Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

7. klassi Inimeseõpetuse KT:kehalise töö füsioloogia (0)

1 Hindamata
Punktid
7-klassi Inimeseõpetuse KT kehalise töö füsioloogia #1 7-klassi Inimeseõpetuse KT kehalise töö füsioloogia #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-02-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 120rist Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
139
pdf

Spordi üldained 1.tase

............................................... 117 SPORDI ORGANISATSIOONILINE ALUS, SPORDI REGULEERIMISE VORMID. Toomas Tõnise ...........................................................................123 4 NB! LÜHIÜLEVAADE INIMESE ORGANISMI EHITUSEST JA TALITLUSEST VAHUR ÖÖPIK INIMESE ANATOOMIA JA FÜSIOLOOGIA Inimese anatoomia on õpetus inimorganismi ehitusest, füsioloogia aga käsitleb selle talitlust. Anatoomia ja füsioloogia harusid, mis tegelevad haige Spordifüsioloogia organismi uurimisega, nimetatakse vastavalt patoloogiliseks anatoomiaks ja on teadusharu, mis patoloogiliseks füsioloogiaks. Terminit "spordianatoomia" üldiselt ei kasutata, uurib organismi ta- spordifüsioloogia on aga selgesti piiritletav füsioloogia haru, mis käsitleb litlust kehalisel tööl

Inimeseõpetus
thumbnail
49
docx

Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses

Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses 1. Loeng ÕS-is on palju mõisteid seoses enese..ga mitte niivõrd mina..ga. 40% enesega seonduvatest mõistetest on negatiivsed. Sissejuhatus. Enesekohane ja sotsiaalne pädevus õppekava osana inimeseõpetuse ainetsüklist. Enesekohane ja sotsiialne pädevus õppekava kontekstis: Hariduse andmisega sotud eesmärgid seoses ÕK arendusega jagunevad: Intellektuaalne dimensioon Produktiive Sotsiaal- personaalne, mis sisaldab persooni- ühiskkond jne (ei tegele)

Inimeseõpetus
thumbnail
10
odt

Referaat Kanep

Kooli Nimi Kanep Koostanud: Nimi_Nimi linn 2010 Sisukord: Kanep mõnuainena -1 Kanep meditsiinis - 2 Kanepi tarvitamine - 3 Kanepi religioosne tarvitamine - 4 Kanepi legaalne staatus ­ 5,6 Kanepi ajalugu - 7 Kasutatud materjalid - 8 Kanep mõnuainena Suitsetamise eesmärgil on kanepit kasvatatud sajandeid, vanimad kanepisuitsetamise traditsioonid on Indias, Afganistanis, Marokos, Egiptuses. Naudingu eesmärgil tarvitatakse kanepit marihuaana, hasisi või kanepiõli kujul. Kiire toime: Kanepit tarvitades võivad esineda järgnevad toimed: * Kerge eufooria * Söögiisu tõus * Ärevus * Lühimälu ajutine halvenemine * Vähenenud stress * Valu leevendus * Vähenenud iiveldus * Ajataju muutus * Paranoia * Muusika, kunsti ja huumori kõrgem hinnang * Vererõhu tõus * Silmasisese rõhu langus (silmad muutuvad punasek

Inimeseõpetus
thumbnail
2
docx

Geniaalsus, mis see täpselt on?

Geniaalsus, mis see täpselt on? Teadusliku analüüsiga saab selgitada faktoreid, mis aitavad teatud inimestel saada geeniuseks. ,,Geniaalsus ei ole midagi kättesaamatut, jumalikku," ütleb psühhoanalüütik ja kirjanik Julia Kristeva, ,,palju rohkem peitub see võimes iseend ületada." Paljudel geniaalsetel inimestel on rohkem haiguseid kui tavakodanikel. Geeniuste ajus on rohkem kaost kui teistel ­ sageli on see kaos produktiivne, mõnikord aga hävitav. Suurel matemaatikul John Nashil kujunes näiteks skisofreenia. Paljud kuulsad inimesed on saanud geniaalse inimese märke kuna on täiustanud eelnevate sajandite geeniuste tööd. Näiteks nii on meil telefonid või leiutati lennukid ja helikopterid. Sajandite jooksul on erinevad inimesed samu ideid täiustanud. Uuringud näitavad, et inimesed, keda me peame geniaalseteks, on saanud sündides tõesti üht- teist kaasa. Näiteks intelligentsuse või temperamendi. Paljud muud asjad on nad aga

Inimeseõpetus
thumbnail
1
doc

Inimeseõpetuse referaadi teemad.

7. klassi INIMESEÕPETUSE REFERAADI TEEMAD. 23.Teismelise terviseriskid. 24. Stressi maandamise destruktiivsed teed. (S.t. ei leevenda stressi) 25. Stressi maandamise konstruktiivsed teed. (S.t. aitavad stressi leevendada) 26.HIV.AIDS. 27.Uimastite kahjulikud mõjud. 28.Teismeline ja suits. 29.Teismeline ja alkohol. 30. Stressitegurid. (S.t. tekitavad stressi) 31.Enesehinnang ja käitumine. 32.Suguhaigused ja nende vältimine. 33.Murdeea tähtsus inimese arengus. 34.Enesekasvatuse osa inimese kujunemises. 35.Teismelise mured. 36.Tervislik eluviis. 37.Sõltuvus. 38.Konfliktide lahendamise rahumeelsed võimalused. 39.Tervislik toit. 40.Ennastkehtestava käitumise eelised. 41.Õnn. 42.Õppimise viisid. 43.Sport ­ sõber või vaenlane? 44. Poisist meheks. (teema poistele) 45. Tüdrukust naiseks. (teema tüdrukutele)

Terviseõpetus
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Head õppimist! Raul Adlas toimetaja 3 SISUKORD Erakorralise meditsiini tehniku eetikakoodeks…………………….……………………………… 10 1. Sissejuhatus meditsiiniterminoloogiasse .................................................................................. 11 1.1. Meditsiinilised oskussõnad .............................................................................................. 12 2. Anatoomia ja füsioloogia alused .............................................................................................. 19 3. Inimkeha funktsionaalsed süsteemid ............................................................................................ 25 3.1. Liikumis- ja tugiaparaat ........................................................................................................ 25 3.1.1.Skelett ............................................................................................

Esmaabi
thumbnail
30
docx

Referaat: Feminism

ELVA GÜMNAASIUM 11. klass Kristen Kotkas SOOLINE VÕRDÕIGUSLIKUS Referaat Elva 2013 2 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................4 Mis on sooline võrdõiguslikkus?............................................................................................4 Sooline diskrimineerimine..........................................................................................................5 Otsene diskrimineerimine.......................................................................................................5 Kaudne diskrimineerimine......................................................................................................5 Naiste ja meeste võrdne kohtlemine.......................................................................................5 Feminism.................................................

Inimese füsioloogia
thumbnail
184
pdf

Arvutigraafika I TIHEND

Arvutigraafika I ÜLESANNE II Tihend Uued käsud CIRCLE lk. 23 COLOR lk. ID lk. 31 LAYER lk. 41 LAYERPMODE LK. 51 LINETYPE lk. 66 OSNAP lk. 33 TRIM lk. 75 WIEWRES lk. 31 A(235,185) L C A M D E J K H B G F .5 Tööülesanne Ülesanne II Tihend 1 Tööülesane: Joonestada tihendi joonis, lähtudes pun

Inimese füsioloogia



Lisainfo

Füsioloogiast

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun