kõike üle Eesti ja väljaspool Eestitki. Nad korraldavad igasuguseid erinevaid kampaaniaid ja ettevõtmisi, osalevad välisreisidel ja avardavad enda ja teiste silmaringi iga päev. Mulle on see erakond kõige rohkem muljet avaldanud oma oskustega tegutseda vaikselt aga hästi. Ma ei olnud sellest erakonnas...
Tänapäeva maailma hirmud Läbi ajaloo on inimeste käitumise üheks suurimaks mõjutajaks olnud hirm. Aegade alguses domineerisid kartused nälja, mahalöömise või nahkapistmise ees. Kaasaegses maailmas on need asendunud tuhandete uute ning isegi laastavamate hirmudega. Kaasaegne mugavusi ning näilist turvalisust pakkuv ühiskond peidab endas üha suurenevat hirmude arsenali. Mil...
Eesti arengud 2008 Eesti arengud 2008: neid on olnud nii positiivses kui ka negatiivses suunas. Siin on toodud mõned olulisemad. Varem või hiljem ootab Eestit majanduslangus, mis loodetavasti ei kasva üle majanduskriisiks. Küsimus on, millal ja kuidas see saabub ning kas 20. sajandil omandatud ja õpitud vahendite ning mõtlemisega on võimalik ette näha (võib-olla ka enne...
Selle viha põhjustavad inimeste erinevad arusaamad maailmast ja ühiskonnast, mille on kujundanud nende kodune kasvatus ja keskkond, kus nad elavad. Tihtipeale ei suuda inimesed aktsepteerida, et ka teistel võivad olla teistsugused arvamused ning nad leiavad, et nende põhimõtted ja seisukohad ongi j...
1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, rin...
SINDI GÜMNAASIUM Disaini ise ÄRIPLAAN Koostas: KP Juhendaja: KS Sindi 2010 Sisukord 1. Kokkuvõte...............................................................................................................................4 1.1 Ettevõtte põhiandmed...
Esiteks on olemas kontrollpunktid ja teiseks potensiaalsed kontrollpunktid. Esimeste puhul tehakse otsus suuna muutmiseks, teised aga kinnitavad läbitud teekonna õigsust ja jätkatakse liikumist samal kursil. Sellisteks kohtadeks on näiteks ristmikud, millest sõidetakse otse üle. (Neis, Zipf 2007) Samas võiks kohalikuks maamärgiks pidada ka suuremaid reklaamplakateid , kuna nad on linnapildis paigaldatud nii, et inimene neid möödudes märkaks, veel on reklaamid ka erinevad, segiaetavust ei esine reklaamplakatite puhul just tihti. Seega on nad heaks teejuhiks linnas liikudes. Olukord muidugi muutub, kui reklaamplakateid tekib liiga palju. 7 2.2 Rajad Lynch kirjeldab radu kui potensiaalse liikumise kanaleid, „Rajad on kanalid, mida mööda vaatlej...