Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tai Köök (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas maitsestavad?

Lõik failist

Tai köök
Tai kuningriik
· Üldinfo
Pealinn : Bangkok (6 miljonit elanikku)
Rahvaarv : 61 miljonit
Religioon: 95% budiste, 4% moslemeid
Riigikeel: tai keel
Tai köök
· Tai road on kerged ja maitsvad ning välimuselt
atraktiivsed, alati kaunistavad söögilauda puu- ja
köögiviljadest voolitud imepärased õied.
· Igal söögiajal on kindlasti esindatud neli maitset:
soolane, magus, hapu ja põletav.
· Et oskuslikult saavutatud maitsenüansid säiliksid
muutusteta, tuuakse toit lauale otsekohe pärast
valmimist.
Kes?Mida?

Tai Köök #1 Tai Köök #2 Tai Köök #3 Tai Köök #4 Tai Köök #5 Tai Köök #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 31 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Denim Õppematerjali autor
slaidshow

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

 Saalitöö korraldamine, tööde järjekord ja ajastamine teenindussaalis 269  Töökorralduse põhimõtted köögis, tööde järjekord ja ajastamine 271 10. Eesti toidukultuur ja rahvusköök 277  Eesti toidukultuuri areng ja toidupärand 277  Tähtpäevatoidud 282  Kaasaegne Eesti köök 286  Uued trendid Eesti rahvusköögi arendamisel 293 11. Erinevate rahvaste toidukultuur 297  Usundid ja toitumiskultuur 297  Tuntumad rahvusköögid 302 3 1. TOITLUSTUSETTEVÕTETE JA -TEENUSTE LIIGID Eesmärk: õppida tundma

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun