Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Kategooria turundus - 9 õppematerjali

Majandus >> Turundus
turundus - managemendi resümeed Tootepildid ja detailsed kirjeldused Täpsemad eelarvelised jaotused Toetusmaterjalid Varasemate toetusmaterjalide (kataloogide, tootelehtede jmt) näidised Väljavõtted ajakirjandusest Toetusplaan Reklaamiplaan Reklaami layout’id Varasemad reklaamid Meediaplaan Samuti võiks siia lisada ka väljavõtted ajakirjandusest lähedasemate konkurentide kohta Tähele tuleb aga kindlasti panna seda, et isegi mitte lisasse ei tohiks panna igat pisidetaili.
thumbnail
3
doc

Births in Estonia in January 2009 and December 2008

Births in Estonia in January 2009 and December 2008. This graph shows how many children were born in December 2008 and January 2009 in each county. The horizontal axis represents the counties and vertical axis represents the number of children. Most children born in January 2009 and December 2008 were born in Harjumaa and second popular place was Tartu. In December there were 644 births in Harjumaa and in January there was a plunge to 582. In Tartu there was a decrease too. In January there were 37 births less than in December. In Pärnumaa, Ida-Virumaa, Viljandimaa, Jõgevamaa, Võrumaa, Valgamaa and Hiiumaa there was a recovering and the number of births was bigger than a month ago. According to that in Tartu, Harjumaa, Lääne-Virumaa, Raplamaa, Jõrvamaa, Saaremaa, Põlvamaa and Läänemaa the number of births decreased. Viljandimaa, Raplamaa, Järvamaa, Saaremaa, Võrumaa, Valgamaa, Põlvamaa, Läänemaa and Hiiumaa's variations were v...

Majandus → Turundus
34 allalaadimist
thumbnail
5
pdf

Internetiturundus

Internetiturundus Essee Õppeaines: Turundus EHO 212 Ehitusteaduskond Õpilane: Henri Täht Õpperühm: KEI 33/43 Juhendaja: L. Peetrimägi Tallinn 2008 Tänapäeva infotehnoloogilisel ajastul on internet igapäeva lahutamatuks osaks muutunud. Internet on oluline kanal ja muutub üha olulisemaks.1 Internet on muutunud inimeste igapäevaelus tavaliseks meediakanaliks. Juba 2005. aasta lõpus kasutas TNS Emori uuringu andmetel regulaarselt internetti 58 protsenti 6- 74 aastastest eestimaalastest, mis on ligikaudu 700 000 inimest.2 Internetiturundus ei ole enam valdkond, millele eraldatakse raha, siis kui mujalt üle jääb. Siiani ei pööra enamus ettevõtteid internetiturundusel olulist tähelepanu. Kui esmapilgul ei olegi pilt väga hull, enamus ettevõtetel on kodulehed olemas, siis natukene põhjalikumalt uurides võib näha, et need ei täida oma ülesannet. Jääb mulje, et suur osa kodulehti on loodud...

Majandus → Turundus
129 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Müük ja marketing- turgude analüüs

...........................10 KASUTATUD KIRJANDUS................................................................................................................. 11 2 SISSEJUHATUS Termin ,,marketing" tuleneb inglise keelsest sõnast ,,market" (turg) ja tähendab turualast tegevust, tööd turuga. Marketingi eestikeelseks sünonüümiks on turundus. Turundus kujutab endast teadmiste süsteemi, mis käsitleb ettevõtja ja turu suhteid. Arvatakse, et turundust praktiseeriti juba 17. sajandil Jaapanis, kus Tokyos avati esimene univerasaalkauplus. Kuid mis abi on müümisel turundusest ja kuidas see aitab kliente leida? Turundustegevuse tähtsus on suur ja vajalik. Müük ja turundus on on omavahel tihedalt seotud, sest tänapäeva turumajanduses on peaaegu võimatu müüa kaupa ilma korraliku turu uuringuta ega turundusplaanita.

Majandus → Turundus
209 allalaadimist
thumbnail
17
docx

TURUNDUS SPIKKER

1. Turunduse olemus ja turundustegevuse eesmärk. Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. 2. Turunduse 7 põhimõistet. Vajadus on inimeste poolt tunnetatav puudusseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed. Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objektide

Majandus → Turundus
199 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Turunduse esimene ja teine kontrolltöö koos vastustega

21. Suhteturunduse kontseptsiooni kasumi eesmärgiks on... a) Kasum kliendi hoidmisest b) Kasum tarbija rahulolult c) Kasum müügi kasvult d) Kasum aktsionäride rahulolult 22. Mis on iseäralik tarbija pseudolojaalsusele? a) Tarbija teeb korduvoste kuid mõtleb brändi vahetamisele b) Tarbija võtab mitut brändi samaaegselt vastu c) Tarbijal pole vajadust või võimalust teha korduvostu 23. Suhteturunduse tüüpilist turgu iseloomustab a) Teenuste turundus b) Tarbekaupade müük 24. Esmatarbetooteks on a) Hugao Bossi ülkond b) Arvuti c) Sai 25. Tootekompleks koosneb a) Lähedastest toodetest b) Kõikidest ettevõttes toodetavatest tootesarjadest ja brändidest 26. Toote elutsükli mudeli langusfaasis on iseloomulik konkurentsile a) Selle suurenemine b) Selle puudumine c) Selle kahanemine d) Selle samaks jäämine 27. Toote elutsükli mudeli kasvufaasi tarbijad on a) Liidertarbijad b) Esmatarbijad

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Internetireklaam

ning ajalehtede järel üks olulisemaid reklaamikanaleid. Internetireklaam on kasulik kõikidele ettevõtetele, kelle sihtgrupp internetti kasutab ning kes soovivad oma konkurentsivõimet säilitada ja/või tõsta. Internetireklaam on vahetu ja efektiivne Internetireklaamis on ühendatud nii massi-kui interaktiivne isiklik kommunikatsioon. Internet võimaldab Internet võimaldab tootjal toodet reklaamida ja müüa. Põhjalik ja täpne info edastatakse otse tarbijateni. Paassiivne turundus on seega muutunud aktiivseks turunduseks. Reklaam on ala, kus internet on tõestanud, et suudab tulutoovalt täiendada või asendada olemasolevaid toetusmeetmestiku komponente. Internetinetireklaami eelised, tugevused ja puudused. Intrnetireklaami elised Internetireklaami puudused Tarbija on protsessis aktiivne Konkurerivaid sõnumeid on väga palju Tegutsetakse tarbija soovi kohaselt Tavareklaamija on passiivses rollis

Majandus → Turundus
71 allalaadimist
thumbnail
5
docx

VÕRKTURUNDUS

Aleksei Stepanov VÕRKTURUNDUS ESSEE Õppeaines: TURUNDUS Ehitusteaduskond Õpperühm: KEI 62 Juhendaja: dotsent Lauri Peetrimägi Tallinn 2011 Võrguturunduse sisu. Ütlen kohe ära, et ma ei ole seotud ühegi võrkturunduse ettevõttega ega plaani ka seda teha. Mul on lihtsalt omad põhimõtted ja saavutan asju natuke teistmoodi.

Majandus → Turundus
38 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Turumajanduse toimimistsükkel

Turumajanduse toimimistsükkel Majandussüsteemide tüüpe on kolm: tavamajandus, plaanimajandus ja turumajandus. Neist kõige levinum on turumajandussüsteem. Turumajanduse toimimise aluseks on tõhus konkurents ja võrdväärne vahetus, kuid paljud turud, sealhulgas ka tööturg, ei funktsioneeri täiuslikult. Selle toimimist piirab töötajate väike arv, nende piiratud mobiilsus ning riigi poolt seatavad palga- ja töötingimuste regulatsioonid. Tööturul kohtuvad tööjõu nõudlus ja pakkumine, kohtuvad inimesed, kes müüvad oma tööd ja inimesed, kes seda ostavad ja maksavad selle eest tasu. Olukorda, kus mitmed tootjad omavahel ostjate pärast võistlevad, ehk konkureerivad, nimetatakse konkurentsiks. Konkurents on turu majanduse olulisim tunnus. Tööhõivepoliitika on valitsuse sekkumine tööturu toimimisse. Kannab eelkõige tööpuuduse ennetamise ja selle tagajärgede likvideerimise eesmärke. Passiivse tööhõivepoliitika puhul tegeleb riik...

Majandus → Turundus
21 allalaadimist
thumbnail
17
ppt

Turunduse ettekanne - AS TALLEGG

AS TALLEGG 13.5.13 Kliendid · Tavatarbijad ­ ostavad Talleggi tooteid oma igapäevaste vajaduste rahuldamiseks. Nemad kasutavad ettevõtte tooteid oma isiklikuks tarbeks. · Toiduainete tööstused ­ nendeks on näiteks erinevad toitlustusettevõtted, kondiitriettevõtted ja erinevad edasimüüjad, kes kasutavad Talleggi tooteid erinevate produktide valmistamiseks, et neid enda nime all edasi müüa ja selle pealt kasumit teenida. 13.5.13 Firma · Ettevõttest · Missioon · Eesmärgid 13.5.13 Ettevõttest · Talleggi eelkäija oli Tallinna Linnuvabrik, mis alustas tegevust 1956.aastal. Alustati 12-st linnukasvatajast, kes said koolituse Leningradi Linnuvabrikus. Esimeseks juhatajaks sai Nikolai Burmann. Esimesel aastal toodeti 24 000 muna ja 7,4 tonni linnuliha. · 01.03.1993 asutati AS Tallegg. Aktsionärideks olid peamiselt ettevõtte enda töötajad. Ettevõtte...

Majandus → Turundus
17 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun