Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhtumi analüüs (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Estonian Business School
Juhtumi analüüs
Tallinn 2015
Otsustasin analüüsida Rocca al Mare keskuses asuvat uut poodi Baltman , mis hiljuti taasavas oma kaupluse. Taasavamisest teatati meedia vahendusel ja paigutatud olid ka reklaamid paldiski maantee teeserva kus muidu on ainult üks reklaamtahvel. Paigutatud oli 4 eraldi reklaamtahvlit spetsiaalselt antud kampaania jaoks. See äratas minu silmis rohkem tähelepanu kui muidu seal olevad reklaamid.
( https://www.google.ee/maps/@59.427684,24.6673795,3a,75y,303.71h,73.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1stx4yO6YhoQF_2oOgOHuSaA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=et )
Reklaamtahvlil kujutati informatsiooni kus olid meesterahvad ülikondades ja suurelt tekst ’’mitte (ainult) MEESTELE’’. Lisaks reklaamtahvlitele panustati palju ka sotsiaalmeedias reklaamimisele. Facebookis reklaamis antud kampaaniat enda lehel ’’Rocca al Mare keskus’’. Facebookis loositi välja iga päev üks komplekt riideid ühele
Juhtumi analüüs #1 Juhtumi analüüs #2 Juhtumi analüüs #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 23 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Olkuolen Õppematerjali autor
Turunduskampaania juhtumi analüüs

Kasutatud allikad


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun