Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"meediamonitooring" - 7 õppematerjali

thumbnail
6
doc

Avalikud suhted (spikker) suhtekorraldus , avalikud suhted , public relations , avalikkus , PR , meediamonitooring ,

SK(public relations)- rakenduslik sots teadus, o- sotsioloogia haru, milles panus ka süsteemiteooria, organisats Cutlip- Sk sots funkts on täidetud, kui ignorantsus, sundimine ja järelandmatus on asendatud teadmiste, teooria, kommu, psühholoogia, sotspsü, mänguteooria jt valdkonnad. kompromissi ja kohandumisega. Sk peab reag ühiskonna vajadustele. Aitab anal, tõlgend avalikku arvamust; annab nõu juhtkonnale; aitab arendada olemasolevaid orgsiseseid Grunig ja Hunt- 4 mudelit kommu ja sk analüüsimiseks (kasut mesotasandil- o- tasand). SK kui kommu projekte; uurib, juhendab, hindab organis teostatavaid programme; planeerib ja aitab kaasa avalikkuse juhtim organis ja tema sihtgr vahel. 1984. hoiakuid organis soodsas suunas. Grunig- meisterlikkuse teooria- tänane üldteoori...

Sotsioloogia → Avalikud suhted
18 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Uurimisplaan

enimkülastatavamas online-meediaväljaandes Postimees.ee? 2. Millisena kajastatakse kriisi mõjusid, läbi Postimees.ee, Vene elanikkonnale? 3. Millistel seisukohtadel on Postimees.ee vahendusel Vene president, välisminister ning peaminister kahe riigi teineteisest sõltumisest, seda nii kriisi ajal, kui ka selle järgselt?  Töö andmete tüüp saab olema meediamonitooring. Kuna töö eesmärgiks on analüüsida Eesti peavoolumeedia nägemust Ukraina ja Venemaa vahelistest suhetest ning omavahelisest sõltuvusest, on meediamonitooring relevantne ja ainus mõeldav, adekvaatsete andmete kogumise meetod. Teema ise on piisavalt kitsendatud, et selle puhul ei saaks andmete kogumiseks kasutada dokumendianalüüsi, intervjuusid, vaatlust vm taolist andmekogumismeetodit.  Andmeanalüüsimeetodina kasutan diskursuseanalüüsi,

Politoloogia → Kvalitatiivsed uurimismeetodid
71 allalaadimist
thumbnail
36
docx

Pilootuuring

tulemuste osa neljal leheküljel, üldistavate järelduste osa ühel leheküljel. Lisasid on nelja lehekülje jagu. 4 Metoodika Töö tugineb vastastikuse sõltuvuse liberalismi teooriale, mis on liberalismi teooria nelja suurima alajaotuse üks lähenemisviise. Lähtuvalt sellest on läbiviidav empiirline pilootuuring deduktiivne. Töös kasutatav andmete tüüp saab olema meediamonitooring. Kuna töö eesmärgiks on analüüsida Eesti peavoolumeedia nägemust Ukraina ja Venemaa vahelistest suhetest ning omavahelisest sõltuvusest, on meediamonitooring relevantne ja ainus mõeldav, reaalselt rakendatav andmete kogumise meetod, et saada asjakohaseid tulemusi. Andmeanalüüsimeetodina kasutan kvalitatiivset kontentanalüüsi, mis on mõistlik valik mõõduka arvu meediatekstide analüüsimiseks. Meediamonitooringu puhul on

Politoloogia → Kvalitatiivsed uurimismeetodid
25 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

Seiriste esitamine vormi kindlaksmääramine ja fikseerimine. Meediamonitooring: kujunemislugu 1900ndate alguses Flora Adamsi hobi ajaleheväljalõikeid teha. 1903 asutas koos abikaasaga Lce Press Clippings company, mis tegutseb tänapäevani. FIBEP asutati 1953 Pariisis Monitooring Tulemuslik meeediamonitooring on organisatsiooni tervikliku infosüsteemi osa ning oluline tagasisideme instrument organisatsiooni tegevuse ja tegevust mõjutavate keskkonnamuutuste jälgimisel. Et meediamonitooring oleks tulemuslik tuleb: huvipakkuva turu meediamonitooringu eesmärk detailselt defineerida, selekteerida allikad, juhindudes määratletud eesmärkidest. Valida jälgitavad märksõnad ja teemad vastavalt meediamonitooringu eesmärkidele. Koguda ja analüüsida vajalikku teavet regulaarselt ja periooditi, et näha turu arenguid ja omandada võrdlusbaas. Kasutada tulemusi efektiivselt ja võimalikult laiallt, kuna sellest võivad kasu saada eri tasandite otsustajad.

Sotsioloogia → Avalikud suhted
137 allalaadimist
thumbnail
70
docx

SOTSIAALTURUNDUS JA SOTSIAALSE SEOSEGA TURUNDUS

kättesaadavad, ka nendest uuringutest võib leida vajalikke andmeid, näiteks probleemi esinemissageduse kohta. Siiski võimaldavad vaid kampaania eel ja järel läbi viidud kvantitatiivuuringud võrrelda, millises ulatuses toimusid muutused sihtgrupi teadmistes, hoiakutes ja arvamustes. Nende läbiviimine on kulukas ja vajab kindlasti professionaalide abi. All on loetelu metoodikatest, mida võib programmi hindamisel kasutada: - Meediamonitooring ja -analüüs - Sündmuse monitooring - Kasutajate rahulolu uuringud - Teenuse kasutaja teekonna kaardistamine - Info (abi) telefoni kõnede analüüs - Veebilehe kasutatavuse analüüs - Kvalitatiiv- ja kvantitatiivuuringud - Test- ja kontrollgruppide kasutamine - Sidusrühmade uuringud Lisaks uuringufaktidele on mõistlik arvesse võtta ka väliseid sündmusi, mis võisid programmi ajal aset leida ja selle tulemust kas positiivselt või

Majandus → Turundus
51 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

kättesaadavad, ka nendest uuringutest võib leida vajalikke andmeid, näiteks probleemi esinemissageduse kohta. Siiski võimaldavad vaid kampaania eel ja järel läbi viidud kvantitatiivuuringud võrrelda, millises ulatuses toimusid muutused sihtgrupi teadmistes, hoiakutes ja arvamustes. Nende läbiviimine on kulukas ja vajab kindlasti professionaalide abi. All on loetelu metoodikatest, mida võib programmi hindamisel kasutada: - Meediamonitooring ja -analüüs - Sündmuse monitooring - Kasutajate rahulolu uuringud - Teenuse kasutaja teekonna kaardistamine - Info (abi) telefoni kõnede analüüs - Veebilehe kasutatavuse analüüs - Kvalitatiiv- ja kvantitatiivuuringud - Test- ja kontrollgruppide kasutamine - Sidusrühmade uuringud Lisaks uuringufaktidele on mõistlik arvesse võtta ka väliseid sündmusi, mis võisid

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

Valmista ette taustinfo. 3. Ruum ­ tuntud ja kättesaadav koht on parim (kesklinn). Kui kutsuda TV siis on vaja head valgustust, mittekajavat ruumi. Kasuta organisatsiooni sümboolikat (lipp, plakat, logo). 4. Koosta esinejate nimekiri. 5. Koosta kutsutute nimekiri - kutsed nimeliselt saata, u. 1 nädal varem: uuri sihtmeediat, kellele sinu sõnum oluline. Peab olema selge ettekujutus sihtgruppidest. See on meediamonitooring ­ kes kirjutab millest, millised ajakirjad. Kes ajakirjanikest on varem samalaadseid küsimusi kajastanud? Enne pressikonverentsi helista kõik ajakirjanikud üle ­ kas tulevad? 6. Kutse sisaldab: põhjendus, miks toimub. Kes osalevad organisatsiooni poolt, kellele mõeldud. Kus ja millal? Kas on eritingimusi? Nt. Eelregistreerimine vajalik kui korraldatakse

Turism → Turismi -ja hotelli...
150 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun