tehnoloogiliste piirangute tõttu pole teenustega rahul ega kavatse ka tulevikus neid kasutada tegevusviiside tundmine, muutuvate olukordade haldamine ja müügisoov e. teenindusvalmidus kutseala teoreetiliste aluste tundmine, seaduste tundmine, teeninduse ja kutseala hea tundmine paindlikkus, käitumise mõistmine ja tunnete valitsemine vanus, sugu, rahvus, haridus, elukutse, sissetulekute suurus, sotsiaalne positsioon ühiskonnas, pereko suurus ja arengufaas riik, regioon, asum, rahvastiku ja turu tihedus isiksuslikud omadused, elulaad, suhtumine, hoiakud töötajad tahavad teada ja peavad teadma, kuhu nende organisatsioon läheb, millised on organisatsioon tegevusnäitajad, mis on kõigile oluline ning peavad olema kursis ettevõtte igapäevaküsimustega. juhid peavad teadma, mis on alluvatele oluline, kas nende toetus altpoolt on stabiilne, samuti välja selgitama kõik altpoolt tulevad head ideed.
Juhan Liivi nimeline Alatskivi Keskkool MEES JA PEREKOND: ISADUS (REFERAAT) Koostajad: Svetlana Kostina Martti Kiuru Too mas Raudsepp Aksel Ristoja 2009 KES ON VANEM? Vanemaks (isaks , emaks) olek tähendab üldmõistet, mis haarab enda alla terve rea laste hooldamise ja kasvatamisega seotud täiskasvanute tegevusi ja oskusi. See on protsess, mis koosneb ülesannetest, rollidest, reeglitest, kommunikatsioonist, ressurssidest ja suhetest. Lapsed vajavad füüsilist hooldamist, kasvatamist, õpetamist, materiaalsete ressurssidega varustatust, kaitset ja järelevaatamist. Lapsed vaja...
33,8% ). Pesu % ) n ik e s ja telefo masina t ja 2 0 0 1 .a . 27,2% ela l pidevalt O ma m ni 95,6% omab a sta jo o k s u ajas ela b pereko n pa arikümne a s ti te ta rbimine on Mõnes 5 7 d a dest. u im a muus E ,8% pe r ed e v ä he nenud, siis e lt ( ü le 4 korra) 11,3% uroopa st. o filis
“perekondlikud”, “uuendustepooldajad” jne.), teisel juhul on eesmärk konkreetsem, kuna püütakse välja selgitada elustiili ja kindla tootegrupi või üksiku toote vahelisi seoseid. Nendeks uurimusteks koostatud küsimustikes domineerivad kaubandusliku käitumise tunnused. Tabel 5 Elustiili määravad tunnused ja valdkonnad TEGEVUSE HUVID ARVAMUSE DEMOGRAAF D D IA töö pereko enesest vanus hobid nd ühiskon haridus ühiskondli kodu nast sissetule k tegevus töö poliitika k puhkamine seltsie st elukutse meelelahutu lu äritegevu perekonn sed jõudeole sest a suurus klubid k majandu eluase