Hotelli vastuvõtt ja konverentsikorraldus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on teenuste põhiomadused ?
  • Millistest osakondadest koosneb Rooms Division ?
  • Milliseid erinevaid ametikohti võib olla vastuvõtu osakonnas ?
  • Millistest etappidest koosneb klienditsükkel ?
  • Millest koosneb toa hind ?
  • Millised on erinevad hinnatüübid ?
  • Milliseid tegureid peab arvesse võtma toa hinna kujundamisel ?
  • Mida peetakse silmas termini Welcome on arrival all ?
  • Millised andmed on kohustuslikud registreerimiskaardil (külastajakaardil) Eestis ?
  • Mis vahe on garanteeritud ja garanteerimata tellimusel ?
  • Millistest etappidest koosneb kliendi väljaregistreerimine ?
  • Millised tegurid mõjutavad nõudlust käibejuhtimise seisukohast ?
  • Mis on ülemüük ?
  • Mis on Night Auditi peamised toimingud ja funktsioonid ?
  • Kuidas lahendada kliendi kaebusi professionaalselt ?
 
Säutsu twitteris
KORDAMISKÜSIMUSED
Millised on teenuste põhiomadused?
  • Teenus on mittemateriaalne
  • Teenuseid ei ole võimalik säilitada ega ladustada
  • Teenused on sõltuvuses välisteguritest, nad on varieeruvad
  • Teenust ei saa eraldada selle osutajast ja tarbijast
Millistest osakondadest koosneb Rooms Division ?
  • Front Office
  • Housekeeping
  • Night Audit
  • Reservations
Milliseid erinevaid ametikohti võib olla vastuvõtu osakonnas?
  • Vastuvõtujuht
  • Vahetuse vanem
  • Vastuvõtu admistraator
  • Telefonioperaator
  • Concierge
  • Portjeeteenindus
  • Night audit
Millistest etappidest koosneb klienditsükkel?
  • Saabumiseelne etapp( klient valib hotelli)
  • Saabumisetapp(sisseregamine ja majutamine, tellimusega ja walk-in kliendid, registreerimiskaardi täitmine, toa määramine, hinna kinnitamine, lahkumise täpsustamine, maksmisviis, võtme andmine, tuppa saatmine )
  • Majutamine(kliendiga suhtlemine , turvalisuse tagamine, arvele toodete/teenuste lisamine)
  • Lahkumine (arve koostamine ja lõpetamine , andmete säilitamine, võtme äraandmine, toa vabastamine, majapidamise teavitamine , tagasiside, hilised tasud)
Millised on peamised erinevused mitteautomaatsete ja täielikult automatiseeritud majutusettevõtete töökorralduses?
Mitteautomaatsetes käib
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Hotelli vastuvõtt ja konverentsikorraldus #1 Hotelli vastuvõtt ja konverentsikorraldus #2 Hotelli vastuvõtt ja konverentsikorraldus #3 Hotelli vastuvõtt ja konverentsikorraldus #4
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor K.C.H. Õppematerjali autor

Mõisted

Teemad

  • KORDAMISKÜSIMUSED
  • Millised on teenuste põhiomadused?
  • Rooms Division?
  • Milliseid erinevaid ametikohti võib olla vastuvõtu osakonnas?
  • Millistest etappidest koosneb klienditsükkel?
  • Millised on peamised erinevused mitteautomaatsete ja täielikult automatiseeritud
  • majutusettevõtete töökorralduses?
  • Millest koosneb toa hind?
  • Millised on erinevad hinnatüübid
  • Milliseid tegureid peab arvesse võtma toa hinna kujundamisel?
  • Inglisekeelne terminoloogia - tubade tüübid, tubade staatused jmt
  • Nimeta erinevad tellimuste allikad
  • Kuidas kanda käsitsi broneeringuid broneeringugraafikule
  • Welcome on arrival
  • Millistest etappidest koosneb kliendi sisseregistreerimine?
  • Millised andmed on kohustuslikud registreerimiskaardil (külastajakaardil) Eestis?
  • Mis vahe on garanteeritud ja garanteerimata tellimusel?
  • Erinevad makseviisid ja nende omadused
  • Millistest etappidest koosneb kliendi väljaregistreerimine?
  • Millised tegurid mõjutavad nõudlust käibejuhtimise seisukohast?
  • ´i arvutamine
  • Mis on ülemüük?
  • peamised toimingud ja funktsioonid?
  • Telefonietikett
  • Kuidas lahendada kliendi kaebusi professionaalselt?

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
30
doc
Majutuse eksam
18
odt
Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus
7
doc
Hotellide-tubade ja teenuste liigitamine-konspekt
69
doc
Suuline exam
1072
pdf
Logistika õpik
105
doc
Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused
69
doc
Turunduse eksam





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !