Antiigi pärand I kodune töö 1) Kuidas suhestusid katkendis kirjeldatud perioodil kristlus ja antiik üksikute autorite kontekstis? Too näiteid. Antiik põimis end kristlusega kirjeldatud perioodil läbi kirjanduse. Autorid muutusid vabamaks, kirjutasid inimlikkusest, ihadest ja muudest aspektidest, mis kristlikkus tähenduses võisid olla ,,paganlikud." Kui kuni neljanda sajandini olid kristlaste kirjutatud tekstid peamiselt kristlaseks olemise, uute doktriinide tutvustamise, paganismi vastasuse ja moraalide kaasajastamise kohta, siis näiteks juba neljandal sajandil elanud poliitik ja professor Ausonius järgis küll kristluse palvet, kuid tema tekstikogu koosnes peamiselt mängulistest, teravmeelsetest ning erootilistest poeemidest, mis oleksid paarsada aastat varem ühiskonnas olnud vastuvõetamatud. Prokopios kirjutas viiendal sajandil küll piibellikke kommentaare ja politiseeris fiosoof Proklose vastu, kuid kirjutas samal ajal kiidulaule imperaator Anast
Keeruliseks võib ka pidada antud usundite mõistmist hermeneutiliselt, üldiste ja lingvistiliste arengute ja karakteristikute kontekstis – raske on mõista, mis toimus aastatuhandeid tagasi ja asetuda ajas tagasi vastavasse konteksti. -Töö struktuurist Magistritöö on kolme-tasandiline ning koosneb kolmest peatükist. Antud usundi iseärasustest ning magistritöö eesmärgist tingituna on tasandid omavahel põimunud. Esimene peatükk tutvustab zoroastrismi ning analüüsib teistliku zoroastrismi aspekte usundiloolises kontekstis. Teine peatükk keskendub peamiselt sellele, mida peetakse ja mida saab pidada zoroastrismi mõjustusteks ja mittemõjustusteks Aabrahamlikele usunditele. Kolmas peatükk keskendub oriendi ja oktsidendi teispoolsuse käsitluste ühtimise võimalikkusele. Lühidate alapeatükkide läbi on võrdluse all ka
Keeruliseks võib ka pidada antud usundite mõistmist hermeneutiliselt, üldiste ja lingvistiliste arengute ja karakteristikute kontekstis – raske on mõista, mis toimus aastatuhandeid tagasi ja asetuda ajas tagasi vastavasse konteksti. -Töö struktuurist Magistritöö on kolme-tasandiline ning koosneb kolmest peatükist. Antud usundi iseärasustest ning magistritöö eesmärgist tingituna on tasandid omavahel põimunud. Esimene peatükk tutvustab zoroastrismi ning analüüsib teistliku zoroastrismi aspekte usundiloolises kontekstis. Teine peatükk keskendub peamiselt sellele, mida peetakse ja mida saab pidada zoroastrismi mõjustusteks ja mittemõjustusteks Aabrahamlikele usunditele. Kolmas peatükk keskendub oriendi ja oktsidendi teispoolsuse käsitluste ühtimise võimalikkusele. Lühidate alapeatükkide läbi on võrdluse all ka
Kõik kommentaarid