Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"juuksurisalongid" - 7 õppematerjali

thumbnail
7
doc

Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine

hinnaga. Kuldne Juus teenus ja hind polnud kooskõlas kuna pakutava teenuse kavliteet oli liiga madal sellise hinna juures. 8) Millised turunduse makrokeskkonnas toimuvad sündmused või trendid võivad mõjutada antud teenuste tarbimist? Tooge vähemalt kaks erinevat sündmust ja nende selgitust, kuidas toodud sündmused või trendid mõjutavad antud teenuse tarbimist. 1. Tooraine vähenemine- vee probleemid. Kui vee kogus väheneb siis ei saa juuksurisalongid tarbijatele pakkuda teenuseid, mis on seotud juuste värvimise ja pesemisega. Tarbijad külastavad vähem juuksurisalonge, kuna seal ei pakuta enam selliseid teenuseid mida nad soovivad. 2. Majanduskeskkond- majandualanguse korral tarbijad hindavad kriitilisemalt teenuste hinna ja kvaliteedi kooskõla, selle tulemusena võib tarbimine väheneda. Eelistatakse soodsamaid teenusete pakkujaid. 3

Majandus → Turundus
124 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Geograafia KT teemal 9.

sarnaste toodetega kauplevate jaeettevõtete rühm Import- sissevedu on teistelt maalt kaupade või teenuste ostmine Eksport- väljavedu on kaupade ja teenuste müük välisriikidesse Hariduspoliitika- abinõude ja meetodite süsteem Turism- inimeste reisimine väljapoole oma igapäevast keskkonda puhkuse või muul eesmärgil 2. 1) argiteenus 2) perioodilised teenused, mida vajatakse teatava ajavahemiku tagant ja mida osutavad juuksurisalongid ujulad turud jt ettevõtted, mis kujunevad tasuvaiks kui nende teeninduspiirkonnas elab vähemalt mõnituhat elanikku 3) episoodilised teenused 4) harva kasutatavad teenindusettevõtted 5) eriteenused 3. Aautotransport on kõige mugavam transpordiliik selles mõttes, et võimaldab inimesi või kaupu vedada uksest ukseni. Kui kaupade veol on kõige olulisemal kohal veetransport siis reisijateveo mahust (sõitjakäibest) moodustab autotransport 80%. Aautotransport on 20

Geograafia → Geoloogia
14 allalaadimist
thumbnail
73
pdf

VANA - KREEKA

See oli jumal Zeusi soeng, millel lokid langesid ilusate vertikaalsete ridadena V ­ IV at. e.m.a. kadusid need soengud ajapikku ja nende asemele tulid lühikesed ja tugevasti lokitud soengud. Suurt tähelepanu pöörati juuste lokkimisele, mida teostati nii külmal ku kuumal moel. Soengutes esinesid erinevad lokkide vormid: rõngakujulised, spiraalsed, torukujulised JUUKSED MEHED Kõik mehed, väljaarvatud sõdurid, lõikasid oma juuksed lühikeseks ja kandsid habet. Meeste juuksurisalongid olid populaarsed ja tähtis osa ühiskondlikust elust. Seal arutasid mehed poliitikat, uudiseid, filosoofiat ja rääkisid kuulujutte Ateena riigi õitsengu ajal muutusid soengud naiselikumateks. Üks nendest sai nimetuse "Apollo seos". Pikkad lokkis salgud seoti lipsukujuliselt pealaele. Suurt populaarsust omas ka lühike sportlik soeng "Aleksander Makedoonia". Juuksed lõigati järku, lokiti vabalt ja kujundati kaunilt Hiljem kasutati juuste kooshoidmiseks ja kaunistamiseks peavõrusid,

Ajalugu → Ajalugu
6 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Kordamine 10.klassi ülemineku eksamiks

Uusimad harud on teadusmahukad, tooraine asukoht ja energiamahukus pole üldse olulised, oluline on tööjõu kvantiteet ja väga oluline tööjõu kvaliteet. 43. Teenindus on abistav või teenindav töö, mis rahuldab inimese või ettevõtte mingit vajadust. Liigid: ARGI TEENUSED ­ tarbitakse iga päev, seda pakuvad nt toidukapulused, toitlustuskohad jms ettevõtted. PERIOODILISED TEENUSED ­ teenuseid vajatakse teatava ajavahemiku tagant, seda osutavad nt juuksurisalongid, ujulad, turud, jt ettevõtted, mis kujunevad tasuvaks kui nende teeninduspiirkonnas elab vähemalt mõni tuhat elanikku. EPISOODILISED TEENUSED ­ vajatakse harvem, nt teater, remonditöökoda jt. Selle edukas ja kestev majandamine eeldab u 10000-20000 inimesega teeninduspiirkonda. ERITEENUSED ­ nt konverentside korraldamine, keerulisemad kirurgilised operatsioonid jt, seda teenust vajavad ainult teatud inimesed eri asjaoludel. Seal teeninduspiirkonnas peaks olema mõnisada tuhat inimest.

Geograafia → Geograafia
108 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Teenindusjuhtimise eriala KLIENDISUHETE JUHTIMINE ERINEVATE ETTEVÕTETE NÄIDETEL Eksam Kertti Viru Tallinn 2010 ÜLESANNE 1 1. Lojaalsuse määramine Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupoodi ja omab selle poe kliendikaarti. See pood jääb ka tema koduteele ­ tegemist on funktsionaalse lojaalsusega, kui kauplus asub kliendile väga soodsas kohas, siis on klient tihti nõus ignoreerima hinnataseme või teeninduskvaliteedi puudujääke ja jätkab käimist samas kaupluses. Tal on mugav ja kasulik valida selle kaupluse tooteid või teenuseid. Tal on välja valitud mõned lemmiktooted, mille pärast ta külastab ka selle keti teisi poode, mis juhuslikult jäävad tema teele ­ tegemist on afektiivse lojaalsusega, k...

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
146 allalaadimist
thumbnail
11
docx

II kt loengu konspekt

Kahanevate kuludega tootmisharu Pikal perioodil võivad kulud kahaneda toodangu kasvades ülespoole ja ATC JA mc nihkuvad allapoole Haru nõudluskõver D lõikub haru pakkumiskõveraga S punktis A esialgne tasakaal) Monopolistlik konkurents 1. Monopolistliku konkurentsi tunnusjooned Sarnased tunnused nii täieliku konkurentsi kui monopoliga. On palju firmasid, nad saavad teatud määral mõjutada oma (Tlnas nt erinevad juuksurisalongid, väikesed poed ­ põhiline teenus on sama, aga seal on teatud nüansid ja tarbija teeb valiku, tarbija eelistab) Põhijoonised: monopoli sarnased. Ta saab ka oma hinda mõjutada, aga mitte nii suures ulatuses (joonis nr 28). Täielikule konkurentsile sarnased jooned: pikal perioodil ainult 0 majanduskasumit, seal on palju firmasid. Monopol · Kreeka keeelesr 1 müüja · Müüb ainulaadset kaupa · Turukaitsetõkete olemasolu(barjäär)

Majandus → Micro_macro ökonoomika
358 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Loengukontspekt 1. osa mikro ja macro ökonoomika

On nagu kahe vahepeal. Iseloomulik joon: palju müüjaid nagu täielikul konkurentsil, toodang diferentseeritud ­ toodang, mida müüakse, on erinev teatud määral (näiteks erinevad pesupulbrid ­ põhimõte sama, jällegi mingid asjad erinevad; juuksuritöökojad). Tarbijad teevad oma valiku sõltuvalt toodangust ning lisateenustest. Toodangul on lähedased asendajad ­ võid valida teisi sarnaseid tooteid. Samas on jällegi hinnakujundajad: kesklinna juuksurisalongid kallimad, äärelinna omad odavamad. On ka sisenemisbarjäär. Iga firma turuosa on suhteliselt väike, kuid firmad on üksteise suhtes sõltumatud ­ igal firmal on välja kujunenud oma turu osa. Nõudluskõver ka negtiivse tõusuga, MR < P (MR väiksem hinnast). Graafiline skeem täpselt samasugune nagu monopolil. Monopolistliku turu ettevõttele iseloomulik see, et pikal perioodil ei ole tal majanduskasumit (majaduskasum null), sest turukaitse tõkked on nõrgad ja konkurents on suur

Majandus → Micro_macro ökonoomika
114 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun