Rein Veidemann Referaat Koostas: . 2008 Rein Veidemann Rein Veidemann, sündinud 17. oktoobril 1946, on nii kirjanik kui teadlane, poliitik kui ajakirjanik, maailmaparandaja ja lihtsalt kirglik inimene, ning peale selle veel Tallinna Ülikooli õppejõud. Ise on ta aga öellnud, et on totaalne romantik. Abielus on ta Andra Veidemanniga, kes on Eesti etnoloog ja poliitik. Rein Veidemann on mees, kes tegeleb pideva enesetäiendusega. Vene ja soome keel räägib Veidemann vabalt, inglise keelt erialase ja argisuhtluse tasemel, saksa keeles on ta aga lugemise ja kirjutamise tasemel. Rein Veidemanni ustav kaaslane läbi elu on olnud raamat. Tavalistest juturaamatutest jäi talle peagi väheks, siis hakkas ta õppima tarkade raamatute järgi ja lõpuks hakkas ise kirjutama. Rein Viedemann on Underi ja Tugla...
meediakanal.• Proaktiivsete meediasuhete arendamiseks on järgmised võimalused: pressikonverents, briifing, ajaline ennetamine; Info saamise lihtsus/raskus o- s;Info kohandatus sihtrühmale; Info ekslusiivintervjuu, vestlusring, seminar, avalik pöördumine, muud avaldused pressile ja ekspertkommentaarid. mõistetavus/arusaadavus; Kommu vastastikune mõju osapooltevahel. Uudisväärsus, uudiskünnis • Päevakajalisus – teema on kuum, sellest kõneldakse ja kirjutatakse. SK allüksus- O siseselt on maailmapraktikas levinud kaks peamist viisi skallüksuse töö korraldamiseks. • Erakordsus – uudis pole see, kui koer hammustas inimest, vaid, kui inimene hammustas koera. Kas te olete Vastavalt o tegevusalale, sihtrühmade iseloomule ja ajalooliselt välja kujunenud tavale töötab sk (või millegi tegemises esimesed või viimased
poos, zestid, miimika, riietus, häälitsused, huvi, huumor · Sõnumi edastamise printsiibid: o Üksikult üldisele o Konkreentselt abstraktsele o Lähedaselt kaugemale o Tuntult tundmatule · Sagedased printsiibid: o Aja kokkuhoid o Aja raiskamine o Informatsiooni üleküllus o Informatsiooni puudujääk o Liiga formaalne o Sõnumi suunamine valele tasemele · Uudiskünnis: o Sündmuse värskus, päevakajalisus o Geograafiline lähedus o Sündmuse mõjukus o Osalejate prominentsus o Sündmuste konfliktsus o Sündmuste erakordsus · Manipuleerimine: sõbralikkus, veenmine, sundimine, kehtestamine, ähvardamine, meelitamine, koalitsioon, põhjendamine, kauplemine · Hoiakute muutumine: o Ratsionaalne o Emotsionaalne o Suhtumine (kompetentsus)
Meediasuhted võib jagada proaktiivseteks ja reaktiiveteks. Proaktiivsete meediasuhte puhul on tegemist sõnumi edastaja omal algatusel ellu kutsutud sündmusega. Reaktiivse meediasuhte puhul on tegutsemise algatajaks meediakanal. · Proaktiivsete meediasuhete arendamiseks on järgmised võimalused: pressikonverents, briifing, ekslusiivintervjuu, vestlusring, seminar, avalik pöördumine, muud avaldused pressile ja ekspertkommentaarid. Uudisväärsus, uudiskünnis · Päevakajalisus teema on kuum, sellest kõneldakse ja kirjutatakse. · Erakordsus uudis pole see, kui koer hammustas inimest, vaid, kui inimene hammustas koera. Kas te olete millegi tegemises esimesed või viimased? Kas midagi teie juures saab iseloomustada sõnaga "kõige" kõige vähem, kõige suurem jne. · Geograafiline ja emotsionaalne lähedus kõik see, mis toimub lähedal, pakub suuremat