Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Minu hobid. (0)

1 Hindamata
Punktid
Vene keel - vene keelsed luuletused

Lõik failist

Vasakule Paremale
Minu hobid #1 Minu hobid #2 Minu hobid #3 Minu hobid #4 Minu hobid #5 Minu hobid #6 Minu hobid #7 Minu hobid #8 Minu hobid #9 Minu hobid #10 Minu hobid #11 Minu hobid #12 Minu hobid #13 Minu hobid #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-05-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Sandra Mett Õppematerjali autor
Esitlus vene keeles minu hobidest.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
doc

Koolileht

OMA EKSPRESS Intervjuu Tamaraga! Kuidas paintballi mängitakse? Spordihoone esmavaade! Uus e-kool ­ hea/halb? Kapp vs garderoob! Kuidas tervist hoida?! KERLI ­ mis see on? Aprillinaljad Koolitants Müsteerium ­ Jõhvi Gümnaasiumi Spordihoone Meie koolilehe 3 reporterit külastasid 24-dal märtsil koos meie direktorihärraga peatselt valmivat spordihoonet. Vaatepilt osutus päris lahedaks, suur spordihaal, millesse tuleb suur korvpalliväljak, 3 harjutussaali, saunad, jõusaal ja isegi kohvik. Meile tehti hoones väike ringkäik ja saime küsida ka paar küsimust ehitise kohta. Paar fakti: · Spordihoone maksab kinni Jõhvi vald · Valmimisajaks peetakse maikuu

Meedia
thumbnail
8
rtf

Tantsukunsti areng eestis

Tsiviliseeritud maailmas seltskonnatantsuks arenenult on tants oma esialgsed funktsioonid kaotanud ning kujunenud üheks levinumaks kultuurse puhkuse vormiks: ta on saanud rõõmsate ühiskondlike ja perekondlike sündmuste tähistamise endastmõistetavaks koostisosaks, noorte kokkutulekutel aga otse kohustulikuks.Viimase sajandi kogemus näitab, et keskmine eestlaneei ole eriti tantsulembene. Kuid siiani on Eesti kultuuritarbija eelistanud tantsuetendustele muusikaüritusi. Võib spekuleerida, et taoline suhtumine on eestlastele möödunud sajanditest külge jäänud. Raske töö kivistel põldudel või merel ja vähene päikesevalgus, mida peamiselt töötegemiseks kasutati, ei jätnud rahvale palju aega tantsulöömiseks. Teadlikum ajajärk rahvatantsu ajaloos algas 19. sajandi keskel, mil rahvusliku ärkamise ja etnilise püsimajäämise tagatisena tähtsustati omakeelse kõrgkultuuri rajamist. Seejuures etendasid tähtsat osa Eesti seltsid, milliseid loodi üle kogu maa; kihelkon

Kehaline kasvatus
thumbnail
6
xls

Majandusalused

Millise tõenäosusega skaalal 0-st kuni 10-ni, soovitaksid Sa oma lapsele, sugulastele, sõpr tuttavatele alljärgnevaid ettevõtteid, kus 0 tähendab, et Sa ei soovitaks seda mingil juhul tähendab, et seda ettevõtet soovitaksid Sa igal juhul ja alati. Oma valikud märgi järgnevas tab Vastustes märgi ainult neid ettevõtteid, millega oled kokku puutunud viimase 6 kuu joo Ettevõte 0 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Jaekaubandus A ja O 0 1 2 3 4 5 6 7 8 2 Helter kauplused 0 1 2 3 4 5 6 7 8 3 Konsumi kauplused 0 1 2 3 4 5 6 7 8 4 Säästumarket 0 1 2 3 4

Majandus
thumbnail
20
doc

Mikroprotsessortehnika eksam (vene keel)

1. ? 1. ? Student Value Correct Feedback Response Answer 1. 0% 2. 0% 3. 0% 4. 100% Score: 0/10 2. 2. ? 2. ? Student Value Correct Feedback Response Answer 1. 0% 2. c 0% 3. 100% 4. ,

Mikroprotsessortehnika
thumbnail
86
doc

Grammatika

.......... 5. .......... Vaata tabelit 4. 42. . Ava sulud. Kasuta tabelit 8. Kelle oma? 1. (Kelle oma)............................ ? (Kelle oma)............................ ? (Kelle oma)..................... ? (Kelle oma)..................... ? (Kelle oma)..................... ? (Kelle oma)...................... ? (Kelle oma)...................... ? 2. ( minu ) . .................... ( tema ) . .................... ( tema ) . .................... ( minu ) . ..................... ( meie ) . .................... ( teie ) . ..................... ( nende ) . ..................... ( teie ) . ..................... ( meie ) . ..................... 3. . Vasta küsimustele. 1. ? ( tema oma)...........................................

Vene keel
thumbnail
22
doc

9 kl grammatika

. 1. ............ 2. ......... 3. ......... 4. ......... 5. ........... 6. ............ 7. ........ 8. ........ 9. ......... 10........... 11........... 12........... 13......... 14......... 15........... 16......... 17........ 18......... 19.......... 20.......... . 1. ............ 2. ................ 3. ............. 4. ............. 5. ............. 6. .............. 7. ............ 8. ............ 9. ............... 10. .............. 1 . . : ­ ­ 1. -................................................................... 2. -............................................................................ 3. -........................................................................... 4. -........................................................................... 5. -........................................................................... 6. -.....................................

Vene keel
thumbnail
50
doc

Grammatika

7 - 9 1 1. 1. - ­ - - - - ­ ­ - ­ ­ - ­ - - ­ ­ - : : : - ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ - - - ­ ­ ­ ­ ­ - ­ ­ - ­ ­ - - - - NB! ­ - - - - - - - ­ 2 1.1. . 1. ­ 2. ­ ..... 3. ­ ..... 4. ­ ..... 5. ­ ..... 6. ­ ..... 7. ­ .... 8. ­ ..... 9. ­ ..... 10. ­ ..... 11. ­ ...... 12. ­ ..... 13. ­ ..... 14. ­ ..... 15. ­ ..... 1.2. . 1. ­ ............................ 2. ­ ............................. 3.

Vene keel
thumbnail
5
doc

Nihkemoodul

Tallinna Tehnikaülikooli füüsika instituut Üliõpilane: Üllar Alev Teostatud: 18.10.06 Õpperühm: EAEI11 Kaitstud: Töö nr. 12b OT Nihkemoodul Töö eesmärk: Töövahendid: Traadi nihkemooduli määramine Keerdpendel lisaraskusega, nihik, kruvik, keerdvõnkumisest. ajamõõtja, tehnilised kaalud. Skeem Töö käik. 1. Määrake traadi raadius r. Selleks mõõtke traadi läbimõõt d kruvikuga kolmest kohast (igast kohast kahes ristsihis). Traadi pikkus l on antud töökohal. Tulemused kandke tabelisse. L = .......... ±........... Katse nr. d, mm d ­ d, mm (d ­ d)2, mm2 d =........... ±........... r = ........... ±........... 2. Määrake keerdvõnkumise periood T1 juhe

Füüsika




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun