UUS kiire ja vahendustasuta krüptoraha NANO Teeni tasuta NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamisubjekti" - 3 õppematerjali

62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasut...

Meedia - Keskkool
166 allalaadimist
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Juhtkirja kategoogiad: 1) Tulu või tasu lubavad - otsene lubadus. 2) Provotseerivad - uudishimu äratavad. 3) Uudiseid infot pakkuvad. 4) Küsimusena esitatud. 5) Käskiv. 5 Visuaal peaks täitma vähemalt üht ülesannetest: 1) Köitma vastuvõtja tarbija tähelepanu. 2) Identifitseerima reklaamisubjekti ja põhiteema. 3) Sorteerima lugejaid vaatajaid kuulajaid selliselt, et reklaamil peatuvad need, kes on potentsiaalsed tarbijad, nin need, kes seda pole, libitsevad reklaamist üle. 4) Äratama ja toetama reklaami vastuvõtja huvi pealkirja vastu. 5) Looma soodsa mulje tootest javõi tootjast reklaamijast. 6) Selgitama ja täpsustama väiteid, mis sisalduvad põhitekstis. 7) Aitama lugejat vaatajat kuulajat veenda põhitekstis...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
74 allalaadimist
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Konkurentsi tingimustega Reklaami köitvuse elemendid Hirm; Huumor; Muusika; Emotsionaalsus; Ratsionaalsus; Erootika ja seksuaalsus Reklaamiteksti põhinõuded • Rõhuta olulisemat ideed • Tekst peab olema suunitletud otse sihtrühmale • Tooge välja olulisem eeliskasu tarbijale • Visuaal peab teksti toetama Visuaali põhinõuded reklaamis • Tarbija tähelepanu köitmine • Reklaamisubjekti ja põhiteema välja toomine • Sihtrühm peab seda kiirelt märkama • Peab tekitama huvi reklaami pealkirja osas • Visuaal peab kinnitama teksti reklaamis • Tooma välja toote unikaalseid omadusi • Looma soodsa mulje reklaamijast või reklaamitavast Vana vs uus müügifirma lk 205 Müügiprotsess lk 207 Ettevalmistus; veenmine; tehing FOB lk 292 FOB on pigem müüjakeskne Turundusplaan sisaldab endas ette...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
0 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun