OÜ Together Jaak Õun AS Print Kreutzwaldi 12 29. oktoober 2014 nr 4-2/13 5065 Tartu Visiitkaartide tellimus Austatud härra Õun Soovime tellida 200 standardse mõõduga visiitkarti. Visiitkaardid peavad olema hõbe metallik paberil, musta kirjaga ja ühepoolsed. Kui tellimus on valmis, palun võtke meiega ühendust. Kaubale saame tulla järgi ise, tööpäevadel 10.00-17.00. Lugupidamisega Liisu Lill juhatuse esimees Melani Metsaluik 5623 5111 [email protected] Tihase 10 Telefon 745 6040 Reg 368469439343 50115 Tartu
OÜ Together Jaak Õun AS Print Teie 04. november 2014 nr 4-2/14 Kreutzwaldi 12 5065 Tartu Meie 30. oktoober 2014 nr 6-1/41 Pretentsioon visiitkaartide kohta Austatud härra Õun Kauba kättesaamisel ilmnes, et olete visiitkaardid kujundanud kuldsele taustale, kuigi tellimuskirjas oli välja toodud hõbe metallik toon. Saadame valet tooni visiitkaardid tagasi ja palume võimalikult kiirelt uuetega asendada. Lugupidamisega Liisu Lill juhatuse esimees Melani Metsaluik 5623 5111 [email protected] Tihase 10 Telefon 745 6040 Reg 368469439343 50115 Tartu
AS Print Liisu Lill OÜ Together Teie 29. oktoober 2014 nr 4-2/ Tihase 10 50115 Tartu Meie 30. oktoober 2014 nr 6-1/41 Vastus visiitkaartide tellimusele Lugupeetud juhatuse esimees Lill Täname, et olete valinud visiitkaartide valmistajaks meid. Visiitkaardid on valmis novembri esimeseks töönädalaks, võtame teiega ühendust telefoni teel. Tasumine toimub ülekandega arve esitamisel. Lugupidamisega Jaak Õun juhataja Piret Voore 5634 6434 [email protected] Kreutzwaldi 12 Telefon 781 3565 Reg 782356730321 50365 Tartu
ELEMENTIDE LOETELU 1. Aadress- on sideandmed, et kiri jõuaks adresaadini: Postiaadress, kui kiri saadetakse posti teel. 1. riigisisene Hr Kaido Keerutaja OÜ Kallur Vabaduse 4 54565 PÄRNU 2. rahvusvaheline 76 Golden Street London EG 1 34H ENGLAND 3. Postiettevõtte teenuse puhul Nimekast nr 3 Tallinna Peapostkontor 10001 TALLINN 4. e-posti aadress, kui kiri saadetakse e-postiga Epost: [email protected] 5. Faksi aadress, kui kiri saadetakse faksiga Faks 654 5656 Faks 6556 5657 Rahvusvaheline Faks +358 6766 5656
ASJAAJAMINE Dokumendihalduse korraldamine Asjaajamise eesmärk - Asjaajamise eesmärk on tagada ettevõtte efektiivne toimimine, sealhulgas tegevuse dokumenteerimine, dokumentide korrektne vormistamine , dokumendiringlus, dokumentide tähtaegne täitmine, dokumentidele juurdepääs, dokumentide ja nende tõestusväärtuste säilitamine ning arhivaalide korrastamine. Dokumendi element - EVS 882-1:2006 Kirjal on järgmised elemendid (esitatakse tähestikulises järjestuses): 1. Aadress 2. Adressaat 3. Allkiri 4. Allkirjastaja 5. Autor 6. Kasutusmärge 7. Kontaktandmed 8. Koostaja 9. Kuupäev 10. Lisaadressaat 11. Lisamärge 12. Logo 13. Pealkiri 14. Seosviit 15. Tekst 16. Viit Kirja esitlusvormil on järgmised väljad · Kirjapeaväli · Adressaadiväli · Viidaväli · Tekstiväli · Kontaktandmeväli E-kirja esitlusvormil on järgmised väljad 0 Kellele 1 Koopia 2 Kuupäe
http://www.elion.ee/ valikutest Abi ja info Kasulikku Koostaja andmed http://www.elion.ee/wwwmain?screenId=html.help-profile.55133.58183&locale=et 8 Meilietikett E-kiri NB! Ära saada kellelegi midagi sellist, mida ise ei soovi saada! Positiivsed küljed 17 % väljasaadetud kirjadest jääb vastamata (Emor) ei sega saajat ebasobival ajal on aega sõnumi viimistlemiseks, pääseb ligi nii kodus kui tööl Kui kirjale ei saa vastata kohe, tuleb kasutada automaatvastamist. Puhkuse ajaks määra asendaja
.........................................................................................53 6.4.9 Õnnitluskiri ..................................................................................................55 6.4.10 Kaastundekiri ...............................................................................................57 6.4.11 Kutse vastuvõtule.........................................................................................59 6.4.12 E-kiri ............................................................................................................61 2 Lidia Feklistova 7 Dokumendiringlus........................................................................................................63 7.1 Saabuvate dokumentide ringlus ..................
Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool ETIKETT Õppematerjal Miljan Kalmus [email protected] MÕISTED ETIKETT on mudel, näidis, eeskuju, kuidas midagi teha - kuidas tervitada, esitleda, kirjutada kirju, rõivastuda, olla hea pererahvas külalistele. Etikett kehtestab reeglid, mis on inimese teenistuses ja muudavad tema elu kergemaks, mitte vastupidi. Termin etikett tuleb ladinakeelsest väljendist est hic questio, mis tõlkes tähendab siin on küsimus. Ladinakeelsest väljendist on tuletatud prantsuskeelne sõna etiquette, mis tähendab sedelit või pealkirja. 15.sajandil Burgundia hertsogi Philippe Hea (1396-1467) nõudel koostati ja vormistati sedelitel õukonnas järgitav alluvusjärjekord ning tseremooniad: kes millal ja kuidas võisid riigipea poole pöörduda, temaga suhelda ja teda teenindada. Etikett muutus eriti rangeks Prantsuse õukonnas Loui s XIV (1643-1715) ajal, kui määratleti kuninga ja tema lähiko
Kõik kommentaarid