14 Pakendigraafika loomise protsessi vajalikkus ja peamised etapid KASUTATUD ALLIKMATERJALID 1. Bayley, S. & Conrar, T., 2007/2008 Disain. Kuju saanud mõte. Tallinn: Varrak. 2. Best, K., 2010/2010. Disainjuhtimise alused. Tallinn: Eesti Disainikeskus. 3. Bil'ak, P., 2002. Kaasaegne hollandi graafiline disain: vaade seest/väljast. Artikleid graafilisest disainist. Koostaja: Ivar Sakk. Vastutav toimetaja: Eva Näripea. Tallinn: Tallinna Raamatutrükikoda. 69-72. 4. Calver, G., 2003. What is packaging design? Hove: Rotovision SA. [Online] http://depositfiles.com/files/5spj9fwd4 [21.05.2012] 5. Fishel, C. M., 2003. Design secrets: packaging. Massachusetts: Rockport Publishers. 6. Heller, S. & Ilic, M., 2001. Icons of Graphic Design. London: Thames & Hudson. 7
Kujutava geomeetria kodune harjutus nr. 6: Hoone perspektiiv variant 2
Pilditöötlus Mario Metshein 2011 Õige programm • Õige programmi valik on oluline algus fotode edaspidise saatuse otsustamisel. • Edaspidi käsitletud etapid on vajalikud, et säilitada selles suures hulgas kord. • Alati on hea kasutada kaameraga kaasa tulnud programmi • Adobe Photoshop - parim • Picasa – parim tasuta Organiseeri • Loo omale sobiv kataloogide ja albumite süsteem, milles suudad leida lihtsalt ja kiiresti vajalikud fotod • Näiteks aasta, kuu ja siis sündmus • Abiks veel sildistamine ja võtmesõnade andmine fotodele (loodus, lapsed jne) • Alati on võimalik fotod leida ka kuupäeva või kaamera margi ja ka muude parameetrite alusel, sest kogu info säilitatakse faili sees, ka säri ja ava • Adobe Lightroom Töötle • Saad anda oma fotosid parandada (kontrast, heledus, värvus, teravus) ja anda kunstilisi efekte • Need muutused võivad fotole anda palju parema näo kui alguses ja digifoto ...
K 26,00 MAAPINNA MAAPINNA K RGUSM RK OLEMASOLEVA PROJEKTEERITUD 35,27 35,00 38 A 34,14 37 34,00 36 33,00 32,00 35 31,00 34 A-A 30,00 33 29,00 32 +30 28,50 31 28.00 30 27,30 ...
Graafiline kodune ülesanne Varjud number 2
Millised on peamised veebilehtede trendid? Veebidisain on kiiresti liikuv ja muutuv tööstus, kus trendid tulevad ja lähevad. Samas kasutavad disainerid ka trende, mis ulatuvad mitmete aastate taha. Alati ei ole vajalik hakata leiutama jalgratast uuesti. Üheks näiteks võiks siinkohal tuua login mudeli. Login mudel jääb login mudeliks ning siin jääb innovatsioonile vähe ruumi. UI mustrid peaksid läbi sujuva kogemuse kasutajaid suunama, mistõttu on veel palju, millega disainerid peavad vaeva nägema, et saavutada täiuslik kasutajakogemus. Kasutajakogemused ongi määravaks, kuhu poole edasi minna, seda enam, et praegusel ajal kasutatakse veebi palju ka läbi nutiseadmete. Järgnevalt toon ma välja oma uurimuse tänapäeva veebilehtede trendidest. Toon välja mõned huvitavamad veebilehed, kus uusi ja trendikaid mustreid on kasutatud ja lisan juurde enda poolsed kommentaarid. Ikka veel käib eksperimenteerimi...
Tobleroni logo tunnused, logo loojast mõned slaidid