Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida teeb Kujundaja?
  • Kui hea on viimistleja?

Lõik failist


Millest sõltub meeskonna 
tulemuslikkus? 
Koostaja :Kätlin  Kuusk
Et inimesed leiaksid põhjust 
töötada meeskonnas, on 
vaja, et neil oleks ühine 
eesmärk ja identiteeditunne
MEESKONNA 
TULEMUSLIKUS

  Eelduseks  on soov koos eesmärgini jõuda ning 
hoida seejuures häid omavahelisi suhteid.
 Tulemuste saavutamiseks  on olulised usaldus, 
üksteise panuse väärtustamine ja  tõhus 
tegutsemine.  
 Head koostöömeeskonda iseloomustavad 
vastastikune usaldus rühma liikmete vahel, kes 
usuvad, et kuuluvad ainulaadsesse ja 
väärtuslikku meeskonda ning et tegutsevad 
koos tulemuslikumalt kui üksinda.
MEESKOND , KUI AKTIIVSETE 
INIMESTE GRUPP, MILLE

 liikmetel on ühised eesmärgid
 liikmete vahel on harmooniline koostöö
 liikmed tunnevad tööst rõõmu
 liikmed saavutavad väljapaistvaid tulemusi
 kõik liikmed vastutavad.
BELBINI 
MEESKONNAROLLID

Võimaluste 
Juht/
Kujundaja
otsija
Koordineerija
Teostaja
Hästi tasakaalustatud 
meeskonna koosseis

Asjatundja
Meeskonn
a-töötaja
Viimistleja
Innovaator
Hindaja
PROBLEEMIDE TEKKIMISEL KAALUDA 
JÄRGMISI LAHENDUSVÕIMALUSI, KUI

Meeskonna 
Vasakule Paremale
Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #1 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #2 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #3 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #4 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #5 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #6 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #7 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #8 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #9 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #10 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #11 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #12 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #13 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #14 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #15 Millest sõltub meeskonna tulemuslikkus- #16
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-10-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Katlin313 Õppematerjali autor
Kasutatud juhtimise tunnis esitluse läbiviimisel. Note kasti lisatud ka täpsustavad kommentaarid esitluse täiteks

Käsitletavad teemad:
*Meeskonna tulemuslikus
*Meeskond, kui aktiivsete inimeste grupp
*Belbini meeskonnarollid
*Lahendusvõimalused, mida probleemide tekkimisel kaaluda
*Homansi rühma kujunemise teooria
*Maccoby mänguteooria
*Likerti juhtimisstiilid
*Locke-i eesmärkide püstitamise teooria
*Drexleri/Sibberti meeskonna soorituse mudel
*Truckmani rühma arenguetappide mudel
*Wheelani rühma aregu intergreeritud mudel

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
34
doc

Meeskonnatöö

kohta. Lisa 2. ­Mis on emotsionaalne intelligentsus. 2 SISSEJUHATUS Meeskond on väikesearvuline rühm inimesi, kellel on vajalikud teadmised ja oskused ühise eesmärgi saavutamiseks ning kes peavad ennast tulemuste eest ühiselt vastutavaks. Meeskonna arenemiseks peab see tegema läbi neli arengustaadiumit. Need on: mittearenenud meeskond; eksperimenteeriv meeskond; ühinev meeskond; koostöötav meeskond. Meeskonna efektiivsuse määramiseks kasutatakse peamiselt kahte järgnevat näitajat: meeskonna poolt antud toodangu või osutatud teenuste hulk ja kvaliteet; meeskonna liikmete isiklik rahulolu. Meeskonnatöö edukaks kulgemiseks on vajalik meeskonnaliikmete vaheline usaldus, seda on aga raske saavutada kui meeskonda kuuluvad erinevat tüüpi inimesed, seetõttu tuleks meeskonnas koheselt määratleda rollid ning nendest ka kinni pidada, et tulemus oleks kõigile

Meeskonnatöö
thumbnail
101
pdf

Projektipersonali juhtimine konspekt

46 2. MEESKONNATÖÖ KASUTAMINE ORGANISATSIOONI PROJEKTIDES. ........... 50 2.1. Grupid ja meeskonnad organisatsioonis ning nende eelised. .................................... 50 2.2. Projektimeeskonna loomine, motiveerimine ja tööprotsessid ................................... 52 3. VIRTUAALTÖÖ JA ­MEESKONNAD ORGANISATSIOONIDES. .......................... 56 3.1 Muutused ettevõtluskeskkonnas ja organisatsioonides. ............................................. 56 3.2 Virtuaalse meeskonna definitsioon ning tüübid ja seonduvad mõisted ................... 60 3.3 Organisatsioonistruktuuri areng. ................................................................................ 73 3.4. Tavameeskondadelt üleminek virtuaaltööle .............................................................. 76 3.5 Virtuaaltöö korraldamise praktilised juhised ............................................................. 82 VIIDATUD ALLIKAD ..................................................

Organisatsioon ja juhtimine
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

Ülesannete kaudu võib juhi mõistet selgitada kas juhtimisülesande või oluliste tegevuste kaudu. Juhi tähtsaimaks juhtimisülesandeks on panna oma töötajad tegutsema ettevõtte seisukohalt parimal võimalikul viisil. Selle ülesande täitmiseks peab juht omama tarvilikku mõjujõudu.8 Juhi mõiste käsitlemisel on oluline eristada juhti-omanikku ja juhti-palgatöötajat. Kumb juht ettevõttes tegutseb , sõltub enamasti ettevõtte suurusest ja organisatsioonilis-õiguslikust vormist. Samavõrra sõltub see ettevõtte tekke- ja arenguloost, mida omakorda mõjutavad väliskeskkonna tingimused. Väikeettevõttes tegutseb valdavalt juht-omanik, keda võib tema sisulist tegevust silmas pidades nimetada ettevõtjaks selle sõna otseses tähenduses.9 Nimelt on ettevõtja isik, kes loob ettevõtte (koondab töö ja kapitali

Juhtimine



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun