Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Kahetaktiline mootor on sisepõlemismootor, mille töötsükli ajal väntvõll teeb 1 pöörde ja kolb seega 2 järjestikust käiku.
Kahetaktilised - diiselmootorid, need on mootorid, kus töötsükkel toimub kahe takti vältel. Kahetaktiline diiselmootor vajab kindlasti turbiini, et täita silindreid vajaliku hulga õhuga. Niisuguseid mootoreid kasutatakse üldjuhul suurtel masinatel nagu laevad, vedurid
Kahetaktilist töötsükklit on üldjuhul võimalik saada tingimusel, et õhk on ennem silindrisse juhtimist kokku surutud(ressiiveris) 1.takt-töötakt(kolb ülevalt-alla) 2.takt-läbipuhumine(kolb alt-ülesse)komprimeerimine
Kahetaktilise mooto - Need kaitsevad hästi jalgu ilmastiku ja kukkumis vigas- riga masinat soovitatakse enne käivitamist kallutada ühelt tuste eest.
Kahetaktilistel mootoritel on generaatori kere kinnita- tud karteri külge poltidega, ankur aga va:hetult väntvõlli otsale.
Kahetaktilised - diiselmootorid, need on mootorid, kus töötsükkel toimub kahe takti vältel.
Kahetaktiline rs - triger koosneb kahest järjestikku lülitatud ühetaktilisest trigerist.
Kahetaktilisel mootoril on ka halbu külgi. Need mootorid tekitavad palju reostust.
Kahetaktilisel mootoril on omad eelised, mis teevad selle töötamise lihtsamaks.
Kahetakti - asjatult ara põleb, tahmates lisaks mootorit.
Kahetaktilise d - trigeri signaalide ajadiagramm.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun