Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Meediasuhted on suhtekorralduse valdkond, kus organisatsioon informeerib laia avalikkust või olulisi sihtrühmi oma tegevusest või muudest sündmustest, kasutades seejuures meediakanaleid (trükiajakirjandus, veebimeedia, televisioon, raadio). Meediasuhetega puutub kokku enamik organisatsioone, hoolimata sellest, kas tegu on väikese või suure asutusega, avaliku või erasektoriga.
Meediasuhted on suhtekorralduse valdkond, kus organisatsioon informeerib avalikkust või olulisi sihtrühmi oma tegevusest ja muudest sündmustest meediakanalite (trükiajakirjandus, veebimeedia, televisioon, raadio) abil.
Meediasuhted on suhtekorralduse valdkond, kus organisatsioon informeerib laia avalikkust või olulisi sihtrühmi oma tegevusest või muudest sündmustest, kasutades seejuures meediakanaleid.
Meediasuhted - Kõneisik, Suhtekorraldaja• Pressiesindaja• o-i juht Meediasuhtlus kriisiolukorras- ei tohi iialgi öelda ainult “Eikommenteeri”, sest see näitab, et varjad
Meediasuhted on äriettevõtetes tavaliselt mingil määral alati esindatud, sest sellega puutub kokku enamik organisatsioone.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun