UUS kiire ja vahendustasuta krüptoraha NANO Teeni tasuta NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamipraktikas" - 5 õppematerjali

14
doc

Reklaamipsühholoogia kautamine turunduses

MAINORI KÕRGKOOL Ettevõtluse Instituut Majandusõiguse eriala REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA KASUTAMINE TURUNDUSES Ainetöö Juhendaja: 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS...

Ainetöö - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
304 allalaadimist
62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasut...

Meedia - Keskkool
166 allalaadimist
32
docx

Mõjutamispsühholoogia iseseisev töö: Põhimõistestik

Eveli Kiis Kutseõpetaja II aasta Mõjutamispsühholoogia iseseisev töö: Põhimõistestik Sissejuhatus Mis on mõjutamine? Mõjutamine on "tavatrajektoori" muutmine ühe alternatiivi suunas. Mõjutamine on käitumise (mõtete, tunnete ja h...

Mõjustamisepsühholoogia - Tallinna Ülikool
41 allalaadimist
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Sobivamad ja piisavalt tugevad appeleeringud: 1) Seostamine sotsiaalsete normide, väärtuste ja väärt imagotega. 2) Osutamine solidaarsusele teiste inimestega. 3) Iha staatuse ja prestiiži järele. 4) Elamusjanu või lõdvestav rahulolusoov. 5) Appeleerimine loodud või loodavatele positiivsetele või negatiivsetele kinnitustele. Mõjutamispsühholoogia võttede alajaotused reklaamipraktikas : 1) Üldteoreetilised arusaamad mõju baasmehhanismidest või psühholoogilise mõju teoreetilised mudelid. 2) Konkreetsed võtted või nipid, mis on kasutatavad ka silmast silma suhtlusest väljaspoolt meediareklaami või «suurt» propagandat. 20 - Kornitiivne ratsionaalne mudel - mudel, mille järgi inimesed nõustuvad, sest mõjustav teade kutsub esile pakkumise suhtes so...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
74 allalaadimist
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A....

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
17 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun