Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Bostoni mudel – 1) probleemlapsed (tulevad turule ja kas jäävad püsima), 2) staarid ( momendil tipus olev), 3) koerad (vana toode, kas tasub ära), 4) sularahalehmad (ostetakse stabiilselt). AIDA - A – äratama tähelepanu (attention), I – süvendama huvi toote vastu (interest), D – tekitama soovi ostuks (desire), A – viima teoni s.t. ostuni (action). Konkurentide jälgimine – Strat - Äriidee/sõnum, Turuprofiil.
Bostoni turuosa - turukasvu maatriksi tooteportfelli tähed iseloomustab b) suur turuosa kiiresti areneval turul 2. Informatsioon ettevõtte rahalise seisundi muutumise kohta iseloomustab b) Rahavoogude aruanne 3. Täisühingu osanikuks ei või olla c) riigiasutus 4. Kui investeeringutele arvestatakse intressi kord aastas, siis võrreldes igakuise intresside arvutamisega on tegelik intressimäär
Bostoni maatriksi - tähtsaim panus on äriüksuste positsioonis sõltuva investeeringute vajaduse ja rahavoogude erinevuse väljatoomine ning ressursside(rahavoogude) äriüksuste vahel ümberpaigutamise loogika rõhutamine.
Bostoni šeiker - (nimetatakse ka ameerika šeikeriks) on kaheosaline, alumine osa roostevabast terasest, ülemine osa klaasist; võivad olla ka mõlemad metallist.
Bostoni sheiker - (nimetatakse ka ameerika sheikeriks) on kaheosaline, alumine osa roostevabast terasest, ülemine osa klaasist; võivad olla ka mõlemad metallist.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.