Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"hübriidautod" - 13 õppematerjali

thumbnail
11
ppt

Keskkonnasõbralikud tehnoloogiad ja tooted

Hübriidauto on auto, mis kasutab sõitmiseks mitut energiaallikat. Peaaegu alati mõistetakse selle all elektriautot, millele on lisatud sisepõlemismootor. Loodussõbralikud värvid Värvides pole kasutatud keemilisi värvaineid, vaid on looduslikke lisanditega ja ei sisalda säilitusaineid. Praktiliselt lõhnatud Tervisele kahjutud Keskkonnasõbralikud Hübriidautod. Linnasõidul saab kasutada edasiliikumisel ka ainult elektrimootorite abi, mis teeb masina eriti vaikseks ja keskkonda säästvaks Heitgaaside hulk on väiksem Sisepõlemismootor võib olla palju väiksem kui tavalisel autol, võimaldades palju väiksemat kütusekulu. Loodussõbralikud värvid. Värvid on peaaegu lõhnatud, värvide koostisosad on hästi paigas, sellest ka sobiv kuivamisaeg ja hea kattevõime. Mingil määral eritavad nad mürgiseid

Loodus → Keskkonnaökoloogia
115 allalaadimist
thumbnail
6
pptx

Hübriidauto

Pidurdamisel on võimalik kineetiline energia muuta uuesti elektrienergiaks. Hübriidauto on raha ja loodustsäästvam kui elektri- ja sisepõlemismootoriga autod. Fakte hübriidautodest Hübriidauto Toyota Prius toodab kuni 90% vähem kahjulikke gaase kui tavaline auto. Paljud riigid on teinud hinnaalandusi hübriidautode omanikele vabastades neid automaksudest. Hübriidautodel on kallid varuosad, kuid neil on palju pikem garantii. Praegused hübriidautod on võimelised sõitma 3.8 liitriga umbes 96 kilomeetrit. Loodusteadlaste arvates on hübriidautod üks lahendusi praegustele saasteprobleemidele. CO2 emissioon Saastamine tonnides ühe aasta jooksul 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 Column2 Honda Accord Mazda 6 Chevrolet Malibu LÕPP

Bioloogia → Bioloogia
25 allalaadimist
thumbnail
5
odt

Hübriidauto

Hübriidauto on auto, mis kasutab sõitmiseks mitut energiaallikat ehk elektrimootorit ja sisepõlemismootorit. Võib näida ülemäärane, et raisatakse nii palju aega ja raha, et arendada ökonoomsemaid autosid alternatiiviks bensiiniga töötavatele sõidukitele, eriti kui üleüldine populatsioon näib olevat perfektselt õnnelik olemasoleva iseliikuva auto tehnoloogiaga, aga hübriidautod pakuvad teist suurt eelist; kõvasti madalamat väljavoolu. Kui väljavool või väljalaske toru väljavool on mainitud auto arutlustes, siis tingimused eelistavad bensiini põlengus tekkinud gaase, mis saastavad atmosfääri. Need gaasid on Carbon Dioksiid, Carbo Monoksiid, Nitro Oksiid ja Hüdrocarbon. Need gaasid, harilikult eelistatud kasvuhoone gaasidena on tegelikult suureks mureks, sest nende efekt maa kliimale, püüdes kuumust atmosfääri, mis muidu põrkuksid tagasi kosmosesse.

Ökoloogia → Ökoloogia
33 allalaadimist
thumbnail
5
ppt

Nimetu

varud on otsakorrale jõudmas ja inimkonna ainuke lootus on elektri- /hübriidauto, kuna vesinikku tarbiv auto on alles lapsekingades. Samuti on viimane aeg hakata inimestel mõtlema heitgaaside ja saaste vähendamisele, seeläbi aeglustades ka kasvuhoone efekti ­ seda aga ei ole võimalik sisepõlemismootori jõul liikuva autoga saavutada. Tulemused: Hübriidauto on keskkonnale kasulikum Hübriidauto on kütusesäästlikum Hetkel on hübriidautod veel kallid, kuid mida rohkem neid ostetakse, seda odavamaks nende tootmine muutub Mõned teadlased väidavad, et hübriddautode tootmine saastab kokkuvõttes rohkem kui suur maastur Ühel päeval hakkab tekkima kasutuskõlbmatuid hübriidautosid ja seega ka akusid, see võib olla probleem Kokkuvõte: Kokkuvõtteks võib öelda, et hübriidauto on küll kasulikum kui tavaline sisepõlemis mootoriga auto, kuid siiski selle konkurentsivõimaliseks

Varia → Kategoriseerimata
5 allalaadimist
thumbnail
20
odp

Keretehnik

• Karjääri planeerimine ja ettevõtluse alused • Praktika I • Praktika II Nõuded õpingute lõpetamiseks Õpingud loetakse lõpetatuks, kui õpilane on omandanud autokeretehniku eriala õppekava õpiväljundid vähemalt lävendi tasemel Valikõpingute moodulid • Automaalritöö alused • Üldkehaline ettevalmistus • Autoremonttööde alused • Erialane huviring • Vanasõidukite taastamise alused • Elektri- ja hübriidautod • Juhtimisseadmete ja veermiku • Riigikaitse hooldus, ülddiagnostika ja • Esteetika remont • Etikett • Liiklusõpetus • Väikemasinate hooldus Võrdlus Autokeretehnik õpib Automaaler õpib • Autokere ehitust • Automaalritöös vajalikke üldteadmisi ja oskusi • Autoplekksepatöö aluseid

Auto → Auto õpetus
10 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Autod

kõrgtehnoloogilisi uuendusi. Autosid on võimalik kergemaks teha kasutades mootori ning kere ehitamisel kaasaegseid materjale, mis on kerged, tugevad ja vastupidavad. Kaasaegsed materjalid, nagu näiteks plastmassid, annavad autodisaineritele ka vabaduse luua aerodünaamilisemaid sõidukeid, mis on jällegi üks mooduseid kütuse säästmiseks. On veel mitmeid võimalusi, kuidas autod saavad olla keskkonnasõbralikumad. Üheks näiteks on hübriidautod, mis ühendavad traditsionaalse bensiinimootori elektriliakuga. Saksa autotootja BMW on välja töötanud auto, mis tarbib kütusena vesinikku ning eraldab õhku sisuliselt vaid veeauru. Autotootjad nagu BMW on ühtlasi võtnud tarvitusele meetmeid, et muuta autode ehitamise protsess võimalikult keskkonnasõbralikuks. BMW jagab oma töötajatele keskkonnasäästlikke juhiseid, mis aitaksid neil muuta oma käitumist ning olla vastutustundlikumad energiatarbijad.

Loodus → Loodusõpetus
28 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Materjalid Autoehituses

Autosid on võimalik kergemaks teha kasutades mootori ning kere ehitamisel kaasaegseid materjale, mis on kerged, tugevad ja vastupidavad. Kaasaegsed materjalid, nagu näiteks plastmassid, annavad autodisaineritele ka vabaduse luua aerodünaamilisemaid sõidukeid, mis on jällegi üks mooduseid kütuse säästmiseks. On veel mitmeid võimalusi, kuidas autod saavad olla keskkonnasõbralikumad. Üheks näiteks on hübriidautod, mis ühendavad traditsionaalse bensiinimootori elektriliakuga. Saksa autotootja BMW on välja töötanud auto, mis tarbib kütusena vesinikku ning eraldab õhku sisuliselt vaid veeauru. Autotootjad on ühtlasi võtnud tarvitusele meetmeid, et muuta autode ehitamise protsess võimalikult keskkonnasõbralikuks. Sõiduauto ja veelgi enam, tuleviku auto, peab vastama väga kõrgetele nõudmistele. Peale selle

Materjaliteadus → Materjaliõpetus
14 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Vesiniksõidukid.

tootmisprotsess õhku lihtsalt veelgi rohkem saastet kui tavaline auto oma eluajal (,,Automootorid jätavad naftaga hüvasti", Margus Sanglepp, 30.10.2007, www.kalev.ee, viimati alla laetud 19.04.2009). Praegu toodetakse vesinikku fossiilsetest kütustest ammutatud energiat kulutades ning selle protsessi käigus tekib süsihappegaas. See on põhjus, miks vesinikuautod ei ole kliimamuutuste seisukohalt siiski veel kübetki parem alternatiiv kui hübriidautod (,,Miks ei ole vesinikust kütusena asja saanud?", Villu Päärt, Äripäev, 01.12.2008, www.ap3.ee, viimati alla laetud 19.04.2009). Teadlased jätkavad vesiniku tootmiseks puhta meetodi otsimist. Probleem võib olla ehk see, et heitgaasides väljastatav vesi jäätab meie kliimas teed, kuna heitgaaside temperatuur on madalam. Samas võib aga nende väljalasketoru viia katusele nii, et eralduv veeaur jääb teekattest kaugemale (,,Järgmise põlvkonna autod - kuidas investeerida?", 03.04

Keemia → Keemia
11 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Auto ajalugu

toodeti aastas üle 30 tuhande auto. Ameerikas olid esimesteks Duryea Motor Wagon Company, loodud aastal 1893 ja Olds Motor Vehicle Company. Aasta jooksul alustasid tootmist ka Cadillac, Winton ja Ford. Auru-, elektri- ja sissepõlemismootorid jätkasid konkureerimist, aga 1910-tel aastatel jäi domineerima sisspõlemismootor. Mõne aasta jooksul loodi sadu, isegi tuhandeid, erinevaid tehnoloogiaid kasutamaks autodes. Näiteks loodi hübriidautod, mitme klapiga mootorid, nukkvõllid ja nelirattavedu, aga neid ei hakatud tol ajal kasutama. Hakati ehitama kahe ja isegi nelja mootoriga autosid. 1900. Aastaks oli pea igal suuremal riigil oma autotööstus. Belgial, Sveitsil, Rootsil, Prantsusmaal, Inglismaal, Itaalial ja Austraalial oli ette näidata oma autod. Ka autode eksport oli laienenud väljapoole Euroopat, kui eksporditi autosid Tuneesiasse, Egiptusesse ja Iraani. 1895. Aastal anti George B

Ajalugu → Ajalugu
83 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Kaasaegse maailma sõltuvus naftast

on see hea, kuna alternatiivsete kütuste peale mõtlevad firmad saavad aina motivatsiooni edasi tegutsemiseks. Loodetakse tehnoloogia arenemisele ja nafta odavnemisele. See loobki järjekordse paradoksi – naftakompaniid ei saa hinda väga tõsta, kuna elektriautod on palju kallimad ja liiga kõrge nafta hind tooks kaasa selle, et pikas perspektiivis tasuks elektriauto ära.18 Igatahes on selge, et tehnoloogia areng näitab meile, kas naftaliivadest saab asja või domineerima hakkavad tõesti hübriidautod. Igatahes on selge, et kõik eelistaksid ideaalsete tingimuste juures alternatiivseid ja loodussäästlikke energiaressursse, kuid tõsiasi on see, et praegusel ajal ei tasu enamiku neist tootmine ära võrreldes näiteks nafta või maagaasiga – just hinna tõttu. Pilgud peaks olema suunatud sellegipoolest tulevikku ning juba praegu ettevalmistusi tegema alternatiivsete energiaallikate kasutuselevõtuks. Kokkuvõte 17 Steven Mufson

Ajalugu → Õiguse kujunemine
11 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Alternatiivenergiate kasutamine liikuritel

mõttetuid energiakadusid, kiirendades samas güroratta laadimisaega. Güroteemat on mõneti üritatud ka edasi arendada. 1980ndtel aastatel oli Volvol elektribuss, mille güroratast laadis väike diiselmootor. Güroenergiat tarbivaid liikureid on kasutatud ka allmaakaevanduste transportrongide liigutamiseks ning Saksamaal katsetati gürotrammi, kus pidurdusjõud kasutati hooratta laadimiseks, et seda energiat siis kiirendusel ära kasutada. Hübriidautod Hübriidautodele on tuliseid pooldajaid, kuid on ka neid kes seavad selle keskkonnasäästlikkuse küsimärgi alla. Hübriidauto on auto, mis kasutab sõitmiseks mitut energiaallikat. Enamasti mõistetakse selle all

Auto → Autoõpetus
20 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Sisepõlemismootor

enne ei teadnud. Sisepõlemismootorist võib kirjutada palju rohkem kui näiteks selles töös on. Antud teemas on avastamata mitmeid tahke, on mitmeid uusi mootori modifikatsioone loodud, on veel palju muid sellega seonduvaid teemasid, mida võiks edasi uurida (nt. 14 autotööstus üldiselt või ka näiteks hübriidautod ja nende töö põhimõte). 15 Kasutatud kirjandus 1. http://www.miksike.ee/ 2. http://www.kool.ee/?195 3. http://et.wikipedia.org/wiki/Sisep%C3%B5lemismootor 4. http://en.wikipedia.org/wiki/Internal_combustion_engine 5. Kalju Aleksius ,,Autoaabits", Tallinn ,,Valgus", 1980 6. ,,Maailma ühiskonnageograafia", ,,Eesti Loodusfoto" Tartu, 2003 7

Füüsika → Füüsika
186 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

teel, pole võimatu, et hakatakse rakendama senisest enam ja kõrgemaid teemakse ning kõikides liikmesriikides Eurovignette’i maksusüsteemi, mis tõstab maanteevedude omahinda. Küsimused 1. Mille poolest erinevad hübriidautod tavalistest autodest? 2. Millist kasu saadakse hübriidautode kasutamisest? 3. Kuidas arenevad transporditurud maailmas? 4. Mida tähendab mõiste „telemaatika“? 5. Millist kasu on võimalik saada gigalainerite kasutamisest?

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun