Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Valik reklaame (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Valik reklaame #1 Valik reklaame #2 Valik reklaame #3 Valik reklaame #4 Valik reklaame #5 Valik reklaame #6 Valik reklaame #7 Valik reklaame #8 Valik reklaame #9 Valik reklaame #10 Valik reklaame #11 Valik reklaame #12 Valik reklaame #13
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-10-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor n3mo Õppematerjali autor
Valik reklaame: kommerts, idee, poliit.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
docx

EESTI SPORDI AJALUGU

TALLINNA TEENINDUSKOOL Kadi Hinrikus KM12-PE EESTI SPORDI AJALUGU Juhendaja: Alari Põlm Tallinn 2014 1 Kadi Hinrikus Eesti Spordi Ajalugu SISUKORD Asutatakse „Eesti spordileht“ 20. aprill 1920.........................................................3 Antverpeni olümpiamängud 15. august 1920........................................................5 Eesti esimesed suusavõistlused 20. jaanuar 1921.................................................7 Esimesed MM-võistlused ja nende medalid 30. aprill 1922....................................8 Pariisi suveolümpiamängud 03. mai 1924.............................................................9 Spordielu arendamine 1920. Aastatel juuni 1926................................................10 Sankt Moritzi ja Amsterdami olümpiamängud 08. juuli 1928.

Sport
thumbnail
1
docx

"Imeline Kass"

Imeline kass Ühel õhtupoolikul kõndis Kadi koolist koju. Ühel hetkel ta märkas ,et ta järgi kõnnib üks kass. See kass nägi väga hale ja närune välja. Kadil hakkas kassist kahju ,kuid ta ei teadnud mida teha ,sest tal isa oli väga karm. Ema Kadil polnud, sest ema suri kahe aasta eest kopsuvähki. Kadi oli kindel, et isa kassi koju ei lase ja Kadi peab kassi lihtsalt tänavale nälgima jätma. Kuid Kadi ei suutnud seda teha ja ta võttis kiisu koju. Kadi õnneks isa kodus polnud ja ta otsustas kassile natuke süüa ja juua anda. Kuid siis nägi Kadi, et isa pööras maja ette ning Kadi ei teadnud mida teha. Laps viis kiiresti kassi oma tuppa ja läks isale vastu. Kadi nägi, et isa oli kurb ja ta oigas, sest selg oli talle juba ammu valu teinud ja see läks aina hullemaks. Peale seljavalu oli isa oma tööd kaotamas ja sissetulekut enam perel polnud. Polnud enam söögirahagi, aga ta otsustas ikkagi küsida: ,,Isa ?!". ,,Jah, mis on kalli

Kirjandus
thumbnail
11
pdf

Reklaamide mõju inimestele

psüühika eripära eranditult reklaami vastuvõtu olukorras. Uurimuse hüpotees Reklaamid, mis on lühikesed löövad paremini läbi. Reklaamid, mis on värvilised ja silmapaistvad köidavad inimesi rohkem. Reklaamid, mis on pikad ja segased, ei löö läbi. Uuritavad inimesed Naised ja mehed vanuses 10-50 a. Uurimuse metoodika Küsimustik Uurimuse käik Küsimustik sisaldab küsimusi: Kuidas suhtud reklaamidesse? Kas usud, et reklaamid räägivad tõtt? Milliseid reklaame usud enim? Kuidas on reklaamid sind mõjutanud? Milline peaks olema reklaam? Milline reklaam on enim meelde jäänud? Millised reklaamid on häirivad/ebameeldivad? Uurimuse tulemused Küsitluses vastanute arvates on reklaamid tüütud ja nad eelistavad neid mitte vaadata. Reklaamides on 50% tõtt ja 50% valet. Enim usutakse kontsertide, heategevuse ja toidukettide pakkumiste reklaame. Lisaks ka faktidega tõestatud reklaame. Vastanuid mõjutavad reklaamid vähe, aga siiski on nad

Psühholoogia
thumbnail
14
docx

SELJALIHASED

TALLINNA TEENINDUSKOOL Kadi Hinrikus KM12-PE SELJALIHASED Kodutöö Juhendaja: Alari Põlm Tallinn 2014 1 Kadi Hinrikus Seljalihased Sisukord SELJA LAILIHAS....................................................................................................... 3 TRAPETSILIHAS...................................................................................................... 3 LÜLISAMBASIRGESTAJA.......................................................................................... 4 ROMBILIHAS........................................................................................................... 4 ABALUUTÕSTUR..................................................................................................... 5 Erinevad näited..........................................

Bioloogia
thumbnail
8
ppt

TREENINGUTE MÕJU ORGANISMILE

TREENINGUTE MÕJU ORGANISMILE Merily Randmaa Kadi Jürimäe Hanna Greta Schults Sandra Ruus KATSED Võrdlesime katsetes astmaatiku(Merily) vastupidavust ja terve inimese (Kadi)vastupidavust. Korraldasime kolm katset. ESIMENE KATSE Esimeses katses sõudsime sõudeergomeetriga 250 meetrit. Pulss Aeg Pulss Pulss enne pärast 5min sõudmist taast. KADI 100 1.13 165 109 MERILY 86 1.02 138 91 1.KATSE JÄRELDUS Merily aeg oli kiirem ja samuti taastus pulss kiiremini. Järelikult astma siinkohal erilist rolli ei mänginud. TEINE KATSE Teises katses jooksime 3x60m. Vererõhk enne Vererõhk pärast KADI 120/63 124/56 MERILY 115/58 158/58 2.KATSE JÄ

Bioloogia
thumbnail
8
docx

Reklaamid kui internetis edu saavutajad

Kolme kuuga tõusis reklaamile vajutamiste arv 44%. 1995 maksis nädal aega reklaami näitamine 110 – 11 000 dollari vahel. 1996 loodi reklaamifirma DoubleClick . DoubleClick andis internetis näidatavale reklaamile uue perspektiivi. Netikasutajate käitumist ja nende asukohta hakati jälgima, et soovitada õigeid ja regioonile vastavaid reklaame. Sellel ajal kasvas hüppeliselt reklaamide arvukus veebilehtedel . Samuti DoubleClick aitas turundusjuhtidel oma reklaame korrastada ja andis neile ülevaate, lugedes netikasutajate klõpsamise arvu reklaami peale. Näiteks kui ühel reklaamil ei lähe hästi (inimesi vajutab reklaamile vähe), sai reklaamihaldur sellest teada, ning lihtsalt muudeti halvasti mineva reklaami sisu ära. DoubleClick edulugu on väärikas – tegutsemisajaga suudeti teenida üle 900 miljoni dollari. 90ndate keskel, 2000 alguses pandi paika banner-reklaamide suurused .

Makroökonoomia
thumbnail
3
docx

Organisatsiooni käitumine

Tallinn 2013 Teooria Inimeste koondumise organisatsioonidesse tingivad sotsiaalsed ja materiaalsed põhjused. Kuna ühe inimese vaimsetest ja füüsilistest võimetest alati eesmärgi saavutamiseks ning Väliskeskkonnast tingitud takistuste ületamiseks ei piisa, vajatakse sageli paljude inimeste koostööd. Konfliktid organisatsioonis Konflikti tekkimise paratamatus suhetes on see, et inimesed arenevad erinevalt ja tajuvad maailma asju erinevalt. Sageli inimesed arvavad, et väiksed konfliktid lahenevad iseenesest või unustatakse. Tegelikkuses jääb lahendamata konflikt inimese teadvusse kui oluline informatsioon ja alateadlikult tekitab suhetes järgselt uusi konflikti. Konfliktide lahendamine Konflikti lahendamisel tuleb meeles pidada, et ükski konflikt ei lahene iseenest, iga lahendamata konflikt genereerib uusi konflikte ja iga lahendamata konflikt kerkib esile konfliktide taustal. Lahendamisel on neli võimalust: 1 Suhted jäävad heaks ja probleem laheneb 2 Suhted jääva

Ühiskond
thumbnail
1
doc

Äriplaan

müüjat, kes töötavad vahetustega ja 2 laohoidjat, kes töötavad vahetustega ning koristaja. Töötajatele on ettenähtud kursused üks kord aastas: · Juhtivate töötajate kursused · Raamatupidamise kursused · Teeninduse kursused Töötajate palk: Miinimumpalk +3500 + 2% läbimüügist. Kavandatud tulu on umbes 7000EEK/päevas. Edaspidi tulu suureneb reklaami tõttu. Arvestasime ostajate huvidega, harjumustega, traditsioonidega jne. Seega on lai valik tooteid müügil. Peale kosmeetika toodete on müügil sampoone, kreeme, juuksehooldusvahendeid, küünehooldusvahendeid, nahahooldusvahendeid. Kui läbimüük pole piisav, teeme reklaame ja soodustusi.

Majandus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun