Lennukompaniide
kaubaveoteenuse puhul liiguvad saadetised Eestisse ja
Eestist välja peamiselt reisilennukite kaubaruumis, mis mahutavad
kuni 2000 kg. Et reisilennukitel on kaubakogused piiratud, siis
pakuvad mitmed lennukompaniid Tallinnast nn lennuauto
teenust, st et lähima suurema lennujaamani (tavaliselt Helsingi või Stockholm ) liiguvad kaubad autoga ning sealt edasi lennukiga. Ka
suuremõõdulised ja raskekaalulised importsaadetised saabuvad
Tallinna lennuautoga.
Rahvusvaheliste kullerfirmade saadetisi
veavad Tallinnasse ja Tallinnast välja regulaarselt kaubalennukid:
peamiselt AN-28 tüüpi kaubalennuk, mahuga kuni 1500 kg. Harvemini
kasutatav lennutranspordivõimalus on tšarterlend,
st eraldi lennuki rentimine kauba transpordiks soovitud lennusuunal.
Et lennuki rentimine on kulukas , kasutatakse seda võimalust vaid
juhul, kui tegemist on suure kaubakogusega ning selle kiire
transportimise vajadus kaalub üles kaasneva lisakulu.
Majanduslikud kaalutlused
Ajalooliselt on lennundus
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Ehitusteaduskond Teedeinstituut Veonduslogistika õppetool Kristi Alunurm Lendude hilinemisest põhjustatud kulude juhtimine Estonian Air AS näitel Magistritöö Juhendaja: Professor Ott Koppel Tallinn 2009 Sisukord Sissejuhatus ...................................................................................................................... 4 1. Estonian Air AS ........................................................................................................ 6 1.1. Ettevõtte tutvustus.............................................................................................. 6 1.2. Hilinemiste statistika.......................................................................................... 8 1.3. Probleem .........
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Kõik kommentaarid