Tugevused Nõrkused
10.aastane personalialane Oma professionaalsete oskuste
töökogemus tõestamine võtab kaua aega
Hästi püstitatud eesmärk Samal alal tegelevate firmade
Hea asukoht ja kohaliku tegevuse vähene informatsioon
eripära/inimeste tundmine Palju tööd tuleb teha esialgu
Unikaalne teenus/firma Ida- iseseisvalt
Virumaal Paljudel samal alal tegutsevatel
Teenuse nõudluse suurenemine, ettevõtetel on rahvusvaheline
seoses elukeskkonna parenemise töökogemus-minul see puudub
saavutada teatud kuulsus ja vajadus. · keskmise pikkusega (1- 5 aastat) Suuta äri viia kaugemale Eestist, luua välismaal erilisusega ja uuendusliku ideega laineid. · pikaajalistest (üle 5 aasta) eesmärkidest Välismaal teha uuendusi, teha suurim majutuspaik jahinduses, koguda sellega teatud kuulsust. Kui see saab piisavalt uuendust, on võimalik teha äri kaugemal Euroopast, teha põnevaid jahindusmajutusi turistidele kasvõi Aafrikas 5. Ärikeskkonna analüüs Makrokeskkonna analüüs käsitleb makromajanduslikke muutusi riigis, kus me tegutseme ning riikides, kus asuvad meie kliendid/konkurendid. Makrokeskkonna faktorid on : · Poliitiline keskkond ei oska täpsemalt kirjeldada · Majanduslik keskkond töötus ei sega, firma pakub just töökohti · Sotsiaalne keskkond puudub, annab just inimestele võimalust sotsialiseeruda ja tutvuda. · Tehnoloogiline keskkond tootearendus on suu, kuna jahindustooted uuenevad kiirelt, ja on alati
Kuna tegemist on pereettevõttega , on töötajad nõus töötama väiksema tasu eest. Et ka vältida majanduse madalhooaja riske siis korraldame ka valmistoodangule sooduspakkumisi. Oskustööjõu puudumine on meie firmale väga suur risk. Meil ei ole võimalik palgata inimest, kes ei oma mingit aimu puidutööst. Meie sihiks on pakkuda parimat hinna ja kvaliteedi suhet.Seega valime enne hoolikalt inimest, keda me endale tisleriks võtame. 1.13. Swot analüüs FIRMA SISEMISED TUGEVUSED JA NÕRKUSED TUGEVUSED NÕRKUSED · Piisavad rahalised vahendid · Vähesed juhtimisoskused · Head finantsressursid · Vähene tuntus turul · Tugev juhtkond · Napid sidemed · Kõrge maine ostjaskonna hulgas · Kahanev konkurentsivõime
aknatootjaks Põhjamaades. Keskmise pikkusega eesmärkide näited: 1. Saavutada tootmismaht 6000 akent kuus 1. juuliks 2009. 2. Sama aasta 1. oktoobriks eesmärk saavutadatootmismaht 8000 akent kuus ja saada üheks suuremaks aknaid tootvaks ettevõtteks Baltimaades. Lühiajaline eesmärk on ehitada lõpuni tootmishoone. 5. Ärikeskkonna analüüs Makrokeskkonna analüüs Ärikeskkonna all mõistetakse kõike, mis ettevõtja tegevust mõjutab, kuid mida ettevõtja ise otseselt mõjutada ei saa. Oluline on prognoosida sõltumatuid muutusi, nende muutuste arengut ja kasutada võimaluse korral muutusi ettevõtte huvides. Makrokeskkonna analüüs käsitleb makromajanduslikke muutusi riigis, kus me tegutseme ning riikides, kus asuvad meie kliendid/konkurendid. Makrokeskkonna faktorid on näiteks:
..................................................................... 9 2.5. Strateegia, visioon, missioon ja väärtused..........................................11 3. VÄLISKESKKOND........................................................................................ 12 3.1. Majandusolukord................................................................................. 12 3.2. Turuanalüüs ja peamised trendid (sektori põhine)..............................16 3.3. Konkurentide analüüs (2-3 konkurendi analüüs).................................20 3.4. Ärimudeli konkurentsieelised..............................................................21 3.5. SWOT analüüs..................................................................................... 21 4. FINANTSANALÜÜS..................................................................................... 22 4.1. Tasuvusanalüüs.................................................................................. 22 4
Tallinnas. Kogemuste põhjal võib väita, et klientide nõudlus ei ole ka Tallinnas rahuldatud, rääkimata Lääne-Virumaast. Konkurentide tugevateks külgedeks on kindlasti pikaajaline kogemus turul ja olemas olevadkliendid. Tallinna asuvate firmade puhul on eelis asukoht Eesti majanduse tuiksoonel ja Rakvere firmade eeliseks võib nimetada olemas olev positsioon siinses suhteliselt väikses äriringkonnas. SWOT analüüs Tugevused: + kogemustega meeskond - vajalikud teadmised ja oskused + asume kliendile lähedal ( Virumaa) + ärikeskkonna tundmine + juhtivspetsialistide kaasamine konsultantidena - jooksvate palgakulude minimeerimine, et tagada tõhusam rahavoog Nõrkused + alustav ettevõte tüüpilised miinused - tuntuse puudumine Ohud + rahastamise viibimine - pangad, EAS + jahened majanduskliima Võimalused + jahenev majanduskliima - ettevõtted vajavad rohkem reklaami
Missiooniks on pakkuda rahulolu klientidele kiiresti kättesaadavat kaugabi ning leida neile soovitud tarkvara lahendus lihtsamail viisil. Sloganiks on ,,Kaugabi on kohal". Lühiajaline eesmärk: · Reklaamida firmat. · Pidev ja positiivne rahavoo liikumine · Täiustada töökontorit. Pikkaajaline eesmärk: · Suurendada klientuuri. · Uute teenuste pakkumine · Olla Eesti IT-firmadele väärikas konkurent. · Turuliider. 5. Ärikeskkonna analüüs Makroanalüüs Makromajanduslikud tendentsid mängivad IT alal väga olulist rolli. Arvutitega on sedasi, et tehnoloogia pidev uuenemine toob endaga kaasa tuua palju muutusi. Seadusandlus muutub samuti pidevalt ja võib olla ükshetk meie vastu. Kõik faktorid on muutuvad ja võivad meie äris tulevikus suurt rolli hakkata mängima. Majanduslik keskkond: · Tekib inflatsioon ja raha väärtus väheneb · Klientide ostujõud väheneb · Arvutite kasutus kasvab
.....................................................................3 Üldandmed:.................................................................................................................................3 Missioon ja eesmärgid.................................................................................................................3 Teenuse kirjeldus.........................................................................................................................3 SWOT analüüs............................................................................................................................4 Turg.............................................................................................................................................5 Konkurents..................................................................................................................................5 Turustamine...........................................................................
Sisukord 2.Ülevaade ettevõttest Kaevandamiseinfo OÜ .........................................................................4 2.1.Ettevõtte eesmärk ...............................................................................................................4 2.2.Ettevõtte loomine ...............................................................................................................4 2.3.SWOT analüüs .....................................................................................................................4 3.Projekti iseloomustus .............................................................................................................5 3.1.Ettevõtte üldised eesmärgid ................................................................................................5 3.2.Ettevõtte lühiajalised eesmärgid .........................................................................
Kõik kommentaarid