Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"õpetajaharidus" - 5 õppematerjali

thumbnail
4
docx

Artiklite ja õigusaktide leidmisvõimalusi Eestis

leiate? Millest need täpsemalt on? Kas täistekstile pääseb ka ligi? Kui jah, kuidas? Millist teemabaasi kasutasite? Leidsin ühe. Valisin autoriks ,,Rain Mikser" ja märksõnaks valisin ,,Õpetajaharidus", ajavahemiku valisin 2010-2015, artikli tüübi valisin ,,artikkel". Teemabaasi ei kasutanud. Täistekstile pääseb ligi, vajutades pärast otsingut lingile : http://www.digar.ee/arhiiv/nlib- digar:134642 Artikkel räägib: õpetajaharidus, mõisted, haridusajalugu, Prantsusmaa, Suurbritannia, Ameerika Ühendriigid, Eesti. 2. Mitu arvustust, mis puudutavad Mati Undi lavastust "Vaimude tund" ja mis on ilmunud ajakirjades ajavahemikul 2000-2010, leiate? Millist teemabaasi kasutasite? Leidsin 2 tükki, kasutasin teemabaasi: kunst, teater, muusika, film. Valisin liitotsing -> Personaalia ,,Mati Unt" ja Personaalia ,, Vaimude tund". Väljaande tüüp ,,Ajakiri" , Artikli tüüp ,,Arvustus", Ilmumisaasta 2000-2010. 3

Infoteadus → infootsing
3 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Juhtimise alused. Juhtumi analüüs 3

Tallinna Ülikool Haridusteaduste Instituut Õpetajaharidus ja kasvatusteadused JUHTIMISE ALUSED Kodutöö nr. 3 Piret Kala Juhendaja: Antek Kasemaa Tallinn 2016 Juhtum V: HILINEJAST ÜLEMUS Küsimused: 1. Mida Hendrik peaks tegema? Pakkuge välja omapoolne lahendus ja põhjendage seda. 2. Kuidas iseloomustada selle ettevõtte organisatsioonikultuuri? Vastused: 1-2. Mina arvan, et Hendrik peaks esmalt oma probleemist rääkima ikkagi firma juhiga isiklikult ja juhtima tähelepanu, et ka teised töötajad on häiritud sellest (kuigi otseselt seda keegi välja ei julgenud pakkuda, aga ilmselt seda oli tunda/näha), kui koosolekud ja muud kokkulepitud kohtumised hilinevad/jäävad ära jne. Hendrik peaks põhjendama oma seisukohta läbi töötajate üldise suhtumise – et täpselt nii suhtuvad ka firma töötajad oma töösse ja firma arengusse, nagu...

Majandus → Juhtimis alused ja...
6 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Refereering Elina Harjuneni inglise keelsest artiklist

õpetame-õpime-omandame protsessi, sest nagu Gallagher (2008) avaldas, osalus võib juhtida demokraatiani, kus iga lapse hääl oleks oluline ja nende soovid esiletõstetud. Harjuneni arvates tõuseb küsimus: Kas kool on ühtsus, kus on võimalik õppida, kuidas suhtestuda teiste inimestega? Kas liberalism ja täielik iseseisvus ei vii mitte nartsissismi, isekuse või kaoseni? Tema loodab, et uus soome õpetajaharidus pakub sellele mõningaid lahendusi olukorras, kus väikseid maapiirkonna koole suletakse ja ehitatakse aina suuremaid, kus õpetajad ja õpilased kõikide nägusidki ei mäleta. Slavko (2006) arvates on ühiskonnas, kus tööd ei austata, võimatu tunnustada ja väärtustada õpetaja tööd. Olukord, kus õpetaja on keegi, kes ei taha õpetada ja õpilased need, kes ei taha õppida, on halvim eeldus, et koolis saaks toimuda väärtustepõhine õppimine. Õppeasutuses peab olema

Pedagoogika → Sissejuhatus...
47 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Areng ja õppimine, artikli analüüs

TALLINNA ÜLIKOOL Haridusteaduste instituut Õpetajaharidus ja kasvatusteadused Kutseõpetaja KAKPM-1 Maie Saareots Laste ja noorukite ala- ja ülekaalulisus, selle reguleerimise olulisus ja võimalused. Artikli analüüs Reeli Rutens, magistritöö 4-kuulise füsioteraapia programmi ja toitumise jälgimise mõju keha koostisele ning kehalise võimekuse näitajatele 8–9-aastastel ülekaalulistel lastel 2015 SISSEJUHATUS Artikkel rääkis laste ülekaalulisusest mis on tõusev trend ning 21. Sajandil suur problem. Ülekaalulisus on kompleksne multifaktoriaalne seisund, mille üksteisega tihedalt seotud põhjustena võib välja tuua ülesöömist, füüsilist inaktiivsust, gen...

Pedagoogika → Areng ja õppimine
13 allalaadimist
thumbnail
48
docx

ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1

Tallinna Ülikool Haridusteaduste Instituut Õpetajaharidus ja kasvatusteadused ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS Õpipäevik Juhendaja: Tallinn 2016 Sisukord Lugemispäevik............................................................................................................................3 a.Logopeedilised jutukesed.........................................................................................................3 b.Epilepsiahaige lapse toetamisvõimalused igapäevaelus..........................................................3 c.Erivajadusega laps lasteaias.....................................................................................................4 d.Andekas laps lasteaias ja individuaalsed tegevused eriandekatele..........................................4 e.Mis on autismispektri häire?...................................

Pedagoogika → Alushariduse pedagoog
104 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun