Sissejuhatus rahvusvahelisse turundusse Rahvusvaheline turundus - vahendite kogum, millega ettevõte püüab pakkuda toodet või teenust teatud riigi turu või selle osa klientide vajaduste rahuldamiseks mingis kindlas poliitilises, kultuurilises ja majanduslikus keskkonnas. Rahvusvahelistumise põhjused: D tooraine - traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: nafta, kohvioad, maagaas jne); D tootmisvahendid- traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: masinaehitus); D tarbekaubad - paralleelselt nii rahvusvaheline kui rahvuslik (näiteks: vaba aja rõivastus, koduelektroonika või toidukaubad, kirjastustegevus); D teenused - valdavalt rahvuslik (näiteks: solaariumid, juuksur, kosmeetika); D mitme erineva maa turgudel tegutsev firma on paremini kaitstud riigisiseste turukonjunktuuri kõikumiste eest - vähenevad äritegevuse riskid; D arenenud k...
Majanduslik Eesti (Estonia) Argentiina Keenia (Kenya) näitaja (Argentia) Liberaalsuse aste 6 koht 69 koht 86 Koht (Economic freedom) Indeks:3,2 Indeks:2,05 Indeks:1,9 SKP suurus (GDP $22.5 billion (2011) $435.2 billion (2011) $36.1 billion (2011) official exchange rate) SKP per capita $20,200 (2011) $17,400 (2011) $1,700 (2011) (GDP per capita) SKP ostuvõime $26.93 billion (2011) $709.7 billion (2011) $71.5 billion (2011) alusel (GDP purchasing power parity) Gini indeks 31,4 (2009) 45,8 (2009) 42,5 (2008) Eksport inimese $6,988 per capita $1,362.63 per capita $ 113.97 per capita kohta (Export per capita) Kokku eksport: Kokku eksport: Kokku eksport: ...
Werbung Unsere Werbungsziel: Unsere Produkt gut zu werben. Zu richtige Zielgruppe. Wir haben grosse Konkurrenz und deswegen muss die Werbung (super) gut sein. Wenn die Entwicklungsphase durch ist, dann muss unser Unternehmen Werbung machen. Beim Werbung von Super-Smart Watch (weiter: SSU) ist verantwortlich Georg Lepik. Man kann sagen, dass Werbung ein wichtigsten Aspekt für neue Produkt ist. Unternehmen ,,NoNo Sport" (weiter: NO'S) hat eine grossartige Werbungplan entsteht. Wir machen Werbung: 1) im TV, 2) im Radiosendungen und auch 3) im Internet. Mit der Hilfe von diese drei können wir populäre Giveaways machen. Wichtig für Kunden ist direkte Kontakt und deswegen sind in Kaufhäuser Werbestände. Nach diese unsere direkte Werbungen können wir noch eine Variant benutzen: Sponsoren. Wir machen Werbung für sie und vice versa. Wir haben für Werbung 1,3 Miljonen und genauer sind die Gelddate...
Alustamine import/eksport ettevõttega Sa oled huvitatud import/eksport ettevõttest. Võimalik, et sa oled samal positsiooonil nagu mina 5 kuud tagasi, kui mul polnud eelnevaid kogemusi sellel alal. Kust alustada? Augusti kuus ma alustasin iseseisvalt õpinguid Ühendriikide viski ekspordiga Vietnami koos Georgetown-i professori Michael Czinkotaga, ühega raamatu autoritest. Me otsustasime teha protsessi käigus märkmeid ja jagada mõningaid ettepanekuid siin, et tulevastel õpilastel oleks kasu meie tööst. Ma viin teid läbi protsessi, kuidas ma viie kuu eest ei teadnud midagi impordist/ekspordist, nüüd on mul aga eksklusiivsed õigused eksportida Wasmundi, viski brändi, Vietnami. Eeltöö: Vaata, kuhu viib sind Google Esimesena tuleb alustada teemast ning tuleb täita informatsiooni tühimik. Tuleb ära kasutada kõik informatsiooni allikad, mis on sinu käsutuses, nagu näiteks veebilehed, raamatud ja personaalsed kontaktid, et kogu...
Rahvusvaheline turundus Nimi Kadi Lõiv Õpperühm TU2 Kontrolltöö 2.3 Iga õige vastus annab 3 punkti. Kokku maksimaalselt 42 punkti. Anna lühike, konkreetne vastus. Kirjuta arusaadavalt 1. Millised on levinumad vead rahvusvahelises hinnakujunduses · Hinnakujunduses orienteerutakse liialt kuludele · hinnaotsuseid ei revideerita piisavalt sageli ka muutunud turutingimustes · hinnakujundust vaadeltakse isoleeritult, mitte turundusplaani komplekse osana · hinnakujundus ei ole piisavalt paindlik, et kasutada ära erinevate turusegmentide (või riikide) potensiaali ja arvestada nende nõuetega 2. Milline peaks olema turgu hõlvav hinnakujundus · Standardne ülemaailmne eksporthind- võib olla ühetaoline sõltumata ostjast või olla arvutatud ühiku keskmiste kulude baasil · Duaalne hind (erinev kodu- ja välisturul)- ...
Kadi Lõiv TU10 Tootepoliitika Kellog's Kellogs on maailma suurim teravilja toodete tootja, toodeteks on näiteks küpsised, kreekerid, hommikusöögi helbed ja külmutatud vahvlid. Tema kaubamärgi hulka kuuluvad maisihelbed, teraviljahelbed ja riisihelbed. Kellogs on ülemaailmne organisatsioon. Tema tooteid valmistatakse 19 riigis üle maailma ja müüakse rohkem kui 180 riigis. Meie ebakindlas maailma, on organisatsiooni strateegia , et tuleb keskenduda tootele ja kaubamärgile, mis on kas turuliider või tugeval teisel positsioonil, firma usub, kui keskenduda edukatele toodetele võimaldab see tagada järjekindla ja usaldusväärse tulu ning kasumi osanikele. Kui ettevõtte nagu Kellogs uurib muutusi turustamises võib ta kaaluda nelja elementi. Need on tuntud kui turunduse mix. · Toode sellest elemendist tuleneb, kuidas firma vastab muutuvat...