Estonian
Business
School Juhtumi
analüüs
Tallinn
2015
Otsustasin
analüüsida Rocca al Mare keskuses asuvat uut poodi Baltman , mis hiljuti taasavas oma kaupluse. Taasavamisest teatati meedia
vahendusel ja paigutatud olid ka reklaamid paldiski maantee teeserva
kus muidu on ainult üks reklaamtahvel. Paigutatud oli 4 eraldi
reklaamtahvlit spetsiaalselt antud kampaania jaoks. See äratas minu silmis rohkem tähelepanu kui muidu seal olevad reklaamid.
( https://www.google.ee/maps/@59.427684,24.6673795,3a,75y,303.71h,73.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1stx4yO6YhoQF_2oOgOHuSaA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=et )
Reklaamtahvlil
kujutati informatsiooni kus olid meesterahvad ülikondades ja suurelt tekst ’’mitte (ainult) MEESTELE’’. Lisaks reklaamtahvlitele
panustati palju ka sotsiaalmeedias reklaamimisele. Facebookis reklaamis antud kampaaniat enda lehel ’’Rocca al Mare keskus’’.
Facebookis loositi välja iga päev üks komplekt riideid ühele
Kõik kommentaarid