Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamimises" - 4 õppematerjali

7
docx

Essee - CocaCola reklaamide analüüs

Kuressaare Ametikool Ettevõtluserialade osakond Ingrid Kobin(Heinala) KKP2 COCA-COLA Essee Õpetaja: Sirje Pree Kuressaare 2009 Coca-Cola Coca-Cola ehk kokakoola on karboniseeritud koola, maailma populaarseim karastusjook. Coca-Cola Company peakontorid asuvad Atlantas ja Georgias, kus jooki valmistati esmakordselt aastal 1886...

Reklaam - Kutsekool
91 allalaadimist
1
txt

Mina ja reklaam

Ma loodan, et ka tulevikus ei mjuta need reklaamid mind liialt. Ajakirjades on siiski liiga palju reklaame. Vahel tekib tunne, et ajakirja lugedes ongi seal ainult reklaamid. Tekib ksimus, et kas ma ostan ajakirja reklaamide vaatamiseks? Reklaamitootjatel on jllegi ajakiri ks kindlamaid reklaamimise viise, sest paljud inimesed ostavad seda. Samas vib reklaamimises leida ka hid klgi. Tuleb osata iged ja vajalikud asjad ebatarvilikest eristada. Kige huvitavam on reklaame jlgida televiisorist, sest seal on need lahendatud vikeste filmilikudena. Tavaliselt on eestlaste poolt loodud head ja humoorikad reklaamid, mida on lbus vaadata. Kuigi filmi vi telesaate vahel olevad reklaamipausid kipuvad liiga pikaks venima ning lpuks ttab ra. Aga need hambapasta ja pesupulbri reklaamid, kus hambad saavad...

Kirjandus - Põhikool
52 allalaadimist
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

Reklaam on kuulutused, plakatid, raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meelitada või informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil. Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents o...

Massikommunikatsiooni ajalugu - Kutsekool
147 allalaadimist
50
docx

KRIITILINE LINGVISTIKA ehk kriitiline diskursuse analüüs

Reklaamides on küsimuse eesmärk infot peidetud vormis pakkuda. Kuidas valida seda õiget? paneb valiku ette, et midagi valitakse.  Küsimus implitseerib seisundeid ja olukordi. Seda, et peitväited on peidetud, kasutatakse ära igasugusel keelelisel mõjutamisel. Kõige otsesemalt kasutatakse neid propagandas ja reklaamimises . Nt Sa oled nõudlik? Sa tahad valida? Sind huvitab kvaliteet? Ja seda kõike hea hinnaga? – Tehnikakauplus Brio asub … Siin kasutatakse väitküsimusi: nt Sa lähed täna? vs Kas sa lähed täna? küll tähendavad sama, aga „kas“ on liiga neutraalne.  Küsimus esitab probleemi, millele vastus pakub lahenduse. Nt Patarei tühi? – Seekord ole targem. Vali Philips. Philips Alkaline patareisid jätk...

Foneetika -
27 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun