Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamiuuringute" - 4 õppematerjali

44
doc

Reklaamipsühholoogia

REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA Meeste ja naiste reklaami tajumise iseärasused. Genderi aspektid. TALLINN 2008 SISUKORD Sissejuhatus...............................................................................................................3 I Reklaami ja reklaamipsühholo...

Psühholoogia - Sotsiaal-Humanitaarinstituut
362 allalaadimist
62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasut...

Meedia - Keskkool
166 allalaadimist
15
docx

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused - mõjustamisreeglid põhinevad eksperimentides saadud andmete üldistamisele ning on väljendatavad tegurite toime ja koostoime funktsioonidena - funktsiooniks on nõustumise tõenäosus(sagedus), hoiakumuutused, eelistatud alternatiiv _ sõltumatuks muutujaks on tingimused, mõjurid või omadused, millest funktsioon sõltub 1. Reklaamiteate mõjukuse sõltuvus teate esitaja...

Meedia -
25 allalaadimist
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Reklaamipsühholoogia edu võtmeks on reaalse käitumise ja selle aluseks olevate hoiakute kujunemise seduspäpasuste mõistmine ja sellele tuginev oskus hoiakuid ning käitumist muuta. Kognitiivne psühholoogia uurib infotöötlusprotsessid inimpsüühikas. — Mitu eri sajandid reklaamis: 1) 20 - müügiagentide ja proovireisijate ajastu. 2) 30 - reklaamiuuringute tekke ajastu. 3) 20-3050-60 - elektroonilise reklaami ajastu. 4) 50 - «ärgem olgem halvemad» miniajastu, «ostkem üha uusi asju, et mitte maha jääda Joonesidest!» miniajastu. 5) 80 «mina-ajastu». 2 Reklaamipsühholoogia lähtealused Reklaami peamised motiivid: 1) Informeerida selle kättesaamiseks. 2) Mõjutada inimest tarbima jus seda kaupat...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
74 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun