Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasut...
Juhtkirja kategoogiad: 1) Tulu või tasu lubavad - otsene lubadus. 2) Provotseerivad - uudishimu äratavad. 3) Uudiseid infot pakkuvad. 4) Küsimusena esitatud. 5) Käskiv. 5 Visuaal peaks täitma vähemalt üht ülesannetest: 1) Köitma vastuvõtja tarbija tähelepanu. 2) Identifitseerima reklaamisubjekti ja põhiteema. 3) Sorteerima lugejaid vaatajaid kuulajaid selliselt, et reklaamil peatuvad need, kes on potentsiaalsed tarbijad, nin need, kes seda pole, libitsevad reklaamist üle. 4) Äratama ja toetama reklaami vastuvõtja huvi pealkirja vastu. 5) Looma soodsa mulje tootest javõi tootjast reklaamijast. 6) Selgitama ja täpsustama väiteid, mis sisalduvad põhitekstis. 7) Aitama lugejat vaatajat kuulajat veenda põhitekstis...
Konkurentsi tingimustega Reklaami köitvuse elemendid Hirm; Huumor; Muusika; Emotsionaalsus; Ratsionaalsus; Erootika ja seksuaalsus Reklaamiteksti põhinõuded • Rõhuta olulisemat ideed • Tekst peab olema suunitletud otse sihtrühmale • Tooge välja olulisem eeliskasu tarbijale • Visuaal peab teksti toetama Visuaali põhinõuded reklaamis • Tarbija tähelepanu köitmine • Reklaamisubjekti ja põhiteema välja toomine • Sihtrühm peab seda kiirelt märkama • Peab tekitama huvi reklaami pealkirja osas • Visuaal peab kinnitama teksti reklaamis • Tooma välja toote unikaalseid omadusi • Looma soodsa mulje reklaamijast või reklaamitavast Vana vs uus müügifirma lk 205 Müügiprotsess lk 207 Ettevalmistus; veenmine; tehing FOB lk 292 FOB on pigem müüjakeskne Turundusplaan sisaldab endas ette...