Kadrioru Saksa Gümnaasium Referaat SUUSATAMINE Autor: Kristel Danneberg Juhendaja: Margit Randver Tallinn 2012 SISUKORD SISUKORD..........................................................................................2 SISSEJUHATUS...................................................................................3 1 SUUSATAMINE..........
mõningal määral tõsta, et vältida õpilaste jahtumist ja külmetamist. Selleks võib kasutada vahelduva kiirusega suusatamist varem õpitud sõiduviiside kasutamisega või õppepaigalt kiirendustega tagasisuusatamist keskusesse, lõbusaid liikumismänge. Kui aga tegevuse intensiivsus põhiosa lõpul oli suur, näiteks peale murdmaasõidu treeningut või tõusude korduvat ületamist, on tarvis tunni lõpuosas lasta õpilastel veidi rahulikumalt suusatada. Pidades silmas, et suusatamine ei mõju kuigi soodsalt rühile, tuleb tunni lõpul enne rivistumistlasta õpilastel sooritada mõned sirutus-painutusharjutused. Soovitav on seejuures kasutada suusakeppi võimlemiskepina. Tunni kokkuvõte, kus märgitakse ära puudumised ja positiivsed momendid ning antakse teateid järgmiseks korraks, peab olema lühike, et seismisel mitte maha jahtuda. Tuisu, tugeva tuule ja käreda külma korral on õigem teha seda ruumis sees ja ühtlasi tuletada
Kõik kommentaarid