UUS kiire ja vahendustasuta krüptoraha NANO Teeni tasuta NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamivaldkonnas" - 5 õppematerjali

19
doc

Äriplaan - reklaamindus

Ettevõtte üldandmed 2.Lühikokkuvõtte 3. Projektikirjeldus 4. Ruumid, seadmed ja tööjõud 5. Turg 6. Konkurents 7.Müük ja turustamine 8. Juhtimine ja personalistrateegia 9.Tootmine ja teenindamine 10. Projekti maksumus ja rahastamine 11. Projekti finants ülevaade 1. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi ja juuriidiline...

Majandus - Keskkool
913 allalaadimist
62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasut...

Meedia - Keskkool
166 allalaadimist
12
odt

Rahvusvahelise tööõiguse konspekt

Tööandja ei tohi sõlmida töölepingut alla 15a või koolikohustusliku alaealisega, mis ületab alaealise kehalisi võimeid, ohustab alaealise kõlblust, sisaldab ohte, mida alaealine ei pruugi märgata. Samuti takistab alaealise sotsiaalset arengut või ohustab tervist. Lubatud tööde loetelu kehtestab Vabariigi Valitsus.7-12a alaealisel lubatakse teha kerget tööd kunsti, kultuuri või reklaamivaldkonnas .(sama direktiivis) 13- 14. ja 15-16 aastane alaealine võib teha tööd, mis ei nõua suurt füüsilist pingutust ja töökohustused on lihtsad. TLS annab töötamise õiguse alates 7 eluaastast. 7-14a alaealise töötamiseks peab peale seadusliku esindaja nõusoleku olema ka tööinspektori nõusolek, kes vajafusel kaasab alaealise elukohajärgse lastekaitse töötaja. Koolikohustuslik alaealine võib teha tööd ainult kooliva...

Tööõigus -
96 allalaadimist
4
rtf

Kvantitatiivse meetodiga teadusartikli ülevaade

Küsitlustulemustes võrreldi ka varasemate aastate vastuseid ning toodi välja erinevaid turundusefektiivsuse analüüsimise meetodeid (nt. reach-and-frequency distribution). Uurimus toimus, sest sooviti teada, kui palju on internetireklaami suur areng mõjutama hakanud turundust. Kasutati selektiivset valimi koostamist. Küsitluses osales 104 USA Reklaamivaldkonnas kõrgpositsioonil tegutsevat juhatajat, kes on töötanud reklaamiagentuurides, mille aastane käive on üks million USA dollarit või üle selle. E-mailid valimi koostamiseks leiti Red Books andmebaasist, kasutades otsingusõnu “media director,” “media account director,” ja “group account media director”. Kui leiti mitu inimest, kes töötavad samas agentuuris, valiti neist ainult üks. Pärast filtreerimist jäi järele...

Uurimistöö alused -
43 allalaadimist
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

Millised muutused on toimunud alates 90 aastatest tarneahelates, arutle Tarneahel (Supply Chain) näitab millistest tarne etappidest koosneb lõpptoote kujunemine Tarneahelat vaadeldakse ühtse tervikuna. Samuti arvestatakse kulutusi kokku tarneahela peale. Koostöö erinevate partnerite vahel aitab optimeerida kulusid, suurendada paindlikust, vähendada varudega seonduvaid kulutusi. E...

Väärtusahele juhtimine -
104 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun