Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Visuaalne kommunikatsiooni II teine kodutöö (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Tallinna Tehnikaülikool
Informaatikainstituut
Ülesanne
Üliõpilane
Õppejõud
Tallinna Tehnikaülikool
Informaatikainstituut
Graafika
Õppemärkmik
Õpperühm
Allveelaevade häving
Mängus allveelaevade häving saab  mängija  oma käsutusse  sõjalaeva ja 
eesmärgiks on hävitada oma territoriaalvetes ni  palju al veelaevu kui 
võimalik. Allveelaeva hävitamiseks on laev varustatud süvaveepommidega, 
mis kokkupuutes al veelaevaga plahvatavad ja hävitavad allveelaeva. 
Mängija reguleerida on mänguaeg ja maksimaalne kasutatav pommide arv, 
mida ületades jääb mäng seisma. Mäng näitab sul e jooksvat aega, palju sa 
pomme oled teele lasknud ja palju neist tabas. Mängu saab alustada 
vajutades  nupule "Alusta mänguga". Pomme saab teele saata kasutades 
nuppu " Tuld " ja mängu saab iga hetk lõpetada vajutades "Katkesta mäng".
Allveelaevade häving
Mängus allveelaevade häving saab  mängija  oma käsutusse  sõjalaeva ja 
eesmärgiks on hävitada oma territoriaalvetes ni  palju al veelaevu kui 
võimalik. Allveelaeva hävitamiseks on laev varustatud süvaveepommidega, 
mis kokkupuutes al veelaevaga plahvatavad ja hävitavad allveelaeva. 
Mängija reguleerida on mänguaeg ja maksimaalne kasutatav pommide arv, 
mida ületades jääb mäng seisma. Mäng näitab sul e jooksvat aega, palju sa 
pomme oled teele lasknud ja palju neist tabas. Mängu saab alustada 
vajutades nupule "Alusta mänguga". Pomme saab teele saata kasutades 
nuppu "Tuld" ja mängu saab iga hetk lõpetada vajutades "Katkesta mäng".
Max_pommid
4
Tulistatud  pommid  
Tabatud
Aeg
Max _aeg
Muutujad on aeg, pommide arv  ja tabamused.
3
1
20,1
20
Kasutatavad objektid on laev,  allveelaevplahvatus , vesi ja  pomm .
Muutujad on aeg, pommide arv  ja tabamused.
Kasutatavad objektid on laev,  allveelaev , plahvatus, vesi ja pomm.
 Protseduuri Liigu algoritmi UMLi tegevusskeem
laev.IncrementLeft 
dx
allveelaev.IncrementLeft 
dx_a
laev. Left  = vv
peegeldab laeva pilti, 
dx=dx
al veelaev.Left = vv
peegeldab laeva pilti, 
dx_a=dx_a
aeg= timer -
algaeg
aeg >= max__aeg
aeg = vv
peegeldab laeva pilti, 
dx=-dx
al veelaev.Left + allveelaev. Width  >= vv
peegeldab laeva pilti, dx_a=-
dx_a
aeg=timer-
algaeg
aeg 
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-02-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
0

Bangladeshi transpordi ja turismimajanduse ülevaade

docstxt/.txt

Geograafia



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun