Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

LABORATOORNE TÖÖ NR1 - Väntvõll otto 1 nukk (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milleks on kepsu alumisse ossa puuritud auk?
  • Kuidas on tagatud kepsusaale õlitamine?
  • Kui suur on raamsaale lubatud suurim lõtk?
  • Miks kasutatakse mootori koostamisel momentvõtit?
  • Kuhu on sel mootoril paigutatud pikilõtku saale saaled?
  • Mis tüüpi õlipumbaga on tegu?
  • Miks on raamipukkidel ja kepsukaeltel peal märgistus?
  • Mis anduri leiab väntvõlli vahetust lähedusest?

Lõik failist


LABORATOORNE TÖÖ NR.1
Väntmehhanism
Õppeaines: Sisepõlemismootorid
Transporditeaduskond
Õpperühm: AT-31
Üliõpilased: 
Juhendaja
Töö eesmärk: tutvuda praktiliselt sisepõlemismootori väntmehhanismi ehituse, osandamise ja 
koostamise tehnoloogiaga ning koostada selle kohta tehnoloogiline kaart.
Töövahendid:            1.Osandatav mootor
                                    2. Universaalsed  tööriistad
                                    3.Mõõtevahendid
                                    4.Mootorite tootja koostatud  juhendmaterjal  (manual)
Töö käik: 

1.Tutvusime tootja koostatud juhendiga osandamiseks ja koostamiseks.
2. Valisime  vajalikud tööriistad ja rakised.
3. Valmistasime ette töökoha.
4.Määrasime  operatsioonide  järjekorra ja koosterežiimid.

Demonteerimine:
Oper
Operatsioonide nimetused teostamise järjekorras
Tööriist
Nr.
LABORATOORNE TÖÖ NR1 - Väntvõll otto 1 nukk #1 LABORATOORNE TÖÖ NR1 - Väntvõll otto 1 nukk #2 LABORATOORNE TÖÖ NR1 - Väntvõll otto 1 nukk #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor helari Õppematerjali autor
Väntmehhanismi ehitus ja remont

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
pdf

LABORATOORNE TÖÖ - mootorite hooldus

Sisselase 46,40 38,00 4. Väljalase 47,29 38,06 Kuna nukkvõlli kulumine on lubatud piirides, siis sobib ta kasutamiseks ka edaspidi. 7.Vastasime küsimustele: 7.1 Määrata (ja näidata/tõestada) nukk- ja väntvõlli vaheline ülekandearv. Nukkvõlli rihmarattal on 40 hammast, väntvõlli rihmarattal on 20 hammast, seega kui väntvõll teeb ühe pöörda, siis nukkvõll teeb 2 pööret. Ülekandearv 1:2. 7.2 Määrata sisse-ja väljalaske klapi tõusud millimeetrites. Sisselaskeklapi tõus on keskmiselt 8,32mm. Väljalaskelapi tõuson keskmiselt 9,10mm. 7.3 Kuidas toimub klapivahede reguleerimine? Klapivahede reguleerimist teostatakse tõukuritepealsete seibide vahetamisega. 7.4 Kui suur on nukkvõlli töölõtk plokikaanes? Standard: 0,08-0,18mm. Maksimaalselt 0,25mm. 7

Autoõpetus
thumbnail
181
doc

A.Palu mootorratta raamat

tüüpi sisepõlemismootoris toimub väntmehhanismi abil (joon. 3). Viimase peaosad on silinder koos teda sul- geva kääne ehk silindripeaga, kolb, keps, väntvõll koos hooratta või hoomassidega ja karter. Silinder ja väntvõll toetuvad kahest poolmest koosnevale karterile, mis moo- dustab mootori aluse. Kolb on silindris liikuv vahesein; ta

Füüsika



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun