Muuhulgas võib kordamise katkestamine olla ühtlasi ka rotseduuri või programmi töö katkestamine. simesel juhul on Exit Do asemel Exit Sub või Exit unction. teisel juhul - End. atkestaja (If-lause) võib olla ka üldisem If tingimus Then laused ' täidetakse enne katkestamist Exit Do End If p Then Exit Do Kordused_1 Kordused 2 Lõpmatu kordus katkestusega. Do ... Exit Do ... Loop Harjutus "Auto_1" Harjutus "Auto_2 samm aeg 13 0,00 Auto_1 muuda auto.X 10 auto.X>600 ei paus 0.1 kuva teade ... Loop - lause utus "Auto_2" 1 Auto_2 loe h algaeg = Timer muuda auto.X h auto.X > Fin.X
Programm on eeskirjade (käskude) kogum, mis määrab, milliseid operatsioone ja tegevusi peab arvuti täitma andmetega antud klassi kuuluvate ülesannete lahendamiseks. Andmed on informatsiooni formaliseeritud esitus kujul, mis võimaldab informatsiooni salvestamist ja töötlemist arvutis. Eristatakse mitut liiki andmeid: arve, tekste, graafikakujundeid, heli jm. Programmide koostamiseks on loodud spetsiaalsed programmeerimiskeeled. Taolisi keeli on palju, kuid enamiku ülesehitus ja käsutamise põhimõtted on analoogilised. Kasutamisvaldkonna järgi jagatakse keeled kahte rühma: universaalsed ehk üldkeeled ja spetsialiseeritud keeled. Üldisi programmeerimiskeeli käsutatakse suvaliste rakendus- ja süsteemi-programmide loomiseks, mis töötavad autonoomselt või koos teiste programmidega. Praegusel ajal on levinud järgmised üldised programmeerimiskeeled C, ++, Visual ++, Visual Basic, Java, Pascal, Fortran, Cobol. Spetsialiseeritud keel on tavaliselt otseselt seotud kindla rak
Sisukord Eessõna Hea õpilane! Microsofti arenduspartnerid ja kliendid otsivad pidevalt noori ja andekaid koodimeistreid, kes oskavad arendada tarkvara laialt levinud .NET platvormil. Kui Sulle meeldib programmeerida, siis usun, et saame Sulle pakkuda vajalikku ja huvitavat õppematerjali. Järgneva praktilise ja kasuliku õppematerjali on loonud tunnustatud professionaalid. Siit leid uusimat infot nii .NET aluste kohta kui ka juhiseid veebirakenduste loomiseks. Teadmiste paremaks omandamiseks on allpool palju praktilisi näiteid ja ülesandeid. Ühtlasi on sellest aastast kõigile kättesaadavad ka videojuhendid, mis teevad õppetöö palju põnevamaks. Oleme kogu õppe välja töötanud vabavaraliste Microsoft Visual Studio ja SQL Server Express versioonide baasil. Need tööriistad on mõeldud spetsiaalselt õpilastele ja asjaarmastajatele Microsofti platvormiga tutvumiseks. Kellel on huvi professionaalsete tööriistade proovimiseks, siis tasub lähemalt tutvuda õppuritele
tunnevad. Oodatud on nii neiud kui ka noormehed. Kogu Teaduskooli informaatikakoolitus on jaotatud kolme taseme peale nii, et • ESIMESEL tasemel (ehk alamastmes) õpitakse programmeerimise põhitõdesid, • TEISEL tasemel (ehk põhiastmes) mitmesuguseid vajaminevaid tehnikaid ja algoritme ning • KOLMANDAL tasemel (ehk ülemastmes) keskendutakse ülesannetele, mille kallal murravad hambaid informaatika olümpiaadidest osavõtjad. Niisiis on käesolev kursus loodud selleks, et pakkuda õppematerjale kursuse esimesel tasemel õppijatele, teise ja kolmanda taseme õppematerjale ja ülesandeid levitab TK algkursusele registreerunud ja selle TK juures lõpetanud õpilastele. (Kui õpilane on algteadmised programmeerimisest omandanud omal käel, siis II tasemele saab õppima asuda üldistel alustel, vaata TK infolehte.) Mida sellel kursusel ei õpetata?
Programmeerimise algkursus 1 - 89 Mida selle kursusel õpetatakse?...................................................................................................3 SISSEJUHATAV SÕNAVÕTT EHK 'MILLEKS ON VAJA PROGRAMMEERIMIST?'......3 PROGRAMMEERIMISE KOHT MUUDE MAAILMA ASJADE SEAS.............................3 PROGRAMMEERIMISKEELTE ÜLDINE JAOTUS ..........................................................7 ESIMESE TEEMA KOKKUVÕTE........................................................................................8 ÜLESANDED......................................................................................................................... 8 PÕHIMÕISTED. OMISTAMISLAUSE. ...................................................................................9 ................................................................................................................................................. 9 SISSEJUHATUS.......
Kõik kommentaarid