Õhkpidurid Õhkpiduri skeemide lugemise lihtsustamiseks kasutatakse ühendus kohtade tähistamiseks ühendusnumbreid . Ühendusnumbritena kasutatakse kas ühe või kahe kohalist numbri kombinatsiooni. Esimeste numbrite tähendused : · 0 sisseimetav õhk · 1- sisenev suruõhkäär · 2- väljuv suruõhk · 3-välisõhku väljuv suruõhk · 4- juhtrõhk · 5ja6 vabad otsad · 7- külmumisvastase vedeliku anumasse · 8- keskmäärimissüsteemi · 9- jahutusvedeliku ühendus Teine number võetakse kasutusele siis , kui seadmel on mitu samanimelist ühendust , ning ta näitab vastava koha ühendus järjekorra numbrit.Kui aga üks ühendus koht täidab mitut ülesannet siis märgistatakse need kahe esimese numbriga mis on teineteisest eraldatud sidekriipsuga . Piduriharud Üldtoiteharu Üldtoiteharu ülesandeks on toota suruõhku ja jaotada seda erinevate harude vahel . Ü...
Õhkpidurid Seisupiduriharu Seisupiduriharu ülesandeks on hoida seisvat masinat paigal. Seisupidur rakendub, kui vedruakudest suruõhk välja lasta. Ning seda juhitakse seisupiduri kraaniga. Toitemagistraal töötab järgmiselt: seisupiduri haru õhupaaki hakatakse täitma kui rõhk üldtoiteharus tõuseb üle 6.3bari. Kui mingil põhjusel üldtoiteharus rõhk ei tõuse niikõrgeks et nelikkaitseklapp avada(mootoririke) sis on võimalik seisupidurit vabastada läbi täiteklapi väljastpoolt antava suruõhuga. Seisupiduri kaitseklapp avaneb rõhul 4bar ja sulgub kui rõhk langeb alla 3.4bari. Suletud kaitseklapi korral ei ole võimalik vabastada seisupidurit. Juhtmagistraal töötab järgmiselt: seisupidurit juhitakse seisupiduri kraaniga, millel on kolm asendit: sõiduasendis lastakse õhk seisupidurikraanist kiirendusklappi ja sealt edasi vedruakudesse. Samal ajal läheb ka õhk haagise pidurite juhtklappi. Varupiduriasendis liig...
on üksteisest lahutatud ja töötavad teistest sõltumatult. Ühe haru purunemisel säilitavad teised piduriharud töövõime. · Piduriharusid on võimalik jaotada veel kaheks erinevaks magistraaliks: Toite- ja juhtmagistraaliks.Toitemagistraalis on pidev suruõhk. Juhtmagistraali aga lastakse suruõhk ainult seadme tööle rakendamiseks. Piduriskeemid Piduriskeem koosneb viiest erinevast harust: 1. Üldtoiteharu 2. Esipiduriharu 3. Tagapiduriharu 4. Seisupiduriharu 5. Haagisepidurite juhtharu 1. Üldtoiteharu Üldtoiteharu ülesandeks on toota suruõhku , reguleerida rõhku (üleliigse ja madala surve eest), vältida või takistada kondensaadi külmumist madalatel temperatuuridel kas õhu kuivatamisega või alkohooliga rikastamisega ning jaotada suruõhku erinevate harude vahel 2. Esipiduriharu Esipiduriharu ülesandeks on juhtida esirataste pidurite tööd. Esipiduriharu tööd juhitakse
Ühe haru purunemisel säilitavad teised piduriharud töövõime. · Piduriharusid on võimalik jaotada veel kaheks erinevaks magistraaliks: Toite- ja juhtmagistraaliks.Toitemagistraalis on pidev suruõhk. Juhtmagistraali aga lastakse suruõhk ainult seadme tööle rakendamiseks. Kaido Voitra Tartu khk Piduriskeemid Piduriskeem koosneb viiest erinevast harust: Üldtoiteharu Esipiduriharu Tagapiduriharu Seisupiduriharu Haagisepidurite juhtharu Kaido Voitra Tartu khk 2 6.10.2008 Üldtoiteharu Üldtoiteharu ülesandeks on toota suruõhku , reguleerida rõhku (üleliigse ja madala surve eest), vältida või takistada kondensaadi külmumist madalatel temperatuuridel kas õhu kuivatamisega või alkohooliga
Eelmine kuupäev 1999-09-24 Lehekülg 14(33) Neljakontuuriline kaitseklapp Kus komponent paikneb ja kuidas see töötab? Määratlege komponendi number. Asetseb peale rõhuregulaatorit, see jagab suruõhu laiali 4-ja harusse, esipiduri haru, tagapiduri haru, seisupiduriharu ja haagise pidurite haru. Millist ülesannet antud komponent süsteemis täidab(milleks on see ette nähtud)? Lekke puhul ühes harus, kindlustab see klapp teiste harude töötamise, sulgedes selle haru mis lekib. Millised rikked võivad tekkida, kuidas need endast tunda annavad (sümptomid) ja kuidas neid kontrollitakse? Rike Sümptom Kontroll Kaitseklapid ei sulgu Purunenud haru leke ei peatu