Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Add link

Kategooria turismiettevõtte juhtimine ja personalitöö - 4 õppematerjali

Turism >> Turismiettevõtte juhtimine ja personalitöö
4
docx

Turismiettevõtte personalitöö

1. Mõningate uurimuste tulemuste põhjal (nt Cooper, 2001) võib väita, et töötajate premeerimisel vigastusteta töötamise eest võivad olla negatiivsed tagajärjed? Millised? Töötajate premeerimisel vigastusteta töötamise eest võivad olla negatiivsed tagajärjed, sest töötajad hakkavad tehtud viguõnnetushaigusi varjama ning ei teata nendest. Seeläbi muutuvad probleemid „nähtamatuks“ ning neid ei parandata. Pigem peaks premeerima töötajaid ohutusalastest koolitustest osa võtmise eest, vigadest teatamise eest jms. 2. Milliste ülesannete puhul võivad boonused mõjuda töösooritusele eriti pärssivalt? kvalitatiivsete ülesannete puhul, mis nõuavad paindlikku mõtlemist ja probleemide lahendamist 3. Milliste faktorite poolest võivad erineda tulemustasu maksmise süsteemid? a) kuida...

Turismiettevõtte juhtimine ja... - Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž
18 allalaadimist
12
docx

Sisekliendi teenindamise põhimõtted

Müüjad ja turustajad ei saanud efektiivselt oma tööd teha, sest nad ei teadnud, mis ettevõttel teoksil oli. Jõuti arusaamiseni, et kaubad ja teenused peavad olema turustatud töötajatele enne, kui alustatakse välisturundust. Iga ettevõte omab töötajatest koosnevat siseturgu, mille eest tuleb hoolt kanda, sest kui see pole hästi organiseeritud, satub firma edukus ohtu. Hea teenindus saab alguse sellest, kui tasemel on teenindaja, mis omakorda baseerub sellel, kui hästi on teda kui siseklienti teenindatud. Kui sisekliente ehk organisatsiooni töötajaid koheldakse hästi ning korrektselt, siis on suurem tõenäosus, et siseklient vastab samaga suheldes ning teenindades väliskliente(teenindusjuhtimine...). Siseklient on organisatsiooni töötaja, kes on esmane reklaamikanal organisatsioonist väljapoole. 3. Analüüsiv osa Tänapäeva ühiskonnas on palju erinevaid organisatsioone, kuid kõik ettevõtted tegelevad rohkemal või vähmal määral kellegi teenindamisega. Nii ka meie ettevõte, kus pakume puhastusteenuseid erinevatele klientidele, kes on meie jaoks väliskliendid. Me ei saaks neid profesionaalselt teenindada, kui ei pööraks tähelepanu siseklientidele. See saab alguse hulgimüügi firmadest, kust soetame puhastuseks vajalikke aineid ja tarvikuid, et luua puhtus. Seejärel asuvad tööd tegema töödejuhatajad, kes igapäevaselt suhtlevad puhastusteenindajatega, kui ka klientidega, keda ettevõte teenindab. Puhastusteenindajad ja töödejuhatajad on need, kes esimestena kujundavad pildi organisatsioonist. Heli Tooman(1999) on öelnud, et tänapäeva inimesele ei piisa vaid tööst ja palgast, siseturg peab o...

Turismiettevõtte juhtimine ja... - Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž
62 allalaadimist
8
doc

Kontrolltoo kordamiskusimused: SISSEJUHATUS JUHTIMISSE

Vähemal määral kaastöötajate ja juhendajagha suheldes ning erialastest teadmistest ja täiendkoolitustest. 2) Kes on juht? Juht on inimene, kellel on vähemalt 1 alluv. 3) Mis on juhtimine? Juhtimine on protsess, mis võimaldab saavutada organisatsiooni eesmärke oma ressursside planeerimise, organiseerimise ja kontrollimise kaudu. 4) Nimeta neli sagedamini välja toodud juhtimise ülesannet. · Planeerimine ( eesmärkide püstitamine ja nende saavutamise teede määratlemine) · organiseerimine (kohustuste, õiguste ja vastutuse kindlaksmääramine); · eestvedamine (inimeste motiveerimine vajalike tööde tegemiseks); · kontrollimine (saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega). 5) Kirjelda H. Mintzbergi juhi rolle kirjeldavat mudelit. Suhtlusrollid ­ esindaja, eestvedaja, sidepidaja Info...

Turismiettevõtte juhtimine ja... - Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž
39 allalaadimist
6
doc

HOTELLIJUHT AMETIJUHEND

ÜLDSÄTTED 1.1. Hotelli tegevdirektoriga sõlmib ja lõpetab töölepingu Juhatuse liige 1.2. Hotelli tegevdirektor juhindub oma tegevuses: - Eesti vabariigi seadustest ja teistest õigusaktidest - Juhatuse otsustest - kehtivatest eeskirjadest ja normidest - Hotelli töösisekorraeeskirjadest - käesolevast ametijuhendist 2. PÕHIÜLESANDED JA VASTUTUSVALDKONNAD Hotellijuhi põhiülesanneteks on: 2.2. Hotelli strateegilise kava väljatöötamisel osalemine ja selle elluviimine. 2.3. Juhatuse poolt püstitatud müügi ja kasumieesmärkide täitmine. 2.4. Hotelli töö planeerimine, korraldamine, juhtimine ja kontroll. 2.5. Hotelli majandusaasta eelarve ja tegevusplaani koostamine ja juhatusele esitamine, eelarve täitmise tagamine ning eelarvele jooksva analüüsi eostamise korraldamine. 2.6. Olemasolevate teenuste ja toodete kvaliteedi ja tasuvuse kontrollimine, vajalike muudatuste planeerimine olemasolevate toodete ja teenuste arendamise strateegia piires ning vastavate muudatuste elluviimine. 2.7. Hotelli majandustegevuse korraldamine kinnitatud eelarve piires. 2.8. Hotelli personalipoliitika realiseerimise juhtimine. 2.9. Muude Juhatuse poolt antud kohustuste täitmine. 3. KOHUSTUSED Hotellijuht on kohustatud: 3.1. Lahendama iseseisvalt Hotelli juhtimise ja majandamisega seotud operatiivseid küsimusi. 3.2. Kontrollima teeninduse kvaliteeti, planeerima koostöös allüksuste juhtidega teeninduse kvaliteedi tõstmiseks vajalikke teg...

Turismiettevõtte juhtimine ja... - Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž
20 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun