Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Abc analüüs - • Pareto printsiibi rakendus • Eristame kaubad (miks mitte ka kliendid), mis vajavad rohkem tähelepanu • Järjestame tähtsaimast alates – Rühm A: nt 80% käibest – B: 15% käibest – C: ülejäänud 5% käibest • Tagajärg: erinevad tootegruppe oleks soovitav juhtida erinevalt: A kaubad on pideva jälgimise all, kulude optimeerimine on oluline, võib-olla tellida sagedasemalt? Käibesagedus on oluline, samas tuleb garanteerida kättesaadavus.
Abc analüüs on meetod kulude suunamiseks ja juhtimiseks tooteartiklite klassifitseerimiseks ja müügiotsuste tegemiseks mille puhul jaotatakse uuritav valdkond rühmadeks, rühmadele kohaldatakse erinevaid juhtimispõhimõtteid mida kasutatakse klientide jaotamiseks gruppidesse ja edasiseks kliendisuhete juhtimiseks
Abc analüüs – meetod sortimendi klassifitseerimiseks ja seeläbi ka abivahend plaanimiseks ja kontrollimiseks. Klass A- väga tähtsad tooted, mis moodustavad 15-20% hangitavatest materjalidest ja teenuste nimekirjast ning 80% osturahast.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.