Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Otsingule "alahindamisele" leiti 4 faili

13
doc

Intellektuaalse kapitali väärtus ettevõttele

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Organisatsiooni ja juhtimise õppetool Liis Mägi ja Sten Martin INTELLEKTUAALSE KAPITALI VÄÄRTUS ETTEVÕTTELE Referaat Juhendaja: õppejõud Virve Siirde...

Juhtimise alused - Tallinna Tehnikaülikool
30 allalaadimist
9
rtf

Suhtlemispsühholoogia konspekt 2

Suhtlemispsühholoogia Suhtlemine suhe kestev interktsioon ajategur, intiimsuse kui läheduse tegur, suhtlemise dünaamika viide sellele, et tegemist on protsessiga, millele on iseloomulik muutumine suhtlemisvahendid verbaalsed ja mitteverbaalsed (ka paralingvistilised), mille abil toimub interaktsioon. suhtlemine toimub abimehhanismide vahendusel (esmamulje, kategorisee...

Suhtlemispsühholoogia - Tallinna Ülikool
69 allalaadimist
70
docx

SOTSIAALTURUNDUS JA SOTSIAALSE SEOSEGA TURUNDUS

Arvatakse et sotsiaalturunduse abil püütakse korvata seda kahju, mida kommertsturundusega tehakse. Üheks põhjustest on olnud ilmselt müüt, et turundus on tegevus, mis survestab tarbijat ostma mittevajalikku ning millega kaasnevad suured reklaamikulutused, see omakorda suunab ühiskonda üha suurenevale tarbimisele, seega ka raiskamisele ning vaimsete väärtuste alahindamisele . Need seisukohad on taandumas tänu teadlikkuse tõusule ning positiivsetele kogemustele sotsiaalturunduse vallas. SOTSIAALSE SEOSEGA TURUNDUSE MÕISTEST (T. Hiob) „ Võib olla raske eristada, kas sotsiaalseosega turundus on ettevõtte sotsiaalse südametunnistuse väljendus või lihtsalt efektiivne turundusvahend.” Edward de Bono Sotsiaalseosega turundust võib defineerida kui strateegilist positsioneerimis- ja tur...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
32 allalaadimist
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A....

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
5 allalaadimist


Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun