Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Auto Tuled (3)

2 HALB
Punktid
Vasakule Paremale
Auto Tuled #1 Auto Tuled #2 Auto Tuled #3 Auto Tuled #4 Auto Tuled #5 Auto Tuled #6 Auto Tuled #7 Auto Tuled #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-10-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 171 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor siim krigulson Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
odt

Autode Ehitus.

Autode käigukastid. Käigukasti vajab auto mootori omapära tõttu: aeglaselt töötaval sisepõlemismootoril pole jõudu. Seepärast tekib raskusi auto paigaltvõtu ja kiirendamisega. Rataste veo tugevdamiseks suurendatakse vajadust mööda väntvõlli pöördemomenti käigkasti abil. Kui väiksem hammasratas pöörab suuremat, siis moment suureneb kiiruse vähendamise arvel. Käikude vahetamine toimub hammasrataste või hammasratasploki nihutamisega. Sõltuvalt edasikäikude arvust, jagunevad köigukastid kolme-, nelja-, viiekäiguliseks. Igal käigukastil on ka tagasikäik, mis saadakse nihutatava lisahammasrattaga. Sünkronisaatori ehitus

Traktorid ja liikurmasinad
thumbnail
9
rtf

Esilaternate läätsede süsteemid

Sellise Iambi valgus hajub (joon. 5.2, c) ja valguslaigul puudub selge piir. Kirjeldatud skeemiga laternaid kasutatakse ka Nõukogude Liidus. Vanadel automarkidel (FA3-51 jt.) esineb veel ameerika sümmeetrilise valgusjaotusega lähitulesid. Nii euroopa kui ka ameerika valgusjaotusega laternad valgustavad sisselüilitatud lähitulede puhul sõidutee parempoolset osa 70m ja vasakut vahemalt 40m kaugusele. Kaugtuli tagab nähtavuse 130 . . . 150m. Puuduseks on kokkusobimatus. Kui euroopa auto kohtab ameerika autot, siis esimest pimestatakse. Hajumise tottu valgustab ameerika valgusjaotusega lähituli sõiduteed kaugemale, kuid ta pimestab vastutulijaid rohkem kui euroopa latern. Viimase eeliseks on veel parem nähtavus udus sõitmisel. Vasak- ja parempoolse laterna valgusjaol olema ühesugune. Mõlema laterna valgusjaotuse muutumiseks piiranguid ei ole. Laternate arvu poolest jaguneb auto valgustus nelja laterna siisteemiks. Kahe laterna

Auto õpetus
thumbnail
15
docx

Auto aktiivne ja passiivne turvalisus

Tartu Kutsehariduskeskus Mootorliikurid, laevandus ja lennundustehnika Janno Puusepp AT 109 Passiivne ja aktiivne turvalisus Referaat Juhendaja: Tauris Vijar Tartu 2009 Sissejuhatus Passiivne turvalisus on: Esiteks kannab hoolt, et auto läheks korralikult kortsu. Autoasjameeste keeles kannab see küll nimetust - juhitud deformatsioon. Ning teiseks hoiab sõitjad autos selline metall, mis targalt kägardub, jäik kabiin ning aina tõhusamad turvavööd koos õhupatjadega, see kõik ongi passiivne turvalisus. Aktiivne turvalisus hõlmab kõiki tegureid, mis juhtimist kergendavad ja liiklusõnnetuste riski väehendavad. 1.Passiivne turvalisus 1.Turvavööd Sõitja ohutus algab turvavöö kinnitamisest

Auto õpetus
thumbnail
18
docx

Sissejuhatus Erialasse

1950.aastal asendati autode traatkodaratega rattad metallratastega 1769.a auruvanker (Nicolas Cugnot) Max. 5km/h 1790.a jalgratas (M.de Sivrac) 1795.a hoburaudtee (Inglismaal) 1820.a aurusõidukite ehitamine 1845.a õhkrehvid (Robert William Thomson) 1883.a neljarattalist jalgratast meenutav aurusõiduk (auto eelkäija) 1895.a esimene bensiinimootor 1899.a rajati metallurgia laboratoorium 1910.a maailma esimene V-8 mootor 1885.a esimene mootorratas (Gottlieb Daimler) 1890.a esimene auto mille mootor paiknes ees(Rene Panhard ja Emile Levasson) 19.saj algus ­ Esimesed bussid(sõna buss on tuletatud ladina-keelsest sõnast omnibus-kõigile) 1908.a Henry Ford rajs tehase automudeli T masstootmiseks 1894.a esimene autovõidusõit Pariis-Rouen (max. Kiirus 12km/h) 1955.a Le Mans'i võidusõit (Nõudis 84 inimelu ja vigastatuid üle 100-a) Maailma pikim teestik - Pan-Ameerika autotee 47000km Kõige rohkem autoteid ­ USA, üldpikkus üle 6 miljoni km

Auto õpetus
thumbnail
18
pptx

Ohutus ja turvalisus

OHUTUS JA TURVALISUS Mida peab auto juht teadma autost ja selle käsitlemisest? Tutvu sõidukiga Tehno seisund - käsiraamat - mootor e. auto süda - sõiduki müüa - veermik e. rattad - auto õpetaja - tuled e. näe ja ole nähtav Sõidu ohutus - juhtimisseadmed - juhi asend - turva varustus Mootori ruum Õli kogus (min-max) - hoolda autot regulaarselt hooldusvälp e. periood - kasuta õigeid määrdeaineid sõltuvalt auto margist , vanusest ja mootori tehnilistest näitajatest (10W- 30) mineraal-; poolsünteetilised- ; täissünteetilised õlid (Tuule) Klaasi pesu vedelik ­

Liiklusõpetus
thumbnail
16
ppt

10 lihtsat nippi looduse säästmiseks

10 lihtsat viisi looduse säästmiseks Keskkond ja säästev areng PK08 Me kõik oleme kuulnud mantrat ,,säästa, säästa" miljon korda, ent ikkagi on see päevakohane teema. Kustutad küll toast lahkudes tuled ja sorteerid usinalt prügi, aga see on ka kõik. Loodussõbraliku elu elamine on lihtsam, kui sa arvata võid. Kui tegutseda arukalt, saad säästa loodust ja raha. Järgnevalt tutvustan Sulle kümmet lihtsat sammu alustamiseks. 10 lihtsat viisi looduse säästmiseks Istuta oma maja ette varjuks suur puu foto: Katrin Lipp, www.bioneer.ee 10 lihtsat viisi looduse säästmiseks Osta patareilaadja. Patareid sisaldavad ohtlike metalle, mis ei

Keskkonnaõpetus
thumbnail
20
pptx

Minu lemmik auto

kiirendas 0-100km/h 4sekundiga tippkiirus oli 325 km/h Autol puudusid mugavus seadmed Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Lamborghini Diablo VT. Diablo muudeti neljarattaveoliseks võeti kasutusele efektiivsem roolivõimendi uued pidurid suuremad rattad ja uus vedrustus Muudatusi tehti ka auto interjööris Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Diablo SV 1999 sai Diablo SV seniste klapptulede asemele tavalised tuled. Saksamaa tuuningfirma Auto König valmistas parema versiooni SV-st mootor varustati kahe turboga, nii, et selle võimsus kasvas 800 hobujõuliseks

Auto õpetus
thumbnail
20
odt

Autokere osandamine ja koostamine

ja tehaseid. Oli vaja ühtset süsteemi, standardit, mille järgi saaks mutreid, polte ja keermeid valmistada. Seeläbi muutuks masinate parandus ja ehitamine mitmeid kordi kiiremaks. Valgustid Valgustid on liikurmasina juures väga vajalikud. Statistika näitab, et kõige rohkem juhtub liiklusõnnetusi pimedal ajal. Samas aga sõidab tavaline juht ainult umbes 25% pimedas. Sõiduautol on kohustuslikud: · esimesed gabariit tuled · esimesed lähituled · esimesed kaugtuled · esimesed suunatuled · tagumised gabariit tuled · tagumised suunatuled · tagumised pidurituled · tagurpidikäigu tuli · vähemalt üks udutuli ja vähemalt üks numbrituli Auto omanik võib lisada sõidukile veel lisatulesid, aga need peavad sellisel juhul olema seadusega kooskõlas. Liiga palju tulesid ja valgusvõimsust hakkab pimestama teisi juhte.

Autoõpetus



Lisainfo

Referaat Auto Tulede Kohta.

Meedia

Kommentaarid (3)

eCval profiilipilt
eCval: võib öelda et enamvähem normaalne materjal kuigi väga vähe tehnilisi andmeid.
10:04 23-10-2014
Mariliis1206 profiilipilt
Mariliis1206: Ajas asja ära, kuid oleks oodanud paremat materjali...
14:01 24-05-2011
marko1 profiilipilt
Marko Karlson: mitterahuldav materjal
22:41 27-10-2011





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun