Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Graafika lahendatud lõpp (1)

3 KEHV
Punktid

Lõik failist

Overview

Start
Sisukord
Shape
Omadused
Meetodid
Liigu_1
Veski
Auto_1
pall
Hüpe
Liigu_Prots
Jälita
auto_R
Lennuk
Koord
L_Joon

Sheet 1: Start


Graafika 1
Tuginedes harjutustele ning kaustas Harjutused (Graafika_Näited.xls) ja Demod toodud näidetele valida ja realiseeridaise omapoolne ülesanne

Sheet 2: Sisukord


Graafikaobjektid
Shape-objektide põhiomadused
Shape-objekti mõned meetodid
Objekti liigutamine
Veski. Liikumine. Lõpmatu kordus
Auto testimine
Pall & Must auk
Vettehüpped
Protseduurid Liigu_1 ja Liigu_2 ning funktsioon P_nrk
Jälitamine
Auto ringliiklus
Lennuk
Seosed kasutaja ja ekraani koordinaatide vahel
Liikumine trajektori järgi

Sheet 3: Shape


Graafikaobjektid. Klass Shape ja sellega seotud põhiklassid

Sheet 4: Omadused


(0, 0)
Omadus Nimi/ Viitamine Väärtused Töölehe koordinaadisüsteem ja mõõtühikud
Nimi Name ufo
Vasak serv Left 30
Ülemine serv Top 205
Laius Width 56
Kõrgus Height 73
Pöörde nurk Rotation 6
Täitevärv Fill .ForeColor.SchemeColor 2
Joone värvus Line.ForeColor.SchemeColor 52
Joone paksus Line. Weight 2.1
Nähtavus Visible -1

Sheet 5: Meetodid


Shape-objekti mõned meetodid
Meetod Selgitus
IncrementLeft dx Vasaku serva juurdekasv kuju.Left = kuju.left + dx
IncrementTop dy Ülemise serva juurdekasv kuju.Top = kuju.Top + dy
IncrementRotation dn Pöördenurga juurdekasv kuju.Rotation = kuju.Rotation + pn
ScaleHeight k, False Kõrguse skaleerimine
ScaleWidth k, False Laiuse skaleerimine
Select Valimine (aktiveerimine)
Copy Kopeerimine
Duplicate Dubleerimine
Cut Lõikamine
Delete Eemaldamine


Sheet 6: Liigu_1


Kuju omaduste muutmine

Sheet 7: Veski


Veski. Liikumine. Lõpmatu kordus



Sheet 8: Auto_1


Auto testimine
Distants ringe samm paus
ring aeg
800 5 10 0.01
5 5.09

Sheet 9: pall


Pall & Must auk
Kordi
32


Sheet 10: Hüpe


Vettehüpped


Sheet 11: Liigu_Prots


Protseduurid Liigu_1 ja Liigu_2 ning funktsioon P_nrk

Sheet 12: Jälita




Jälitamine

Sheet 13: auto_R


Auto ringliiklus
ringe ring aeg
3

Sheet 14: Lennuk


Lennuk

Sheet 15: Koord


Seosed kasutaja ja ekraani koordinaatide vahel

Sheet 16: L_Joon


Liikumine trajektori järgi
a b n
-10 10 100
Vasakule Paremale
Graafika lahendatud lõpp #1 Graafika lahendatud lõpp #2 Graafika lahendatud lõpp #3 Graafika lahendatud lõpp #4 Graafika lahendatud lõpp #5 Graafika lahendatud lõpp #6 Graafika lahendatud lõpp #7 Graafika lahendatud lõpp #8 Graafika lahendatud lõpp #9 Graafika lahendatud lõpp #10 Graafika lahendatud lõpp #11 Graafika lahendatud lõpp #12 Graafika lahendatud lõpp #13 Graafika lahendatud lõpp #14 Graafika lahendatud lõpp #15 Graafika lahendatud lõpp #16 Graafika lahendatud lõpp #17 Graafika lahendatud lõpp #18 Graafika lahendatud lõpp #19 Graafika lahendatud lõpp #20 Graafika lahendatud lõpp #21 Graafika lahendatud lõpp #22 Graafika lahendatud lõpp #23 Graafika lahendatud lõpp #24 Graafika lahendatud lõpp #25 Graafika lahendatud lõpp #26 Graafika lahendatud lõpp #27 Graafika lahendatud lõpp #28 Graafika lahendatud lõpp #29 Graafika lahendatud lõpp #30 Graafika lahendatud lõpp #31 Graafika lahendatud lõpp #32 Graafika lahendatud lõpp #33 Graafika lahendatud lõpp #34 Graafika lahendatud lõpp #35 Graafika lahendatud lõpp #36 Graafika lahendatud lõpp #37 Graafika lahendatud lõpp #38 Graafika lahendatud lõpp #39 Graafika lahendatud lõpp #40 Graafika lahendatud lõpp #41
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 41 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 55 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Janka Õppematerjali autor
J. Vilipõld

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
194
xlsm

Graafika VBAs

Graafika VBAs Kõiki töölehe pinnal asuvaid objekte käsitletakse kujunditena (põhiklassid Shape ja Shapes) Kujundite tüübid Graafikaobjektid - MS Drawing abil tehtud kujundid Diagrammid (ChartObjects) 60 23 56 50 40 29 32 30 27 13 Pildid (Picture) - imporditud pildid kask 20 45 35 kuusk 10 12 41

Informaatika ll
thumbnail
34
xls

VBA (sisse lahendatud algus)

Harjutus Jalgpall. Ülesande püstitus Kasutajaliides VBA projekt. Moodulid Objektid ja klassid. Klassimudelid Omadused ja meetodid Graafikaobjektid. Klass Shape Lahtriplokk. Klass Range Valikud. If-lause Kordused. Do ... Loop-lause Muutujad ja Omistamine Makrode käivitamine ja täitmine Parameetrid For-lause Funktsioonid Sissejuhatus VBAsse J Makrod ja Sub-protseduurid Laused VBA-projekt. Moodulid Objektid ja klassid Omadused ja meetodid Klasside Shape ja Range objektid Juhtimislaused: If-lause ja Do ... Loop Muutujad bjektid Do ... Loop-lause Harjutus Jalka. Ülesande püstitus Koostada programm, mis imiteerib jalgpallimängu mõningaid elemente Juku teeb etteantud arvu lööke. Programm loeb kokku mööda ja sisse löödud löökide arvu ja tabamusprotsendi. loe n Kasutajaliides. Teha lehele Plats_1

Informaatika
thumbnail
122
xlsm

VBA juhtimine informaatika 2

laused_1 tõene tingimus siis laused_1 Else [ Else [ muidu x1 = (-b - Sqr(D) laused_1 laused_2 laused_2 ] laused_2 ] a) End If [ lõpp kui ] x2 = (-b + Sqr(D) ... ... a) End If tingimus - võrdlus või loogikaavaldis, väärtuseks tõeväärtus True või False ... võrdlus : avaldis võrdlustehe avaldis: x = 0, D >= 0, 2 * 3 + 5 > a - 3 loogikaavaldis: võrdlus loogikatehe võrdlus [loogikatehe võrdlus ] ...

Informaatika
thumbnail
238
xlsm

VBA juhtimine

laused_1 tõene tingimus laused_1 Else [ Else [ muidu x1 = (-b - Sqr(D) laused_1 laused_2 laused_2 ] laused_2 ] a) End If [ lõpp kui ] x2 = (-b + Sqr(D) ... ... a) End If tingimus - võrdlus või loogikaavaldis , väärtuseks tõeväärtus True või False ... võrdlus : avaldis võrdlustehe avaldis: x = 0, D >= 0, 2 * 3 + 5 > a - 3 loogikaavaldis: võrdlus loogukatehe võrdlus [loogikatehe võrdlus ] ...

Informaatika ll
thumbnail
84
xlsm

VBA Juhtimine

,,, ,,, If tingimus Then kui tingimus laused_1 siis laused_1 [ Else [ muidu laused_2 ] laused_2 ] tõene tingimus väär End If [ lõpp kui ] ... laused_1 laused_2 ... tingimus - võrdlus või loogikaavaldis, väärtuseks tõeväärtus True või False Mitmerealine If-lause võrdlus : avaldis - üldjuht :avaldis: võrdlustehe mitmene x =valik 0, D >= 0, 2 * 3 + 5 > a - 3 loogikaavaldis: võrdlus loogikatehe võrdlus [loogikatehe võrdlus ] ...

Informaatika
thumbnail
2
pdf

VBA laused

End If Kordused Do ... Loop For ... Next Do Kordus järelkontrolliga Juhtmuutujuga kordus a1, a2, a3 ­ avaldised: lause(d) (laused täidetakse vähemalt üks kord) a1 - algväärtus, a2 - lõpp, a3 - samm Loop Until tingimus For v = a1 To a2 [Step a3] (vaikimisi 1) lause(d)

Andmetöötlus
thumbnail
2
pdf

VBA laused

End If Kordused Do ... Loop For ... Next Do Kordus järelkontrolliga Juhtmuutujuga kordus a1, a2, a3 – avaldised: lause(d) (laused täidetakse vähemalt üks kord) a1 - algväärtus, a2 - lõpp, a3 - samm Loop Until tingimus For v = a1 To a2 [Step a3] (vaikimisi 1) lause(d)

Andmetöötlus
thumbnail
12
pdf

Konspekt

Loop Loop While tingimus Do Until tingimus Do korduv tegevus korduv tegevus Loop Loop Until tingimus For muutuja=algväärtus To lõppväärtus Step samm korduv tegevus Next muutuja For Each muutuja In hulk/massiiv Väljumine Exit : Exit For, Exit Do, Exit Sub, Exit Function Suunamine - GoTo Mooduli lõpp ­ End Objektid Objekti nimi [nurksulgudes] Objekti omadus - objekt.omadus Vaikimisi omadus kombovalikul, valikuloendil - Text Lülitil - Value Faili loendil - FileName jne Teise vormi objekt - vorm!objekt.omadus Dim /Private/Public [Static] viitmuutuja As [New] objektitüüp New - uue vormi loomine Objektitüübid: üldised: As Form - suvaline vorm As Control - suvaline objekt määratletud: As vorminimi - teatud vorm

Visuaalprogrammeerimine




Meedia

Kommentaarid (1)

TM89 profiilipilt
TM89: Mis sa küsid mingi õppematerjali eest 50 punni? normaalne...
22:43 24-04-2009



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun