Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Otsingule "õpilasekeskne" leiti 8 faili

4
doc

Õpilasekeskne lähenemine.

Põhimõte seisneb selles, et õpilane ise on oma elu ja tegevuse subjekt. S. t eelkõige seda, et ta ise osaleb oma elu sündmustes ning tal on õigus teha oma valikuid. Et lõpilanelaps teeks õigeid valikuid, peab tal olema selge, missugused on tema valikud ja missuguseid tagajärgi ühe või teise valiku eelistamine kaasa toob. See eeldab pidevat suhtlemist, arutelu lapsega, mille käigus talle selgitatakse võima...

Pedagoogika -
3 allalaadimist
24
doc

Haridussüsteem Suurbritannias

HARIDUSSÜSTEEM SUURBRITANNIAS Ainealane uurimistöö TALLINN 2011 SISUKORD Sisukord.................................................................................................................2 1. Sissejuhatus............................................................................................................3 1.1 Teema aktuaalsus, eesmärk, ainestik...

Inglise keel - Keskkool
74 allalaadimist
12
doc

Düsleksia

Tallinna Ülikool Düsleksia kui kaasaegne probleem ­ kuidas abistada lugemishäirega last Referaat Tallinn, 2011 2 SISUKORD Sisukord...

Koolipedagoogika - Tallinna Ülikool
110 allalaadimist
14
docx

Pedagoogiline suhtlemine

PEDA SUHTLEMINE Termin "pedagoogiline suhtlemine" ei tähenda, nagu oleks see mingi eriline suhtlemise liik. Termin "pedagoogiline suhtlemine" tähistab suhtlemise iseärasusi pedagoogi töös. Õpetaja suhtlemisoskused ,,ei maksa midagi" kui õpetajal puudub n. hooliv hoiak õpilas(t)e suhetes ja hoiak õpilasse kui subjekti. Suhtlemine koosneb: Tajust (pertseptsioon) -...

Pedagoogiline suhtlemine - Tartu Ülikool
87 allalaadimist
38
pdf

Koolipedagoogika

TALLINNA PEDAGOOGIKAÜLIKOOL TÄISKASVANUTE HARIDUSE KESKUS Tiit Marrandi V Õ I M A L U S T E S T M U UTA TÖÖ -- JA TEHNOLOOGIAÕPET ÕPILASEKESKSEMAKS NING DEDUKTIIVSEMAKS Täienduskursuse lõputöö (Koolipedagoogika 21.03. ... 29.08.2002.a.) Juhendas: Mag Kalle Vana Haimres,...

Pedagoogika -
10 allalaadimist
38
pdf

Võimalustest muuta töö- ja tehnoloogiaõpet õpilasekesksemaks ning deduktiivsemaks

-19- Kokkuvõte Olulisemad järeldused 1 ) Töö – ja tehnoloogiaõpe on traditsiooniliselt a i n e – ja k ä e l i s e k e s k n e ning deduktsioone piirav:  Õpperuumid e i ole teooria ja tehnilise graafika õppimiseks sobilikud;  Õpikute liigendatus ei ole võimalikult õpilasekeskne ;  Tööjuhendeid on senini loodud vaid osaliselt ja vaid käeliste tööde suunamiseks, teooria õppimiseks neid senini piisavalt ei ole. On üksikud veebilehed;  Tööesemete kataloogides toodud näidised ei ole võimalikult deduktiivsed. Valdavalt on tegu staatiliste esemetega argielutähenduses. Tööesemeid sobivalt valides saaks tajutava mõtestamine olla oluliselt deduktiivsem, detailide – tunnetustasand ei pru...

Tehnoloogia - Keskkool
1 allalaadimist
290
pdf

Holokaust

Holokausti teemat tuleb käsitleda usalduslikus atmosfääris ja avatud õpikeskkonnas, kus õpilastele on antud aega järelemõtlemiseks ja neid julgustatakse küsimusi esitama, oma mõtteid ja hirme analüüsima ning tekkinud ideid, arvamusi ja probleeme jagama. Õppetegevus peab olema õpilasekeskne. Õpiprotsessis analüüsitakse erinevaid teabeallikaid, arutatakse läbi sündmuste erinevaid tõlgendusi ja esitusviise ning leitakse vastused vaieldavatele ajaloo- ja moraaliküsimustele. Ajaloo individualiseerimine, statistiliste andmete sidumine isikute ja nende elulugudega Õpilastele tuleks näidata natside poolt tagakiusatud inimesi mitte ohvrite massina, vaid üksikisikutena. Kasutada võiks juhtumiuuringuid, ellujään...

Euroopa tsivilisatsiooni... - Tallinna Ülikool
10 allalaadimist
95
pdf

Projektijuhtimise e-konspekt

4. Õpiobjektide esitus ei ole kooskõlas väljakujuneva õpitehnoloogia standardiga. Materjalid on erinevates õpkeskkondades raskesti kasutatavad. Tekkinud on selge vajadus uuendatud struktuuriga ja täiendatud sisuga konspekti järele. 1.3 Lahendused Magistritöö alguses kaaluti kahte alternatiivset lahenduskäiku: 1. Projektijuhtimise õpikeskkonna loomine. Keskkond on õpilasekeskne – materjali vaatamiseks tuleb end kõigepealt autoriseerida, õpilane näeb ainult oma õppetöö tulemusi ja talle mõeldud teateid. 8 2. Projektijuhtimise elektroonilise konspekti loomine. Konspekt on valdkonna keskne, materjal on avalik ega sisalda õppetöö tulemusi ning teateid. Töö edenedes sai...

Infosüsteemi projekteerimine - Tallinna Tehnikaülikool
1 allalaadimist
Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun