Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Pesuvahendid (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Pesuvahendid #1 Pesuvahendid #2
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-04-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Diana96 Õppematerjali autor
Ideekaart pesuvahenditest, näited

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
pdf

Ideekaardid

TALLINNA TEENINDUSKOOL Ksenija Kuzmina MK17-KET IDEEKAARDID Praktika ülesanne Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2018 SISSEJUHATUS Selles praktikatöös kirjeldan 4 ideekarte järgmiste kaupade kohta: hambapasta, sampoon, pesupesemisvahend ja üks väike majapidamismasin. Toon välja 7 erinevat tunnust ja 1-2 näitega konkreetsest tootest. Selline töö annab õpilasele toodetest ülevaadet ja edaspidi annab oskuse soovitada kõrgel tasandil seda toodangud kliendile. Toodete kaardistamine on vajalik nii müüjale kuid ka müügikorraldajale. 1 HAMBAPASTA 2Kellele 3 9Hind

Ainetöö
thumbnail
6
docx

Hambapastade sortiment

TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 Tööstuskaubaõpetus Hambapastad Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2014 Sisukord 1.Erineva värvusega....................................................................................................................2 2.Lastele......................................................................................................................................2 3.Extra strong..............................................................................................................................2 4.Pakend.....................................................

Keemia
thumbnail
4
docx

Shampoonid

TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 Tööstuskaubaõpetus Shampoonid Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2014 1. Brändid  Palmolive  Elvital  Fructis  Head&Shoulders  Pantene PRO-V  Nivea  Gliss Kur  Schwarzkopf & Henkel  Puhas Loodus  Dove  La Coupe 2. Pakend  500 ml  400 ml  380ml  300ml  250ml  200 ml 3. Laste  Limpa Orto  Schauma Henkel 4. Normaalsetele juustele  Fructis Garnier  Nivea Beiersdorf  Pantene PRO-V Procter & Gamble 5. Kõõmavastane  Nivea Beiersdorf  Head&Shoulders Procter & Gamble  Elvital L´oreal 6. Kahjustatud  Nivea Beiersdorf  Head&Shoulders Procter & Gamble  Elvital L´oreal 7. Värvitud  Schaum

Tööstuskaup
thumbnail
4
docx

Kodupaberkaubad

TALLINNA TEENINDUSKOOL Tööstuskaubaõpetus Kodupaberkaubad Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2014 1. Pakend  Karp  Kleenex - Taskurätik 72 tk  Rull  Lotus - Tualettpaber Soft Embo 8 tk 2. Lõhnastatud  Zewa tualettpaber Deluxe Peach  Zew tualettpaber Deluxe Kummel 3. Värvilised  Ambiente - Salvrätik Jalgratas 20 tk  Paper+Design - Salvrätik Tsitruselised 33x33cm 20 tk 4. Niisutatud  Kleenex niisutatud tualettpaber 42tk 5. Erinevad suurused  Paper+Design - Salvrätik Marjad 25x25cm 20 tk  Rainbow - Salvrätikud 3-kihiline, helesinine (24 cm x 34 cm) 20 tk 6. Rebitavad  Serla - Majapidamispaber 3 tk Zewa  Majapidamispaber Wisch & Weg 4 tk  Lambi - Majapidamispaber 4 tk 7. Brändid  Lotus  Zewa  Grite  Kleenex  Daisy

Tööstuskaup
thumbnail
10
docx

Puhastusvahendid

TALLINNA TEENINDUSKOOL Hanna Seeder MK13-TE1 PUHASTUSVAHENDID Juhendaja: õp. Aive Antson Tallinn 2014 Johnson pesuvaht vaipadele ja tekstiilile Toode on aerosoolpakendis, mis teeb ta eriti tuleohtlikuks. Pakendit ei tohi põletada ka tühjalt. Mitte hoida päikese käes ega temperatuuril üle +50 °C. Hoida eemal soojusallikast, süttimisallikast ning toote läheduses mitte suitsetada. Ärritab silmi ja nahka, silma või nahale sattumisel loputada rohke puhta veega ja pöörduda arsti poole. Hoida laste eest kättesaamatult. Toode on vedela konsistentsiga, kuid pakendit raputades muutub vahuks. Enne kasutamist proovida ainet väikesel tähelepandamatul kohal, et kontrollida materjali vastupidavust. Eriti ettevaatlik tuleks olla sameti, velveti ja siidi puhastamisel. Toode sobib vaipade, pehme mööbli ja autoistmekatete puhastamiseks. Esmaslt tuleb pind tolmuimejaga puhastada, mööbliesemetel jalad kinni katta. Purki tuleb

Puhastusõpetus
thumbnail
13
doc

Ettekanne turunduses

TARTU ÜLIKOOL SOTSIAALTEADUSKOND AJAKIRJANDUSE JA KOMMUNIKATSIOONI INSTITUUT TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON JA TARBIJAKÄITUMINE II kodutöö Turukommunikatsiooni eri vormide kasutamine ja nende efektiivsuse analüüs Mayeri pesupulbri kampaaia näitel Koostanud: Elis Naumanis Reelika Ojakivi Nele Normann Juhendaja: Esta Kaal Tartu 2008 SISSEJUHATUS Meid ümbritsev loodus on ainulaadne. Loodus ­ vesi, päike ja õhk ­ mõjutab igapäevaselt meie kõigi elu ning kujundab ka inimeste harjumusi. Määrab, kui tihti pestakse riideid ja aknaid, kuidas hooldatakse põrandaid ja puhastatakse nõusid. Ainulaadset loodu

Turundus
thumbnail
26
docx

TURUNDUSE ANALÜÜS : pesugeel Sensitive

Tartu Ülikool Pärnu kolledź Ettevõtluse osakond Toode: pesugeel Sensitive Referaat Juhendaja: lektor Kadi Elmeste Pärnu 2014 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................ 3 1 1. Toode....................................................................................................... 4 Jagunemine........................................................................................... 5 Elutsükkel............................................................................................. 6 Kaubamärk............................

Turundus
thumbnail
6
docx

Ostu-müügisituatsioonide lahendamine

TALLINNA TEENINDUSKOOL Ostu-müügisituatsioonide lahendamine MK13-TE2 Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2014 1. Ostja tuleb poodi ning soovib osta toiduõli. Pakendilt märgistust uurides, avastab ta , et seal on märge „GMO mais 1%“. See teave ajab ostja segadusse ning ta ei tea, mida teha – kas toode osta või ostmata jätta. Kuidas aitad teda Sina? 2. Ostja valib keeduvorste. Osadel vorstidel on peal märge „Aus kaup“. Tekib küsimus, kas teised keeduvorstid polegi siis ausalt toodetud? 3. Ostja luges reklaami, et tervisele on kasulikud probiootilised piimatooted. Kuidas ostja need tooted ära tunneb? Milliseid tooteid soovitada talle? Miks? 4. Klient palub suhkrut moosi keetmiseks. Millist suhkrut talle soovitad ja miks? 5. Tsöliaakiahaige klient soovib osta erinevaid maiustusi. Milliseid maiustusi soovitad talle? 6. Ostja küsib riisi gurmee – õhtusöögiks

Kaubandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun