritm Programm #include #include int main() { int i, j; double n, a, b, h, x, y, k; printf("Tabulation of functionnn"); printf (" 7x*-1.3x+5 n"); printf ("y= -------------n"); printf (" 11-x^0.5 nn"); while(a>=b) { printf("Enter A: "); scanf("%lf", &a);

Programmeerimine
119 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Dev-C++ programm, isikukoodist sünniaeg

//Programm, mis kirjutab isikukoodist sünniaja välja. #include #include using namespace std; int main() { char s1[10],abi[10]; int b[10]; int sa,a,m,sk,sp,j; cout<<"Sisesta isikukood "; gets(s1); abi[0]=s1[0]; a=atol(abi); for(int i=0;i<7;i++) { abi[0]=s1[i]; b[i]=atoi(abi); } sa=10*b[1]+b[2]; cout<<"Selle isiku sünniaasta on "<

Programmeerimine
25 allalaadimist
thumbnail
1
txt

Programeerimine I, 1. kodutöö

#include #include int main (void) { double a, h, c, ym, x, y, d; int i, n; printf("Vvedite nachalnoe znachenie A: "); scanf("%lf", &a); printf("Vvedite nizhnij predel YM: "); scanf("%lf", &ym); printf("Vvedite shag H: "); scanf("%lf", &h); printf("Vvedite koefficient shaga C: "); scanf("%lf", &c); i=0; while (i<16 && y>=ym) { if (i==1) { n=0; } else { n=1; } x=a+h*pow(c,n)*i; printf("%.2lf | ", x); if (x==2 || x==-2) { printf("znachenie otsutstvuetn"); } else { if (x>-4) { d=(sqrt(pow(x,3)+4*pow(x,2))); y=(d/(4-pow(x,2)));

Programmeerimine
171 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Tabuleerimise näide C-s

scanf("%lf", &a); printf("Sisesta lõppväärtus b: "); scanf("%lf", &b); printf("Sisesta argument n: "); scanf("%lf", &n); h = (b-a)/n; for(i=0; ((a+i-1)*((b-a)/n)) < b; i++) { x = a+i*h; printf("%.2lf | ", x); if((4-pow(x,2))==0) //ehk kui funktsiooni nimetaja võrdub nulliga { printf("antud kohal määramatan"); } else { y=((sqrt(pow(x,3))+4*pow(x,2))-(4-pow(x,2))); //siin on 23. funktsiooni valem printf("%.3lfn", y); } } getchar(); getchar(); return 0; }

Informaatika
219 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Tabuleerimine

scanf ("%lf" , &a); printf("Sisesta samm b: n"); scanf ("%lf" , &b); printf("Sisesta sammude arv h: n"); scanf ("%lf" , &h); int i; for (i=0; i= 4) //funktsioon ei lahendu selles piirkonnas { printf("tulemus: %gn" , sqrt(x*x+x-20)/(x*x+x-10)); // 30 funktsioon } else { printf("vastus puudubn"); } } } 4. Klaviatuurilt sisestatakse argumendi algväärtus a, samm h ja sammuude arv n. Funktsiooni väärtust arvutatakse punktides a, a+h, a+2*h, ... , a+n*h.

Programmeerimine
153 allalaadimist
thumbnail
5
docx

2 Kontroll A ja B variandid

VARIANT A #include #include int main (void) { int n; int i, j; //algaandmed printf("Insert n: "); scanf("%d",&n); float M[n]; i=0; do { printf("Insert M[%d]: ",i); scanf("%f",&M[i]); i++; } while(i=0) { M2[j]=M[i]; j++; } i++; } while(i #include int main (void) {int n1, n2; int i, n; int m; bool sorditud; float temp; printf("Insert n1: "); scanf("%d",&n1); float K1[n1]; i=0; do { printf("Insert K1[%d]: ",i); scanf("%f",&K1[i]); i++; } while(i

Programmeerimine
210 allalaadimist
thumbnail
2
txt

Massiivid

e=p[1][(a+1)%n]; //Y2 f=sqrt(((d-b)*(d-b))+((e-c)*(e-c))); //arvutamise valem (sqrt tahab math.h) printf("Pikkus %lf n", f); } } int main(){ //Phiprogramm int n; n=sisestus(); // n saab väärtuse double p[2][n]; if (n < 2 || n > 10) // proge kitsendus, lesandes oli 1-10 aga he punktiga ei ole kuskile kaugust arvutada { printf("Tippude arv on kas liiga suur või väiken"); // veateade } else { sisestus2(n,p); arvutus(n,p); } } //Made by Voodoo

Programmeerimine
127 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Funktsiooni tabuleerimine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool IAX0583 Programmeerimine I FUNKTSIOONI TABULLEERIMINE Kodutöö nr.1 Tallinn 2017 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Tallinn 2017 Ülesanne saadi matriklikoodi järgi genereerides. Tingimused: 1) Kõik algandmed on reaalarvulised ning sisestatakse klaviatuurilt. 2) Tulemused väljastatakse tabeli kujul, mille veergudeks on vastavalt argumendi ja funktsiooni väärtused st. kujul Argument | Funktsioon X1 | Y1 X2 | Y2 jne 6. On antud argumendi x algväärtus A, samm H ning funktsiooni väärtuse y ülempiir YM. Kehtivad tingimused: H > 0.

Funktsionaalne...
74 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Funktsiooni tabulleerimine

4 Algoritm 5 Programmikood #include #include #include int main() { float x,y,C,D,E,F,G,H,N,S; int i; printf("f(x)=((2*x+3)/sqrt((2*x^2)+5*x+5)^3-6)nn"); printf ("sisesta argumendi algv22rtus xn"); scanf ("%f",&x); printf ("sisesta samm Sn"); scanf ("%f",&S); printf ("sisesta sammude arvn"); scanf ("%f",&N); printf ("_______________________________________nn"); for(i=0;(i)<(N);i++) { x=x+(S*i); C=(2*x+3);

Programmeerimine
117 allalaadimist
thumbnail
24
doc

PPK(outdated)

= 5) temp[x++] = massiv[j]; 2. Find the longest numbers sequence (for example out of array [1111223344] -> sequence of number 1) int[] massiv = {}; int count = 1; int result = 0; int number = -1; for (int i = 1; i < massiv.length; i++) { if (massiv[i] == (massiv[i-1])) { count++; } else { count = 1;}обновляем, если цифра поменялась if (result <= count) { result = count; number = massiv[i]; 3. Find the biggest and the smallest element of array int numbers[] = {};  int smallest = numbers[0];  int largetst = numbers[0];  for(int i=1; i< numbers.length; i++){  if(numbers[i] > largetst)

Java programmeerimine
35 allalaadimist
thumbnail
49
doc

Java programmeerimise konspekt

Faktilised parameetrid: syt korral m ja n Tagastusväärtus: a public class Euclid { public static void main (String[] param) { int m=15; int n=6; if (param.length > 1) { m=Integer.parseInt (param [0]); n=Integer.parseInt (param [1]); } System.out.println ("SYT (" + m + ", " + n + ") = " + syt (m, n)); } // main public static int syt (int a, int b) { while (b != 0) { int j22k = a % b; a = b; b = j22k; } return a; } // syt } // Euclid Massiiv Kui muutujaid on vähe, siis pole ka probleemi neile nimede leidmisega. Näiteks ruutvõrrandi lahendamise programmis leidsime kaks lahendit ja võisime neid nimetada x1 ja x2. Kui peaksime aga arvutama 1000 väärtust mingi rutiinse reegli järgi, siis oleks väga ebamugav kirjeldada 1000 eraldi muutujat. Ka tavaelus oleks

Java programmeerimine
283 allalaadimist
thumbnail
16
doc

C# Progammeerimise keel

aspx Meetodid Beep() Mängitud piiks läbi konsooli kõneleja. Clear Kõrvaldab puhvri konsooli ja selle akna kuvada teavet. MoveBufferArea (Int32, Int32, Int32, Koopiad konkreetsest allikast ekraani pindala puhverlahust Int32, Int32, Int32) ettenähtud sihtkohta piirkonnas. MoveBufferArea (Int32, Int32, Int32, Koopiad konkreetsest allikast ekraani pindala puhverlahust Int32, Int32, Int32, Char, ettenähtud sihtkohta piirkonnas. ConsoleColor, ConsoleColor) OpenStandardError () Omandab standardviga oja. OpenStandardError (Int32) Omandab standardviga oja, mis on määratud puhvri suurust. OpenStandardInput () Tagastab standardsisendit oja. OpenStandardInput (Int32) Tagastab standardsisendit oja, mille jaoks nimetatud puhvri suurust. OpenStandardOutput () Tagastab standardväljundisse oja.

Arvutiõpetus
56 allalaadimist
thumbnail
1
txt

Täielik ruutvõrrand.ccp

#include #include #include using namespace std; int main(int argc, char *argv[]) { printf("See programm lahendab t2ielikku ruutv6rrandit."); printf("nn"); int a; int b; int c; float x1; float x2; float d; printf("Sisesta ruutliige:"); scanf("%d", &a); printf("Sisesta lineaarliige:"); scanf("%d", &b); printf("Sisesta vabaliige:"); scanf("%d", &c); printf("nn"); d=((b*b)-(4*a*c)); x1=((-b)+sqrt(d))/(2*a); x2=((-b)-sqrt(d))/(2*a); printf("X1: %7.2f yhikutn", x1); printf("X2: %7

Informaatika
23 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Programmeerimine I, kodune töö funktsiooni tabuleerimine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool Eesnimi Perekonnanimi 000000IASB IAG0581 Programmeerimine I FUNKTSIOONI TABULLEERIMINE Kodutöö nr.1 Juhendaja: dotsent Vladimir Viies Tallinn 2011 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Eesnimi Perekonnanimi Sisukord Argument | Funktsioon.......................................................................... 4 Tabulleerimise meetod(0. variant): On antud agrumendi alg- ja lõppväärtus A ja B, samm H ning sammu koeffitsient C; kusjuures peavad kehtima tingimused B > A ja H,C > 0. Funktsiooni väärtust arvutatakse punktides A, A + H, A + H + C*H, A + H + C*H + C2

Programmeerimine
322 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Programmeerimise kodutööd

print(pykkarX) print(pykkarY) print(maailmaLaius) print(maailmaPikkus) def genereeriMaailm(laius, pikkus, pykkarX, pykkarY): tekst = "" for i in range(0, laius): # teeb ülemise rea ära tekst += "#" tekst += "n" for i in range(0, pikkus-2): # -2 selleks, et me teeme juba ülemise ja alumise rea ära tekst += "#" for j in range(0, laius-2): if(pykkarX == j and pykkarY == i): tekst += genereeriSuund() else: tekst += " " tekst += "#n" for i in range(0, laius): #teeb alumise rea ära tekst += "#" return tekst def genereeriSuund(): suund = random.randint(0, 3) if(suund == 0): return "^" elif(suund == 1): return ">" elif(suund == 2): return "v" else: return "<" print(genereeriMaailm(maailmaLaius, maailmaPikkus, pykkarX, pykkarY)) pykkar

Programmeerimine - python
182 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Massiivid

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool 121055IASB IAG0081 Programmeerimine I MASSIIVID Kodutöö nr.2, varjant 664 Juhendaja: dotsent Vladimir Viies Margit Aarna Koostaja: Peeter Sikk Tallinn 2012 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Peeter Sikk 121055IASB Sisukord Ülesande püstitus 1. Klaviatuuril sisestatakse reaalarv vahemiksu 0-1. 2. Moodustatakse reaalarvuline massiiv A elementidega · · · ...... Kuni massiivi A elementide arv L kas

Programmeerimise põhikursus...
96 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kodutöö taimer. Sissejuhatus digitaaltehnikasse

16 TMR0 = 0; 17 int n=126, m=30; 18 // Seadistatakse taimer: PS2=1, PS1=1, PS0=1, see on sagedusjagur 1:256 19 OPTION_REG = 0b00000111; 20 21 TRISD=0; // PORTD Data Direction Register 22 TRISC &= 0b11011111; // RC5 (kollane diood) väljundiks 23 24 // AN0 analoogisisend, ülejäänud digitaalsisendid 25 ADCON1 = 0b00001110; // A/D Control Register 1 26 27 while(1){ 28 if (m==0){ 29 if (RC5) RC5=0; else RC5=1; // Vigutab plaadil kollast valgusdioodi 30 m=30; 31 } 32 if (RA3) 33 PORTD=0b01011110; //0b10101010; 34 else{ 35 if (n==0){ 36 PORTD=tabel[number]; 37 number++; 38 if (number>9) number=0; 39 n=126; 40 } 41 } 42 // Igal taimeri ületäitumisel vähendatakse n-i väärtust ühe võrra 43 // ja nullitakse taimer 44 if (INTCON & Q_taimer){

Elektrijaotustehnika
4 allalaadimist
thumbnail
40
odt

Objektorienteeritud programmeerimise loengutekst

1 Loeng. Sissejuhatus Võtmesõnad: abstract assert boolean break byte case catch char class const* continue default double do else enum extends final finally float for goto* if implements import instanceof int interface long native new package private protected public return short static strictfp super switch synchronized this throw throws transient try void volatile while NB! Tunduvad võtmesõnadena, aga on literaalid: false null true Algtüübid: Täisarvud · byte(8-bitiline), short(16-bitiline ), int(32-bitiline), long(64-bitiline) Ujukomaarvud · float(32-bitiline), double(64-bitiline) Tõeväärtused · boolean(true, false) Sümbolid · char(16-bitiline Unicode-sümbol, 'u0000'(0) kuni 'uffff'(65535)) Nimi: · on tõstutundlik · võib sisaldada tähti, numbreid, _ , $ · ei tohi alata numbriga

Programmeerimine
79 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun